wtorek, 18 lutego 2014

Essence Love Letters Jumbo Sheer Stick 01 Rosy in Love i 02 Deer Peach! na ustach

W poprzednim poście nie dodałam swatchy na ustach, a prosiłyście o to, sama też wolę zobaczyć dany kosmetyk na "miejscu przeznaczenia". Dzisiaj wyszło piękne słońce, więc żal było nie skorzystać z okazji.
W każdym zestawie górny rząd jest z świetle dziennym przy oknie, w pokoju i w łazience (chłodne światło), dolny rząd jest w mocnym słońcu przy otwartym oknie.
Zdjęcia bez obróbki, tak jak wyszły z aparatu. Można je powiększyć klikając.

Pierwsze wrażenia na temat Essence Love Letters Jumbo Sheer Stick opisywałam w poprzednim poście (KLIK!)

01 Rosy in Love

Essence Love Letters Swatches

02 Deer Peach!

Essence Love Letters swatches


37 komentarzy:

  1. podoba mi się, bo daje bardzo naturalny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kolor tak, ale są i drobinki, na zdjęciu nie wszystko widać, opisywałam w poprzednim poście :)

      Usuń
  2. Pięknie wyglądają na ustach, naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Obydwa odcienie mi się podobają.

    OdpowiedzUsuń
  4. prawie je w niedzielę kupiłam, ale jak dla mnie trochę za mało kolorowe, zwłaszcza na wiosnę :) i ostatecznie z całej limitki wzięłam tylko jeden lakier do paznokci :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też czekam na bardziej nasycone limitki :)

      Usuń
  5. Pieknie wygladaja :) idealne na lato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale do lata to jeszcze ho hooo :D

      Usuń
  6. Obie mi się podobają! Ale w mojej naturze zostały po jednej tylko i "wymacane" już przez ciekawskie panie!;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety, zmora drogerii samoobsługowych :|

      Usuń
  7. jak czytałam rano Twoją opinię, to pomyślałam sobie, że nie warto się nad nimi zastanawiać i chciałam odpuścić zakup, ale teraz, gdy widzę je na Twoich ustach, to już sama nie wiem :P bardzo fajnie wyglądają, lubię taki naturalny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie mówię, że są koszmarne :) ale mają swoje minusy, o czym napisałam
      w tej cenie można kupić, ale nie jest to mój muszmieć

      Usuń
  8. na usteczkach prezentują się bardzo naturalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie wiedziałam że wypuścili też linię kredek do ust muszę sprawdzić czy u mnie są chętnie bym kupiła ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to w sumie tylko limitka, nie linia, więc może warto się teraz zainteresować jeśli Ci się spodobały :)

      Usuń
  10. Rownież mam taki gloss stick z Soap & Glory i jestem w nim TOTALNIE zakochana, nie klei się, podkresla ladnie kolor ust, nie pachnie.. no jest idealny :) Podoba mi się u Ciebie ten Deer Peach, ale nie wiem czy sie skusze na zakup, poki co mam swoj ukochany S&G :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jak jest już ulubieniec, to myślę, że nie warto tych brać :)
      ja nic nigdy nie miałam z S&G

      Usuń
  11. Cudowna jest ta brzoskwiniowa :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ładny efekt, taki naturalny. Ja jednak preferuje mocniej zaznaczone usta jako że praktycznie nie maluje oczu,. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja wszystko "zjadam" momentalnie :D także mocne usta u mnie zazwyczaj się nie sprawdzają, chociaż wizualnie mi się podobają :)

      Usuń
    2. Rozumiem, to faktycznie uciążliwe by było ciągle poprawiać usta. :D Ja akurat, jeśli nic nie jem i nie pije to szminka po jednym dobrym nałożeniu potrafi mi się całkiem nieźle trzymać do 2h. Oczywiście tez zależy jaka. :)

      Usuń
  13. Czytając poprzedni post pomyślałam - nie kupię! Patrząc na zdjęcia stwierdzam - kupię! :) Zdecydowanie Deer Peach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) mam nadzieję, że będziesz bardziej zadowolona niż ja

      Usuń
  14. Ładnie wyglądają, ale to chyba zasługa Twoich pięknych ust:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Widzę, że na ustach dają efekt lekko koloryzującego balsamu do ust. Chyba mogłabym się bez nich obejść :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, lekki kolor + delikatne drobinki :)
      tak jak pisałam, mieć można, ale nie trzeba

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...