wtorek, 29 kwietnia 2014

Bitwa na promocje Rossmann -49% vs Natura -40% Co kupić?

Promocja bez większych emocji, po nieudanych zakupach (brak odcienia CC z Bourjois, brak odcienia upatrzonego wcześniej pudru z Manhattan)

-49% na kosmetyki do makijażu oczu (od ceny podlinkowanej należy odjąć ok. 1/2) w Rossmannie (28.04-04.05)
-40% na (nieprzecenioną) kolorówkę, pędzle wliczają się do promocji (28.04-05.05)


W sumie wszystko, co chciałam kupić do oczu z Rossmanna mam z poprzedniej promocji. 
Możliwe, że skuszę się na żółto-zielony miks tuszów z Wibo i Lovely, bo u mnie bardzo fajnie się sprawdzały i wyjdą po grosze.

Gdybym nie miała, na pewno kupiłabym cienie Maybelline Color Tattoo (ok. 12zł) (swatch On and on Bronze i Permanent Taupe), tusz L'Oreal False Lash Wings (ok. 32zł) (efekt na rzęsach). Bardziej czekam na promocję na szminki i lakiery (05.05 - 11.05)  

Ponoć (dziękuję weraa66 za cynk!) do promocji wlicza się także serum do rzęs Long 4 Lashes Oceanic, używania którego efekty ostatnio pokazywałam na blogu. Gdybym nie kupiła go w Laboo za jakieś 64zł, na pewno bym wzięła! Wychodzi po ok. 40zł. Ale przed zakupem lepiej upewnijcie się co do promocji!


Bardziej zainteresowała mnie natomiast promocja -40% w Naturze, bo jest kilka kosmetyków, które warto kupić z marek dostępnych właśnie tam. Rozejrzę się za lakierami Kobo, MySecret, Bell. Cieniami i pigmentami Kobo, cieniami matowymi MySecret. Może za jakimś błyszczykiem
Przejrzę też ofertę Catrice, Essence i Pierre Rene, ale wielkich planów zakupowych nie mam.

A Wy? :)

43 komentarze:

  1. Ja wybieram się dzisiaj do Natury. Zobaczymy jak się to skończy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie to średnio wszystko wychodzi, mam za daleko ,a z chęcią kupiłabym niektóre kosmetyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak daleko to pewnie specjalnie się nie opłaca jechać

      Usuń
  3. Ja wczoraj zaszalałam w Naturze a dziś w rossmannie kupiłam tylko żelowy liner z Maybelline , zobaczymy jak sie spisze u mnie :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ; www.kassfit.bloog.pl ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Widziałam dużo pozytywnych opinii na jego temat :-)

      Usuń
  4. Nie mam czasu nigdzie wyjść:(

    OdpowiedzUsuń
  5. Byłam wczoraj i obie promocje kuszą niezmiernie:) wydałam dużo pieniędzy ale nie żałuję:) takie promocje to najlepsza okazja by próbować i testować ale przede wszystkim zrobienie zapasów produktów, które się sprawdzają:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie szalałam jakoś bardzo, ale i tak trochę wydałam, a to jeszcze nie koniec :D

      Usuń
  6. Byłam wczoraj w obu drogeriach i niestety Natura w porównaniu do Rossmana wypada tragicznie, ja wiem, że dzieją się różne cyrki ale to co tam zobaczyłam mnie przeraziło: burdel, syf, brud i kurz w pootwieranych kosmetykach porozrzucanych na półkach, masakra :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aż tak? :-(
      W Naturze jest nie byłam, ale w Rossie dzisiaj kultura i kupiłam oba tusze, które chciałam mieć

      Usuń
  7. nie dla mnie takie promocje... Nigdy nic ciekawego nie zostaje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No mnie też się nie udało z podkładem i pudrem :-(

      Usuń
  8. Ja mam pytanie odnośnie tych pędzli :) - 40% na nie obowiązuje w naturze? :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Sama jeszcze nie byłam, ale dziewczyny pisały, że pędzle w Naturze podchodzą pod kolorówkę.
    Jutro sprawdzę. Warto zobaczyć cenę pod czytnikiem lub zapytać na miejscu też:-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za odpowiedź :)

