niedziela, 9 lutego 2014

Rozpieszczona przez Eris

Zapewne widziałyście już na niejednym blogu wielkie paki z kosmetykami Lirene, Under Twenty i Pharmaceris. Ja także taką pudło otrzymałam.
Niektóre z kosmetyków testowałam już wcześniej z Paczką z Programu Nowości Rossmann, niektóre sama kupiłam. Inne nie są przeznaczone do mojego typu lub odcienia skóry. Chętnie więc się z Wami podzielę. Rozdania już wkrótce!

Dziękuję Pani Annie i Pani Magdalenie za przemiłą niespodziankę. Za niecałe 2 tygodnie mam urodziny, a poczułam się jakby były już teraz! Panie Eriski jak zawsze zadbały również nie tylko o stronę kosmetyczną. W paczce znalazły się też: płaszczyk przeciwdeszczowy, filcowa torebka z kotem {love} i pastylki pudrowe, które ostatnio jadłam jako mała dziewczynka :D









filcownia.pl


41 komentarzy:

  1. to okrągłe w słoiczkach to cukierki? :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. no urocza jest :D już nosiłam nawet

      Usuń
  3. Wiele ciekawych produktów. Torebka i słoiczki z cukierkami mnie urzekły. Miłego stosowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wspaniała paczka :) miłego testowania :)))

    OdpowiedzUsuń
  5. cudowna paczuszka, widziałam już u innych Dziewczyn, rzeczywiście jesteście rozpieszczane :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ale jak cukierki świetnie zapakowane

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam zamiar zostawić sobie te słoiczki :-)

      Usuń
  7. Jak uroczo zapakowane :) Kosmetyki super, ale chyba torba podoba mi się najbardziej ;))

    OdpowiedzUsuń
  8. Paczka wygląda u-ro-czo, na pierwszy rzut poszłyby u mnie pastylki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ubywają w zastraszającym tempie :-D

      Usuń
  9. Mmm.. pastylki pudrowe! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  10. Super paczuszkę dostałaś :) Gratuluję i życzę Ci miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ta torebka jest urocza! koniecznie się muszę podobną dorwać;) a pierwsza paczuszka słodko wygląda:) gratuluje i czekam na recenzje;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Heh a mi się trafił inny model torebki, bez kotka ale dla mnie to akurat dobrze bo lubie proste rzeczy:D. Ciekawa jestem jak sprawdzą się te erisowe nowości:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Myślałam, że to jakieś tabletki. Jestem tego zdania, że powinno się dbać naturalnie o wygląd. Ja na przykład kupuję zioła z centrum amis i z nich robię swoje kosmetyki. Wyczytuję w internecie jakieś ciekawe artykuły na ten temat i dbam o siebie.

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczna ta paczuszka. :) Z chęcią poczytam recenzje kosmetyków. Mógłby mi ktoś wyjaśnić, o co chodzi z tą Paczką Nowości Rossmann? Można ją jakoś zamówić czy to jakieś bardziej skomplikowane "dla wybranych"? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Program Nowości to akcja pozablogowa na rossnet otwarta dla wszystkich w sumie, ale trzeba mieć trochę szczęścia, żeby się dostać (ilość osób ograniczona):)
      akcja trwa od lata, ja zgłosiłam się później (teraz dostałam 4 paczkę)


      poczytaj tu: http://www.rossnet.pl/nowosci/klub
      no i koniecznie przeczytaj regulamin, bo są "haczyki"

      Usuń
    2. nie wiem czy jeszcze można się zgłaszać

      Usuń
  15. Ooo :) Jak dużo, ale masz dobrze :)
    Jestem bardzo ciekawa tego produktu z Lirene do wybielania twarzy, mam ślady na twarzy po wypryskach, takie małe czerwone plamki i jestem ciekawa czy ten produkt by sobie z nimi poradził. Mam nadzieje, że dasz znać jak tam efekty ;) Pozdrawiam!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie zaczęłam od tego zestawu, żel-peeling-maskę miałam wcześniej, ale nie rozjaśnia jakoś mocno solo
      teraz wzięłam się za tonik, maskę, krem (Phrmaceris) i filtr, może tym coś zdziałam :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...