poniedziałek, 24 lutego 2014

Mój Hollywoodzki Look

Biorę udział w konkursie "Mój Hollywoodzki look" z okazji premiery książki "Maybelline. Historia rodziny, która stworzyła Maybelline". Powieść biograficzna przedstawia kulisy powstawania globalnej marki z udziałem największych gwiazd Hollywood na tle dziejów historycznych, zmian społeczno-kulturalnych, rodzinnych skandali, romansów i dramatów.
Moją inspiracją była muza Maybelline Rita Hayworth: jej niezapomniana nieskazitelna cera i seksowne czerwone usta.
Tylko idealne loki szlag trafił :D



Displaying okladka_Maybelline.jpg

14 komentarzy:

  1. Pięknie! I kolor włosów jaki masz podobny!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      tylko z układania nic nie wyszło :(

      Usuń
  2. Baaardzo ładnie wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o niezamieszczanie linków do siebie :x

      Usuń
  4. Nawet bez lokow wygladasz tak samo jak muza . Bardzo ladne odtworzenie , a jakie usta ! Nie powinnas sie rozstawiac z ta pomadka .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję pięknie :)
      czasem się decyduję na czerwień

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...