poniedziałek, 31 marca 2014

To Pinky jest i Mózg - transfer koloru z manicure na makijaż

Słodko, kolorowo jak ostatnio na paznokciach.
Róż, fiolet, pomarańcz, błękit, zieleń... wszystko na raz?
A co się będziemy ograniczać :)

Wiem, że jeśli chodzi o cerę, nie jest wszystko idealnie zakryte (przymknijcie proszę oko ;)). Jednak w stosunku do tego, ile jest do ukrycia, to i tak jest świetnie.
Jestem zachwycona CC od Bourjois, właśnie kupiłam kolejną tubkę. Planuję recenzję, gdy tylko obowiązki pozwolą.




Użyłam:
  • Podkład: Bourjois, 123 Perfect CC Cream, 31 Ivory
  • Puder: BU, Puder bambusowy
  • Puder Rozświetlający: L'Oreal, Lumi Magique,, 01
  • Cienie: Inglot, Sleek, Kobo, Avon
  • Tusz: Wibo, Growing Lashes 
  • Fioletowa kredka: Avon
  • Cielista kredka: Essence, Ready for Boarding LE
  • Paletka do brwi: Essence, Wild Thing LE
  • Pomadka ochronna: Avon

20 komentarzy:

  1. śliczne, pozytywne kolory ;)
    uwielbiam ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Apetyczny wieloowocowy :) Mieszkaj bliżej i pomaluj mnie czasem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo chętnie :) a Ty mi "zrób" włosy :D

      Usuń
  3. Idealne kolory na wiosnę :) Bardzo mi się podoba ten makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem bardzo na tak :)) Pięknie :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem CC od Bourjois zbiera same pozytywne opinie. Nie dziwię się, bo na Twojej skórze wygląda bajecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest szał :) naprawdę teraz mam duże problemy ze skórą, a on świetnie sobie radzi
      zaskoczył mnie kryciem i wykończeniem

      Usuń
  6. Super makijaż ! Jak dobrze że wiosna w kącu zawitała, lubię kolory na powiece, twarz jakoś tak promienieje, staje się weselsza.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :)
      wciąż jeszcze nie do końca mam odwagę na takie makijaże na co dzień :)

      Usuń
  7. ładniutki makijazyk :) podoba mi sie

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...