niedziela, 23 marca 2014

JustIN - Dziewczyny piszczą!: Ingrid, JustIN 341

To moje pierwsze zetknięcie z serią lakierów Ingrid JustIn i od razu zaskakująco udane. Zwłaszcza jeżeli chodzi o vampowy odcień, inne wykończenie i dobre krycie.

Nr 341 to odcień pomiędzy brązem a bordo z masą złotych glassflecków, które na paznokciu niestety chowają się pod lakierem bazowym. Kryje po 2 warstwach. Pędzelek jest lekko spłaszczony, ale niekoniecznie dobrze wyprofilowany, musiałam poprawiać skórki. Warto go też potraktować topem, bo traci blask po wyschnięciu. Trwałość przeciętna. Zmyłam go po 3 dniu, bo miałam pierwsze odpryski.
Minusem jest dostępność, jeszcze nie natknęłam się na te lakiery stacjonarnie. Widzę je na stronie Producenta, ale w sklepie internetowym niestety nie. Jeżeli jesteście zainteresowane to polecam zaglądać do mniejszych drogerii z polskimi kosmetykami. Na pewno jeszcze poszukam innego koloru z tej serii dla siebie.

Nazwa nieodmiennie kojarzy mi się z Justinem Bieberem i piszczącymi nastolatkami :)

Cena/pojemność: 7ml/ok. 4zł
http://www.veronavpp.eu
FB


Światło dzienne (pogodny dzień):







Światło dzienne (chłodne):



Lampa błyskowa:


Lampa pierścieniowa:





35 komentarzy:

  1. Piękny odcień! Za taką cenę trwałość by mi nie przeszkadzała :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na wizażu czytałam opinie, że 4-5 dni wytrzymuje, ale ogólnie mam teraz paznokcie w gorszej kondycji, więc to też może mieć wpływ na trwałość :)

      Usuń
  2. Świetny kolor! U mnie jak się lakier trzyma 3 dni to duży sukces ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 3 dni to ok, dużo zależy od kondycji paznokci u mnie

      Usuń
  3. Sliczne pazurki i piekny odcien!

    OdpowiedzUsuń
  4. Totalnie nie mój odcień :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przyznaję, że jest dość specyficzny :-)

      Usuń
  5. całkiem ładny kolor... dla mnei wieczorowy

    OdpowiedzUsuń
  6. Oryginalny kolor, ostatnio właśnie zaczęłam szukać takich niestandardowych lakierów :)) A przyspieszacz z SH też muszę w końcu kupić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie ma nietypowe wykończenie :-)
      SH całkiem nieźle się sprawuje. Warto wypróbować

      Usuń
  7. ladny kolor! ja z tej serii mam czerwony i tez go bardzo lubie)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie muszę obejrzeć jak je w końcu znajdę ;-)

      Usuń
  8. kolor cudowny, ale jeszcze nigdy nigdzie nie widziałam tych lakierów, nawet nazwy nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie tak samo, ale mam jedno miejsce, gdzie kupowałam Ingrid z innej serii. Może tak trafię

      Usuń
  9. Piękny odcień, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny kolor i efekt jaki daje :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Koniecznie muszę popiszczeć :) Uwielbiam takie odcienie!

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny kolorek kojarzący mi się z jesiennymi wieczorami :)

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się, ale zdecydowanie bliżej jesieni go poszukam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. lakiery sa jak pokemony :D
      złap je wszystkie!

      Usuń
  15. Piękny kolor - takiego nie mam. :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...