czwartek, 13 lutego 2014

... w kropeczki... o hoo ho hooo!

Mani co prawda zmalowany trochę wcześniej, w lepszym okresie dla paznokci, ale myślę, że takie urocze kropeczki i majtkowe kolory dobrze sprawdzą się na romantyczne wyjście.

Kropki dla leniwych, bo stemplowane z płytki Pro 01 MoYou London (górny rząd, trzeci wzór od lewej) lakierem Orly Pure Porcelain.
Bazowy lakier Joko jest lekko perłowy, dlatego ostatnią warstwę nałożyłam gąbeczką (tak, jak robi się paznokcie gradientowe), dzięki temu pozbyłam się smug po pędzelku. Nie wiem kto jest twórcą pomysłu, ale przeczytałam o nim pierwszy raz na Pazurkowym Wątku na wizażu :) Sprawdza się przy każdym smużącym lakierze (perła, frost, metalik, foil)



źródło: moyou.co.uk

48 komentarzy:

  1. drogawe te płytki... ale ten efekt:) Świetnie to wygląda! old school'owo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kupowałam z kodem rabatowym -20% czyli płytka po 20zł, przesyłka na pół z koleżanką
      jak często się używa to nie jest tak drogo wcale :)

      Usuń
    2. ale ile kosztuje przesyłka bo nikt nie chciał udzielić mi tej informacji

      Usuń
    3. a kogo pytałaś? :)

      wysyłka tania jak na UK:
      1-2płytki:
      First Class £2.51 (ok. 12,50zł)
      Tracked £5.30 (ok. 26,60zł)
      rośnie wraz z ilością płytek ale niedużo (np przy 5 płytkach zwykła przesyłka to koszt £3.05)

      brałyśmy zwykłą przesyłkę, niby nieśledzoną, ale i tak dostałyśmy nr do śledzenia, a paczka przyszła kurierem UPS (ale była większa ilość płytek, może to ma znaczenie, nie wiem)

      koda rabatowy z bloga nailsaurus przy pierwszym zamówieniu -20%
      trzeba wpisać SAMMY20 przy kasie

      jak masz pytania co do płytek, to pisz na maila, chętnie pomogę :)

      Usuń
  2. Och, moje ukochane kropki! Stempelkowe wyglądają tak idealnie <3
    Kolor bardzo tematyczny - skojarzył mi się z walentynkami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D ja chyba nigdy nie robiłam kropek takich typowych polka dot sondą
      a tutaj ciach i masz :)

      Usuń
  3. majtkowe kolory rządzą :D bardzo mi się podoba! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)
      nie ma to jak majtasy na pazurach :D

      Usuń
  4. Bardzo ładny efekt :) Delikatny, ale robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękny efekt :) Bardzo mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super kolory. Bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chcę te kropki! Ostatnio kupiłam spodnie w kropki , torebkę w kropki no i paski. Przydało by się żeby i na paznokciach zagościły kropeczki;) Fajny pomysł;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Oj coraz częściej kuszą te płytki :d jak opanuje stemplowanie to może i się na jakąś skuszę :d Manicure jak zwykle piękny ! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja mam stempelki z Essence za 6 zł i jakoś dają radę;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie, że jesteś zadowolona, ale dla mnie brakuje w essence wzorów na całe paznokcie. Nie ma wyboru za dużego :-)

      Usuń
  10. piękny ten manicure, taki delikates ale uroczy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Patrząc na Twoje paznokcie przychodzi mi do głowy określenie... cukierkowe i słodkie, jednym słowem urocze!!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Takie było zamierzenie więc cieszę się, że tak to odebrałaś :-)

      Usuń
  12. mam kilka takich płytek i sobie bardzo je cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o nie umieszczenie linków w podpisie :-*

      Usuń
  14. świetne kropy, myślałam że zrobione sondą :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Mnie jakoś nigdy do stempelków nie ciągnęło. :D Fajna ta pani z obrazka. ^^

    OdpowiedzUsuń
  16. Fajne zdobienie ;) Bardzo mi się podoba i tytuł posta trafiony;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :D
      no tak mi się skojarzyło z majtasami :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...