poniedziałek, 20 stycznia 2014

Lovely, Baltic Sand, nr 6 - Nowości w niebieskości

Lovely wypuściło dwa nowe piaskowe kolory z kolekcji Baltic Sand: czerwony (bardziej czerwony niż ten z nr 1, który ma w sobie dużo pomarańczu) i kobaltowy

Nr 6 to kobaltowy lakier z jaśniejszymi niebieskimi drobinkami równej wielkości. W buteleczce pod światło widoczne są drobinki w kolorze fuksji, których jednak nie widać na paznokciach podobanie jak w przypadku Wibo, Wow, Glamour Sand, nr 1

Lakier bardzo szybko zasycha typowo dla lakierów piaskowych na mat. Ma identyczny buteleczkę i pędzelek jak pozostałe z serii Baltic Sand, a także te z serii Snow Dust (dość szeroki i lekko spłaszczony). Nakłada się dobrze, chociaż na krótkich paznokciach trochę trudniej niż te z nieco mniejszym pędzelkiem. Kryje przyzwoicie po jednej grubszej warstwie, ale dałam dwie dla pewności, że nie będzie prześwitów i dla pogłębienia koloru.
Odcień jest bardziej nasycony, w sztucznym świetle pochodzi nawet pod granat.

Cena/pojemność: 8,59zł/8ml

Wiem, że paznokcie pozostawiają wiele do życzenia i są mega krociutkie - walczę ostatnio z rozdwajaniem :)

piaskowy Lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (światło dzienne)

piaskowy Lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (światło dzienne, chłodne)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (światło dzienne)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (światło dzienne, chłodne)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (światło dzienne)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (światło dzienne)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (lampa błyskowa)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (lampa błyskowa)

piaskowy lovely niebieski
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (lampa pierścieniowa)

lovely nr 6
Lovely, Baltic Sand, nr 6 (lampa pierścieniowa)

60 komentarzy:

  1. chce!!!!! jutro juz polece po niego!!!!! uwielbiam lakiery z tej serii!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. serdecznie polecam, na żywo pięknie się prezentuje :)

      Usuń
  2. Piękny kolor, uwielbiam tą serię, moim faworytem jest turkusowy piasek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. turkusowy jest śliczny, ale ma zupełnie inne wykończenie :)

      Usuń
  3. Rewelacyjnie prezentuje się na paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wow, nie wiedziałam o tych 2 nowych lakierach, cudny ten niebieski, będzie mój:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spodziewałam się po nim rewelacji, a wygląda obłędnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na żywo ładniej, zdjęcia tego nie oddają

      Usuń
  6. Odpowiedzi
    1. genialny? :D może wymyśli lekarstwo na PMS

      Usuń
  7. Trzeba przyznać, że na zadbanych paznokciach prezentuje się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ślicznie :)
      właśnie musiałam je mocno skrócić, bo coś szaleją ostatnio, postaram się je doprowadzić do normy :)

      Usuń
  8. Śliczny kolor! Mam tej serii brązowy baltic sand, prezentuje się cudownie. Ten kolor jest taki mocny, wow.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się ten brązowy nie podoba, ale to kwestia połączenia koloru i wykończenia
      ale jakościowo są bardzo fajne :)

      Usuń
  9. też go mam sprawdziłam nr ale mój wygląda odrobinę inaczej, może to kwestia światła. uwielbiam piaski lovely

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no niestety nie udało mi się go sfotografować tak jak bym chciała

      Usuń
  10. Ślicznie wygląda na Twoich paznokciach! :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ślicznie wygląda ten lakierek ;) Że też go jeszcze nie mam w swych zbiorach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niedawno wszedł do sprzedaży w sumie :)
      da się to naprawić :D

      Usuń
  12. kusi mnie ten piaseczek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie kosztuje majątku, a jest jednym z ciekawszych jakie ostatnio widziałam :)

      Usuń
  13. świetny, muszę go kupić! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wygląda super, tak optymistycznie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczny! Koniecznie muszę go mieć! To chyba najpiękniejszy piasek jaki widziałam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo troszeczkę ciemniej wychodzi niż na zdjęciach, ale i tak jest śliczny :)

      Usuń
  16. Śliczny kolor, ale kompletnie nie mój! Jakoś z niebieskim nie lubimy się za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  17. bardzo ładnie się prezentuje :-)

    ps. masz słodkie paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O nie wiedziała że nowe kolory wprowadzili :P

    OdpowiedzUsuń
  19. Ależ Ty masz cudne i zadbane skórki wokół paznokci! Co Ty robisz z nimi, że są takie piękne? Chciałabym też tak umieć ładnie pomalować paznokcie...zwykle lakier mam oprócz, że na paznokciu to i wokół niego też ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie zawsze mam ładne, teraz akurat mają lepszy okres :)
      usuwam preparatem bluecross z eurofashion i drewnianym patyczkiem
      odsuwam
      używam olejku do skórek i kremuję skórki, gdy kremuję ręce

      naprawdę nic specjalnego nie robię, najważniejsze, że nie wycinam, bo jak czasem wytnę to mam tragedię potem :D

      jeśli o malowanie chodzi to kwestia wprawy, ale też mi się zdarza zabrudzić skórki lakierem, usuwam go zmywaczem we flamastrze, patyczkiem kosmetycznym lub skośnie przyciętym pędzelkiem moczonym w zmywaczu

      mam nadzieję, że trochę pomogłam :*

      Usuń
  20. no nie mogę, a ja specjalnie niebieski catrice kupowałam bo nie było niebieskiego w tej serii :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co widzę Catrice ma inny kolor (dużo, dużo jaśniejszy) i wykończenie :)
      temu z lovely chyba prędzej do sea blue od kiko

      Usuń
  21. Uwielbiam takie kolory i chyba będę musiała znowu poświęcić swój portfel i kupić ten lakier, bo jest śliczny. *,* Niedługo zbankrutuje. ;)
    Nie przejmuj się paznokciami, bo wcale nie masz aż takich krótkich. Według mnie długość nie gra aż takiej roli, a to jak się prezentują jest ważne, bo często widzę jak dziewczyna ma długie paznokcie i okropne skórki... albo krzywo przypiłowane br.... zgroza!
    A puder kupiłam i jestem naprawdę zadowolona, nie spodziewałam się, że aż tak mi przypadnie do gustu. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się, zawsze staram się, żeby chociaż kształt miały ładny i wyglądały estetycznie :)

      cieszę się, że zachęciłam do udanego zakupu :*

      Usuń
  22. To jedne z najlepiej prezentujących się piasków! i ta trwałość:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trwałość raczej przeciętna, ale to od paznokci zależy :-)

      Usuń
  23. super lakier ! ląduje na liście zakupów :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...