wtorek, 25 marca 2014

Paznokcie Arielki - woda, piasek i muszelki z Golden Rose

W tym mani połączyłam nowe i stare, czyli lakiery Golden Rose Color Riche nr 44 (2 warstwy) i kupiony już dawno dawno temu piasek Golden Rose Holiday nr 73 (1 warstwa). Solo pokazywałam go TU!
Miało być piaskowo, czyli w macie, ale ostatecznie musiałam położyć top, bo "kanapka" nie chciała wyschnąć.

Dodatkowo dołożyłam muszelki (kruszona barwiona muszla) na serdecznym palcu.
Wszystko zabezpieczyłam topem SH Insta Dri.

Mani trzymało się 3 dni, muszelki bez uszczerbku do końca (mimo prania i sprzątania), ale lakier zaczął odpryskiwać, więc zmyłam.
Zdjęcia pod lampą pierścieniowąnajbliższe rzeczywistości, w świetle dziennym wyszły zbyt delikatne, a kolor bazowy jest dość intensywny sam w sobie. Aparat zjadł też trochę zieleni.

Golden Rose 44
zdj. z lampą pierścieniową

Golden Rose 44
zdj. z lampą pierścieniową

Golden Rose 44
zdj. w świetle dziennym (pogodnie)


Golden Rose 44
zdj. w świetle dziennym (pogodnie)

Golden Rose 44
zdj. w świetle żarówki

paznokcie muszla


Golden Rose 44

64 komentarze:

  1. Bardzo wiosenny manicure:)) Dżety tez fajnie wygladaja:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam taką kruszoną muszelkę ale niebieską i teraz wiem jak ją zużyję ;) slicznie wyszło ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze brzoskwiniową, pierwszy raz używałam, ale mi się spodobało, pewnie jeszcze zrobię coś podobnego :)

      dzięki :*

      Usuń
  3. ale cudownie połączyłaś te lakiery, efekt powala, aż mam ochotę na ten piasek ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że Ci się podoba :)
      sam piasek to jeden z moich ulubieńców, ale tutaj nabrał zupełnie innego odcienia i wykończenia

      Usuń
  4. bardzo ladny wiosenny kolor)))

    OdpowiedzUsuń
  5. są przepiękne!muszę kiedyś tak zrobić

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale prosiłam o nieumieszczanie linków do siebie :)

      Usuń
  7. Mam ten sam produkt od Eveline i jestem z niego bardzo zadowolona. Co do manicure - bardzo mi się podoba. Wydaje mi się, że jest idealny na wiosnę. Sama jeszcze żadnego piasku nie miałam ale planuję w najbliższym czasie zakupić :).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czekam aż coś zdziała, bo paznokcie są w gorszej kondycji
      właśnie znowu je skracam...

      nie masz piasku jeszcze? trzeba to natychmiast zmienić :D

      Usuń
  8. ale piękne! mi nigdy nie chce się kombinować i ograniczam się do jednego lakieru..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zazwyczaj jeden kolor :)
      ale czasem coś zrobię, to moje pierwsze muszelki :D

      Usuń
  9. O popatrz mojej ulubionej miętki nie poznałam, fajnie wygląda w takim wydaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zyskała ciepłych tonów przez piasek :)

      Usuń
  10. Och, naprawdę świetny pomysł na wykorzystanie kruszonej muszli. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi miło, tym bardziej, że to pierwsza próba

      Usuń
  11. Piękny kolor! Z tymi dodatkami (muszelkami) wygląda jeszcze lepiej. Ponosiłbym, gdyby nie to, że ja się w ogólnie nie czuję w zieleniach. Ale zawsze lubię pooglądać : ))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja lubię zielenie, bo moja skóra fajnie w nich wygląda
      albo tylko mi się tak wydaje :D

      Usuń
  12. Faktycznie mani idealne dla Arielki :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne paznokcie :) Kolejny lakier GR z serii Rich dopisuję do listy zakupowej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest bardzo ładny :) lepiej na żywo wygląda

      Usuń
  14. eee no extra !
    w sam raz na wakacje!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      już się chce ciepła i wolnego :D

      Usuń
  15. to połączenie bardzo mi się podoba, takie świeże :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetne mani *_* takie.. wiosenne :)))

    OdpowiedzUsuń
  17. Such a nice manicure! Perfect for spring! ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nasza Arielka :) Bardzo ładny mani, taki nawet powiedziałabym letni!

    OdpowiedzUsuń
  19. no wreszcie piasek, który mi się podoba - taki z topem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sumie to ten piasek jest tutaj topem i na niego jeszcze top :D

      Usuń
  20. Śliczne te paznokcie! Przejadł mi się ten miętowy kolor, ale tutaj wygląda genialnie:) Pozdrawiam gorąco i zapraszam do siebie!!:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Idealnie pomalowane paznokcie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo to dopiero komplement dla mnie :*
      dzięki wielkie!

      Usuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale proszę też o niepozostawianie linków w komentarzach

      Usuń
  23. powiało wiosną, a nawet i latem, super połączenie! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. O matko, alez mi sie spodobalo takie polaczenie... i te muszelki ♥ CUDO!

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo mi się podoba połączenie tych kolorów i ta muszla...mam identyczną ale nie wiedziałąm jak ją użyć,ale teraz już mam pomysł...Dziękuje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się, że zainspirowałam :)

      Usuń
  26. Świetnie wyszło :) Nigdy nie wiem co z tłuczoną muszelką wykombinować, ale taka opcja wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to teraz czekam na Twoje muszelki :D

      Usuń
  27. Bardzo ładny efekt muszę zakupić takie dodatki do lakierów tanim sposobem można wyczarować takie cudeńka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, wychodzi bardzo tanio, a można się połakomić na coś oryginalniejszego niż jeden kolor :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...