wtorek, 21 stycznia 2014

Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star - śliwkowe blingi

Miss Sporty wprowadziło niedawno (od początku stycznia) kolekcję 5 lakierów brokatowych:
001 - Blazing Bronze (ciepłe złoto)
002 - Gorgeous Red (czerwone mniejsze i różowe większe drobiny w czerwonej żelkowej bazie)
003 - Be a Star (fioletowe większe i niebieskie mniejsze drobiny w fioletowej żelkowej bazie)
004 - Blue Fusion (niebieskie małe drobiny w niebieskiej żelkowej bazie)
005 - Psychedelic Green (zielone małe drobiny w zielonej żelkowej bazie)

Oczywiście znowu Polska poszkodowana, bo zielony lakier nie wszedł u nas do sprzedaży :x, a chętnie bym go zobaczyła w swojej kolekcji.

Wg mnie wszystkie drobiny dają wrażenie srebrzystości (zwłaszcza przy zmywaniu), nie wiem czy są zabarwione, czy to tylko baza daje takie wrażenie pokrywając brokaciki.

Lakier jest w typowej dla Miss Sporty pękatej buteleczce z zaokrąglonym, spłaszczonym pędzelkiem. Nr 003 Be a Star to dość ciemna, fioletowa, CIEPŁA, żelkowa baza z fioletowymi większymi drobinami i małymi niebieskimi piegami. Podkreślam słowo ciepła, bo na wszystkich zdjęciach wychodzi zbyt chłodno, nawet na swatchach które oglądałam w sieci. Drobinki też są ciepło fioletowe (lakier ma czerwony, nie niebieski podton)

Maluje się dość wygodnie, łatwo dojechać blisko skórek. Lakier mimo żelkowej konsystencji kryje zadowalająco już przy 2 warstwach (ja mam teraz krótkie paznokcie, ale moje widoczne białe obłączki są dobrze przykryte). Polecam obejrzeć dokładnie w sklepie przez zakupem, bo zdjęcia przekłamują, a na paznokciach wygląda bardzo podobnie jak w butelce.

Drobiny leżą płasko, są lekko wyczuwalne w dotyku, ale nie zaczepiają, można spokojnie nosić go bez topa (lub z topem dla większego blasku i gładkości). Zmywają się jak lakiery brokatowe.

Cena/pojemność: 8,49zł/7ml

Na zdjęciach dwie warstwy, bez topa.

Be a Star
Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star (światło dzienne)

Be a Star
Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star (światło dzienne)

Be a Star
Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star (światło dzienne)

Be a Star
Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star (lampa błskowa)

Be a Star
Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star (lampa pierścieniowa)

Be a Star
Miss Sporty, Oh My Gem!, 003 Be a Star (światło żarówkowe)

źródło: https://www.facebook.com/MissSportyPolska



44 komentarze:

  1. Ale ładny! Bardzo fajnie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. A masz jeszcze jakiś z tej serii? Wzięłam jeszcze niebieski :-)

      Usuń
  3. piękny!! kurczę, jaka beznadzieja że u nas nie ma zielonego... chociaż czerwony i złoty mi się też bardzo podobają :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie zielony najładniejszy. Chociaż wszystkie mi się podobają :-D

      Usuń
  4. Wow! Koniecznie muszę się za nim rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. patrzyłam na nie dziś w rossmannie, ale odpuściłam, nie znoszę zmywać brokatów ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak nasz się denerwować, to pewnie lepiej odpuścić. Ale te nie schodzą tak źle. Zawsze można też zmyć metodą na folię :-)

      Usuń
  6. to jednak dobrze że go wzięłam :D
    również ubolewam nad brakiem zieleni, pfff :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie rozumiem czemu Polska zawsze pokrzywdzona :-(

      Usuń
  7. Prawdziwa piękność, Miss Sporty się postarało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się obraziłam na Miss Sporty za brak zieleni, bo mi się najbardziej z całej kolekcji podobała. Ale fiolet też jest śliczny, intryguje mnie jeszcze czerwony, ze względu na różowe brokat. Na moim monitorze lakier wyszedł zdecydowanie ciepło:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No dwóch za zielony :-P
      Czerwony też ładny, ale uznałam, że mam dość czerwieni :-D

