czwartek, 30 stycznia 2014

Kto żyw - na rozdanie [ZAMKNIĘTE] :) + 800 Obserwatorów

Do końca rozdania zostało już tylko kilka godzin (do dzisiaj 30 stycznia, do północy)
Możecie zgłaszać się w formularzu pod tym postem (klikamy na baner).

Proszę o nieusuwanie banerów z pasków bocznych do czasu ogłoszenia wyników, bo będę ręcznie sprawdzać, czy jest informacja o rozdaniu na Waszych blogach!

http://1.bp.blogspot.com/-9nIMtPEukGU/UsLdPAj_jXI/AAAAAAAAGI8/1xnG33yWlKo/s1600/IMG_3229.JPG


Dziękuję wszystkim, którzy już się zgłosili, zwłaszcza za celne spostrzeżenia na temat bloga. Daliście (tak, Panowie też :)) mi do myślenia. Szykują się zmiany, mam nadzieję, że na lepsze.

Wiem, że są tu osoby, które do mnie trafiły dzięki rozdaniu. Mam nadzieję, że zostaniecie na dłużej także po ogłoszeniu wyników (najpóźniej 2 lutego)!

Wkrótce kolejne rozdanie, bo jest już Was ponad 800!



Dziękuję Wszystkim :*

14 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. postaram się szybko ogłosić, ale jest ok 100 zgłoszeń na razie, a będę musiała posprawdzać, czy wszystkie zgłoszenia są zgodne z regulaminem :)

      Usuń
  2. ja już mam swoją zimową kolekcję piaskowych lakierów. powodzenia Dziewczyny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może skusisz się na kolejne rozdanie :*

      Usuń
  3. Na bloga trafiłam pierwszy raz przez to rozdanie. Jednak na pewno zostanę na dłużej. Wkładasz kawał dobrej roboty w niego. :) Z niecierpliwością czekam na wyniki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) mam nadzieję, że nie zabraknie mi zapału do pracy nad blogiem :)

      Usuń
  4. Gratuluję rzeszy obserwatorów, ja dziś świętowałam pierwszą setkę, ale również się bardzo cieszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również gratuluję :)
      każda osoba cieszy tak samo :)

      Usuń
  5. Ja również trafiłam na Twojego bloga przez rozdanie ale po ogłoszeniu wyników nie mam zamiaru go opuścić ;)
    Czekam niecierpliwie na wyniki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja trafiłam jak wiemy przez puder z Lovely :D I akurat trafiłam na rozdanie, ciekawy zbieg okoliczności. Tak czy siak na bloga będę zaglądać, bo jesteś naprawdę bardzo miłą osobą i widać, że zależy Ci na każdym czytelniku, a to bardzo dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj tak, puder z lovely :D
      cieszę się, że Ci podpasował :)

      :*

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...