środa, 2 kwietnia 2014

Lakierowa rozpusta

Marcowe przybytki...

Wiem, niektóre z Was pukają się teraz w głowę. Ale każdy musi mieć jakiegoś bzika :)
Zresztą "Jak to niepotrzebne? Przecież w promocji!"








Wszystkie po 7,99zł/12ml (cena regularna 25zł - oczywiście nikt w takiej nie kupuje)
Avon, Nailwear Pro+, Wandering Rose (na paznokciach TU!)
Avon, Nailwear Pro+, Cultured Purple (bardziej fioletowy)
Avon, Nailwear Pro+, Lioness
Avon, Nailwear Pro+, Sahara Sunrise (na paznokciach TU!)
Avon, Nailwear Pro+, All Khakied Out


Wszystkie po 7,99zł/12ml (25zł)
Avon, Nailwear Pro+, Shipwreck
Avon, Nailwear Pro+, Underworld
Avon, Nailwear Pro+, Enchanted Siren
Avon, Nailwear Pro+, Lure


Avon, Speed Dry+, Smoky Plumes (25zł 7,99zł/12ml)
Essence, Colour & Go, 176 Headphones on! (prezent) (cena: 6,99zł/8ml)
Essence, Nail Art Special Effect Topper, 21 Get the Party Started (7,99/8ml)


Golden Rose, Rich Color, 44 (6,90/10,5ml) (na paznokciach TU! i TU!)
Golden Rose, Jolly Jewels, 106 (-30%, 11,50zł  7,66zł/10,8ml)
Golden Rose, Jolly Jewels, 111 (-30%, 11,50zł  7,66zł/10,8ml)
Golden Rose, Jolly Jewels, 121 (-30%, 11,50zł  7,66zł/10,8ml)
Miss Selene, 174 (3,50zł/5ml)
Miss Selene, 165 (3,50zł/5ml)
Miss Selene, 167 (3,50zł/5ml)


Kupiłam razem z topem Essence i jeszcze jednym lakierem z koleżanką, była jeszcze promocja na kolorówkę: Kup 2 i jeden wybierz za 1grosz w Naturze.
 Essence, Nail Art, Magnetics, 12 Majestic Green (8,99zł 3,99zł/8ml)
 Essence, Nail Art, Magnetics, 03 Magic Wand! (8,99zł 6,99zł/8ml)
 Essence, Nail Art, Magnetics, 11 Witches Come True (8,99zł 6,99zł/8ml)
 Essence, Nail Art, Magnetics, 10 Witch You Were Here (8,99zł 6,99zł/8ml)


Delia, Coral, Pro Silk, M05 Kropki (wyszperany w kuli ostatnie sztuki - 8zł 3,50zł/11ml)
Delia, Coral, Pro Silk, M02 Kropki (wyszperany w kuli ostatnie sztuki - 8zł 3,50zł/11ml) (na paznokciach TU!)


Zdobyte dzięki Mgiełce! Dziękuję :*
Orly, Space Cadet (36zł 15zł/18ml)
Orly, Halley's Comet (36zł 15zł/18ml)


Catrice, Crushed Crystals, 04 Oyster & Champagne (13,99zł/10ml) - piasek
Catrice, Crushed Crystals, 06 Call Me Princess (13,99zł/10ml) - piasek


Eveline, Minimax, 411 (6,50zł/5ml) - holo
Eveline, Minimax, 413 (6,50zł/5ml) - holo


Eclair, 31 - wygrałam w rozdaniu
Eclair (bez nr) - believe-u-can dołożyła mi go do paczki, jest mega! - matowa czerń z masą srebrzystych drobinek


Od góry, od lewej:
Colour Alike, Black Saint (11,99zł 7,20zł/8ml) - holo
Ingrid, Estetic, 285 - dostałam gratis przy większych zakupach w mniejszej drogerii
Wibo, Celebrity Nails, 5 So Classy (6,19zł/8,5ml)
Ingrid, JustIN, 341 (PR, cena to ok. 3-4zł/7ml) (na paznokciach TU!)
Manhattan, Lotus Effect, 10G Glitter Blue (13,99zł/11ml)
Astor, Quick&Go!, 360 (14zł 9zł/8ml)
Ingrid, Love Story, 457 (PR, cena to ok. 6-7zł) - mat
Lumene, Natural Code, 14 Party on (12zł/4,5ml)
May To Be Hollywood, (5zł/9ml)
L'Oreal, Color Riche, 601 French Riviera (24zł 10zł/5ml)


Ufff... dobrnęliśmy :)
Jeśli macie, lubicie, swatchowałyście, któryś z tych lakierów, dajcie znać w komentarzu!