      Usuń
  10. ja kupilam dzis w naturze kredke do brwi Catrice i laier Essence, mialam ochote na roz do policzkow z Catrice lub Essence, ale mam jeszcze 2 inne i najpierw chce zuzyc. W Rossmann kupilam podklad Bourjois i baze rozswietlajaca Revlon PhotoReady a dodatkowo wybieram sie zrobic zapas tuszu Lovely i Eliksirow do ust z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. same fajne zakupy :)
      jaki lakier wzięłaś?
      też wzięłam podkład Bourjois, ale czaiłam się na CC i nie było :(

      Usuń
  11. Ja się ostatnio trochę wykosztowałam (promocja w Rossmannie + zakupy internetowe), więc Natury już raczej nie odwiedzę. Kusi bardzo, ale za dużo wydatków codziennego życia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w naturze interesuje mnie tylko to, co nie jest dostępne w innych drogeriach :)

      Usuń
  12. lakiery też sąw promocji w naturze? ;o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, ale tylko te, których cena nie jest przeceniona wcześniej :) aż się boję tam wejść :D

      Usuń
  13. Jeszcze ani razu nie byłam na tych promocjach heee

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy kupują za kilka osób i wszystko się wyrównuje :D

      Usuń
  14. Czekałam na tą promocję żeby właśnie upolować brązy color tatoo, a zostały tylko dwa smutne słoiczki fioletu i niebieski... :( Bu!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w maju ma być -40% w hebe, na maybelline 5 maja (ja nie mam dostępu, ale może coś się ostanie dla Ciebie) :)

      Usuń
  15. a jeszcze w Super-Pharm -40% na całe oczyszczanie twarzy z kartą LifeStyle :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja o SP, Hebe i Sephorze nie piszę wcale, bo nie mam dostępu, więc trudno mi coś polecać :)
      ale dzięki za cynk

      Usuń
  16. Ja póki co kupiłam tylko podkłąd w rossmannie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. no nie, nie wiedziałam, że serum do rzęs wlicza się w promocję! :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny na wizażu piszą, że raz wlicza, a drugi raz nie, dlatego trzeba pytać :|
      mają bałagan chyba w systemie
      ale za 4 dychy to bym brała

      Usuń
  18. Ja też trochę kasy wydałam na tej promocji. Jednak nie szalałam jakoś szczególnie, więc jestem z siebie dumna ;)
    Kupiłam wczoraj w rossmannie farbę Loreal casting creme gloss 664 czerwone jabłko. Zauważyłam, że używałaś tej farby. I mam pytanie, czy jedno opakowanie wystarczyło ci by pokryć równomiernie twoje długie włosy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serio, widziałaś ją? myślałam, ze ją wycofali :)
      muszę zobaczyć

      u mnie wystarczała na styk, ale ja nie mam zbyt gęstych włosów, jeśli masz to lepiej wziąć dwie

      Usuń
    2. Zaryzykowałam i nałożyłam tylko jedno opakowanie. Na szczęście wystarczyło:)
      Tak, byłam w środę w Rossmannie i była ta farba, akurat w promocji.
      Niestety kolorek mi raczej nie pasuje i nie czuję się z nim zbyt fajnie, więc jak dla mnie to był jednorazowy eksperyment ;) Mam tylko teraz nadzieję, że złapie mi ładnie kolorek jak nałożę brąz na czerwień...

      Usuń
    3. kurczę, to szkoda, że Ci nie pasuje
      ale nie każdy się czuje dobrze w takich odcieniach :)

      specjalnie poszłam szukać tej farby u mnie, ale nie ma
      mam nadzieję, że dobrze Ci przykryje, bo czerwienie mogą wybijać spod innych farb

      Usuń
  19. Byłam w Naturze, ale tłum ludzi i bałagan sprawił, że wyszłam z pustymi rękoma. W Rossmanie zrobiłam w miarę przemyślane zakupy. Czekam na trzecią część promocji ust i mój portfel idzie na urlop.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) też czekam na usta, ale wezmę maksymalnie 2 rzeczy

      Usuń
  20. A ja się strasznie cieszę, bo kupiłam tylko jedną rzecz :d krem bb od maybelline i nie wchodziłam nawet do natury :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...