niedziela, 2 marca 2014

Esy-floresy i inne wywijasy z MoYou London

Jasna, czysta baza (Orcala, nr 61 - kojarzycie te lakiery? Ten ma całkiem dobre krycie, jak na tak jasny odcień) aż prosi się o położenie jakiegoś rzucika.
Tutaj zielone esy-floresy z użyciem Joko Find, Your Colour, Deep Blue (który z niebieskim nie ma za wiele wspólnego) oraz stempla i płytki MoYou London Mother Nature 01 (obecnie nie widzę jej w sklepie online). Użyłam wzoru z lewego górnego rogu.


A tak wygląda baza solo w świetle dziennym. Przypomina mi lakiery typu Orly, Pure Porcelain, Precision, Pinky Swear czy Essie, Fiji. Nie jest jednak zamiennikiem żadnego z nich.


MoYou London

36 komentarzy:

  1. świetny efekt :) miałam kiedyś stemple z Essence ale nie polubiliśmy się :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziewczyny mówiły, że te z Essence nie chcą się odbijać dobrze, ale ja ich nie miałam, tylko Konad i teraz te MoYou, jestem z obu zadowolona :)

      Usuń
    2. no właśnie, raz się odbiło a raz nie, przez co zniechęciłam się do stempli w ogóle...ale widzę że wystarczy po prostu zainwestować w lepsze :)

      Usuń
    3. wg mnie odbijanie zależy:
      1. od stempla
      2. od lakieru
      3. od płytki (ale to chyba najmniej, jak stempel dobry to powinny te z Essence też dać radę)

      Usuń
  2. mam te płytki z essence, ale zawijasy u Ciebie są zupełnie innej jakości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam swój pierwszy zestawik do stempli z essence właśnie :)

      Usuń
  3. zawijasy są świetne :) no i bazowy piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bazowy pozytywnie mnie zaskoczył :-)

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o niezostawianie wiadomości zawierających linki i zaroszenia na Boga

      Usuń
  5. kurcze chodziłabym w samej bazie:D bardzo ładny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  6. Skusiłaś mnie tym lakierem! Jeszcze nie malowałam, ale nie mogłam mu się oprzeć!!! Wywijasy oczywiście też mi się podobają, z resztą już mówiłam chyba na żywo :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem jak się spisze u Ciebie :-)
      Ile zapłaciłaś?

      Usuń
    2. Spisał się fajnie, a zapłaciłam chyba 9zł albo 9,99zł..

      Usuń
    3. to nie ma tragedii jak za taką pojemność :)

      Usuń
  7. Czaje się na Orly Pure Porcelain, jak już o nim wspomniałaś. Może uda mi się dorwać na targach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wg mnie jest niezwykły, ma w sobie taki urok :)

      Usuń
  8. Masz piękny kształt paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam, znowu musiałam na zero opiłować, mam paznokcie w gorszej kondycji ostatnio :(
      ale dziękuję, spróbuję wrócić do kwadratów :*

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz śliczne paznokcie :) lakier beżowy - obłędny.
      Pozdrawiam

      Usuń
  10. Ostatnio mam fazę na takie lakiery, mam już Pure Porcelain, marzy mi się Fiji, a teraz ten!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tego typu kolory mają coś w sobie :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...