piątek, 28 marca 2014

To Pinky jest i Mózg!

Pewnie taki manicure wielu osobom nie przypadnie do gustu, ale czuję się z nim świetnie. 
Odrobina szaleństwa jest dobra na przemęczenie :)
Główną rolę gra tutaj kropkowa Delia - brudnoróżowa, żelkowa, bardzo przejrzysta baza z różnej wielkości glitterem (heksy): większe czerwone metaliczne, turkusowe holograficzne, mniejsze srebrne holograficzne i metaliczne granatowe oraz najmniejsze złociste i turkusowe holograficzne. Podoba mi się, ale te większe heksy musiała łowić i dokładać sondą, żeby wyglądało to bardziej regularnie, tak jak chciałam.

Lakier z GR to coś pomiędzy jasnym turkusem a miętą, na zdjęciach wyszedł zbyt jasno i zbyt niebiesko.

Eclair to nowy nabytek, który udało mi się wygrać w rozdaniu u http://believe-u-can.blogspot.com/
Te buteleczki są przeurocze *_* Jeszcze raz dziękuję!

zdj. z lampą pierścieniową

zdj. z lampą pierścieniową

zdj, w słońcu

zdj. pod żarówką



Użyłam:
  • Avon, Nailwear Pro+, Wandering Rose (wskazujący - 2 warstwy, środkowy - 1 warstwa)
  • Golden Rose, Rich Color, nr 44 (kciuk i mały - 2 warstwy)
  • Eclair, nr 31 (serdeczny - 2 warstwy)
  • Delia, Coral Prosilk, M02 - Kropki (po jednej warstwie na środkowym i serdecznym)
  • Sally Hansen, Diamond Flash, Fast Dry Top Coat

42 komentarze:

  1. A mi się taki mix podoba :) Ten GR jest śliczny.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojjj mi też się bardzo podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny ten brokat :)
    Zapraszam do siebie!! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny efekt :) ogolnie bardzo lubie połączenie różu z miętą. takie to dziewczęce ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też lubię to połączenie, ale dla niektórych jest zbyt mulące :)

      Usuń
  5. Aaaa mi się bardzo podoba :) Przez Ciebie GR stał się moim chciejstwem :D !

    OdpowiedzUsuń
  6. dopracowany mix = świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak nie przypadnie do gustu właśnie, że świetny jest :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. myślałam, że za słodko będzie :D

      Usuń
  8. ale słodkie :D
    mam ten sam lakier z avon ale strawbeery :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strawberry też piękny, ale bardziej intensywny na pewno :)

      Usuń
  9. A mi się podoba. Lubię takie kombinacje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo przyjemny i wesoły mani! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Odpowiedzi
    1. a gdzie tam, to lakiery takie ładne :D wszystko robią same

      Usuń
  12. Super mani :)
    Lakier z GR mnie zachwycił, jutro będę w Galerii to zapewne się przyglądnę bliżej serii Rich Color, którą zresztą uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam się przyjrzeć, na żywo jest piękniejszy

      Usuń
  13. Avon, Nailwear Pro+, Wandering Rose - koniecznie muszę dopisać go do listy, świetny kolor. Paznokcie wyglądają ślicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo ładny, klasyczny róż, nie za ciemny nie za jasny, nie rażący :)

      Usuń
  14. Ten lakier eclair jest piękny :) Ma idealny, różowy kolor :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. on jest dość przejrzysty (1 warstwa zrobi efekt frencha), na zdjęciach na nim jest kropkowa Delia, która też daje trochę koloru i go przyciemnia

      Usuń
  15. Mam tę miętę z GR i ją uwielbiam:) piękne zdobienie...skojarzyło mi się z muffinkami, nie wiem czemu:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest świetna, to jeden z moich ulubionych lakierów ostatnio :)

      może z muffinkami, bo słodkie :D

      Usuń
  16. Odpowiedzi
    1. buteleczka z kokardką mnie rozwala :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...