45 komentarzy:

  1. mam GR ten różow brokacik (topper), reszta to marzenie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego maluszka Miss Selene? :)
      jest uroczy

      Usuń
    2. uroczy tylko, że mało w nim tych drobinek :(

      Usuń
    3. a mnie wydaje się całkiem dużo, ale ja go kupiłam w charakterze topu, a nie do noszenia solo :)

      Usuń
  2. Poszalałaś! Ale kto nie lubi siebie rozpieszczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w lutym nic nie kupiłam, a miałam urodziny, potem dzień kobiet :D hehe

      Usuń
  3. łaaaaał, ale śliczności, kurka, ja marzec też miałam rozpasany i wszystkie znaki na niebie i ziemi mówią, że kwiecień też taki będzie :-P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bo jak tu się oprzeć :)
      też piękności sobie wzięłaś!

      Usuń
  4. Przepiękne lakiery Kochana!! Aż się gęba śmieje na sam widok :D :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sporo tego ;) Dawno nie kupowałam żadnego lakieru. Kiedyś robiłam to przy każdej wizycie w Rossmanie lub Naturze, teraz w zamian za to kupuję produkty do włosów, my kobiety :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakiery i szminki to obecnie mój największy "konik"
      włosomaniactwo na razie odeszło w cień, ale u mnie wszystko falami :)

      Usuń
  6. O jaaa ile wspaniałych lakierów:D

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam te holo z Eveline i ten fioletowy bardzo lubię:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie patrzyłam tylko na jednym pazurku, ale fajnie się zapowiadają
      bardzo długo ich szukałam, aż w końcu przypadkiem na nie trafiłam :D

      Usuń
  8. o jaaaaaa... zazdrość :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Przepiękne nowości, lakiery Orly wyglądają bosko! Tej cenie też bym się dała skusić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo długo je chciałam mieć, ale ciągle uważałam, że za drogo, aż w końcu nadeszła promocja :D
      szkoda, że wycofali te opakowania :( wolałam takie

      Usuń
  10. Lakierowy raj <3 Wszystkie bym chciała :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Toś poszalała konkretnie :D Ja się chyba zaczaję na pierwsze Orly :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak! :)
      polecam Pure Porcelain <3

      mój pierwszy Orly, mam sentyment do niego :D

      Usuń
  12. "Jak to niepotrzebne? Przecież w promocji!"
    hahaha... motto lakieromaniaczek :D

    Ten Smokey Plumes w jakieś innej buteleczce jest? I Orly za 15 zł :o
    A dwa Eveline tez mam... boskie sa :)
    Wszystko cudne, wszystko bym pod....kradla :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba motto większości kobiet :)

      no właśnie w innej, czasem mi się zdarza z taką jakby starą opływową zakrętką, mam takie 2 lub 3 lakiery (jeśli kupowałam spoza katalogu, np. z netto)
      ale nie przeszkadza mi to, pędzelek jest wygodny

      Usuń
  13. Odpowiedzi
    1. nie dość, że śliczne to jeszcze nazwa dobrze się kojarzy :D

      Usuń
  14. mam ochote na lakiery Catrice Crystals :)

    "Jak to niepotrzebne? Przecież w promocji!" - u pomadkomaniaczek (skromnie sie do nich zaliczam), tez te slowa sa znane i lubiane :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomadki to moja druga miłość :)

      polecam lakiery, zwłaszcza, że to limitka

      Usuń
  15. ja ostatnio wyrzuciłam dużo lakierów, bo po prostu zrobiły się stare i już nie do użytku tak rzadko po nie sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja przez kilka lat wyrzuciłam tylko jeden :)

      Usuń
  16. zachwyciła mnie mięta z GR i Avon ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta mięta z GR to jeden z lepszych zakupów ostatnich kilku m-cy, uwiódł mnie całkiem :)

      Usuń
  17. Odpowiedzi
    1. szkoda tylko, że to nie krem kryjący
      byłby ideałem

      Usuń
  18. Ale ilość! Ale wybrałaś same cudeńka:)
    Tak z ciekawości - jaki procent lakierów zdołałaś zdenkować? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podejrzewam, że 1 promil :D
      ale do zużywania jest pielęgnacja, na kolorówkę inaczej patrzę :)

      Usuń
  19. Łooo kobieto, ależ uczta dla oka nie wspomnę o paznokciach ;))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...