      Usuń
  9. Piękny! Nigdzie ich jeszcze nie widziałam, ale jak tylko zobaczę to wylądują w moim koszyku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Polecam pooglądać w szafie. Ja kupiłam w Rossmanie. :-)

      Usuń
  10. Jak tylko go spotkam to na pewno kupię :) Podoba mi się bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale kusisz... :) Fioletowy też świetny, mam słabość do takich lakierów. Ostatnio zawzięcie nosiłam Golden Rose Jolly Jewels nr 110. I wszystko byłoby super gdyby nie zmywanie tego lakieru. Potem dopiero pokombinowałam i robiłam z niego coś na wzór frencha i w sumie lepiej to wygląda. :) Testowałaś ten lakier?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 110 jest super. Nie mam go, ale mam inne z tej serii JJ. Przy brokatach bardzo polecam zmywanie z użyciem folii aluminiowej :-) próbowałaś?

      Usuń
    2. Nie, nie próbowałam jeszcze tego sposobu, ale będę o nim pamiętać na przyszłość, bo spróbować nie zaszkodzi. :)

      Usuń
    3. Spróbuj. Żaden lakier niestraszny z folią :-)

      Usuń
  12. bardzo ładnie wygląda! muszę się na niego skusić i jeszcze na niebieski :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie niebieski też wzięłam :-)

      Usuń
  13. Prezentuje się niezwykle efektownie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda. Nic podobnego jeszcze nie miałam :-)

      Usuń
  14. Przepiękny lakier aż chyba wybiorę sie do szaf Miss Sportyy i pooglądać sobie te lakiery

    OdpowiedzUsuń
  15. Rimmel ostatnio wypuścił taką kolekcję Space Dust, ale to są bardziej piaski, ale ten, co masz Ty jest równie piękny, choć nieco mniej piaskowy pozostawia z tego, co widzę. Generalnie ja uwielbiam piaski, chociaż sama mam tylko 4 lakiery w ogóle, bo nie maluję prawie paznokci. Nie, żeby były zaniedbane,bo dbam o paznokcie i o dłonie, tylko uważam, że moje pazury mają brzydki kształt, więc nie chcę ich jeszcze podkreślać lakierami. Na Twoje paznokcie aż miło się patrzy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam Space Dust z Rimmela. Bardzo fajne piaski :-)
      Te tutaj nie mają wykończenia piaskowego tylko brokatowo-żelkowe. To jest zupełnie inny efekt.

      Czemu mówisz, że paznokcie mają brzydki kształt? Na pewno da się je ładnie opiłować :-*

      Usuń
  16. Super, uwielbiam fiolet na pazurach :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kupiłam niebieski.. w buteleczce wyglądał nieziemsko. Dramat zaczął się po zmyciu paskudne niebieskie plamy wręcz sino-niebieska płytka paznokcia. Jestem głęboko niezadowolona.. Nie pomógł nawet podkład.. pierwszy raz mi się coś takiego zdarzyło :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kupiłam, ale jeszcze nie malowalam. Nieciekawie z tym przebarwianiem:-( dzięki za ostrzeżenie.
      Pewnie spróbuję na jednym paznokciu przy dwóch warstwach bazy najpierw..


      A przebarwienia może spróbuj delikatnie spolerować, powinny zejść.

      Usuń
  18. Kocham fiolety, więc pewnie obejrzę go dokładniej w drogerii.
    Pięknie wygląda na Twoich paznokciach.

    OdpowiedzUsuń
  19. Posiadam odcień 'Blue Fusion' - świetnie wygląda na paznokciach. :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też go kupiłam:-) nie farbuje Ci płytki?

      Usuń
  20. moje ukochane lakiery, nic nie trzyma sie na moich paznokciach jak one!: )

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...