czwartek, 23 stycznia 2014

Freehand - czyli wzorki z ręki - dla moich Dziewczyn :)

Kilka osób przy okazji uwag do rozdania prosiło, żebym pokazała wzorki na paznokciach. Ja wzorków odręcznych zazwyczaj nie robię, bo nie uważam, żebym miała ku temu predyspozycje. Na co dzień wolę prostsze rozwiązania jak stemple lub ozdoby do przyklejania.
Ale czasem od wielkiego dzwonu narysuję coś od ręki. Poniżej to tak naprawdę pierwsze próby :)

Pozwólcie, że nie będę się tłumaczyć ze znaczenia zdobień i ich motywów, bo prace są ściśle powiązane z moim postrzeganiem wyjątkowych Osób, dla których je robiłam.
One wiedzą co i jak... :)

Smucia
Misia
Pilarek
Prezio Kuli Ziemskiej
Prezio
Śnieguś
Coone i Rysiek
Coone i Rysiek
Wiecie, że Was uwielbiam, Dziewczyny   :)

34 komentarze:

  1. Ale ładnie Ci to wyszło, no i sam fakt, że są one skierowane do konkretnych osób tylko dodaje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najważniejsze, że te osoby pozytywnie odebrały malunki, nawet nie do końca udane :)

      Usuń
    2. Gadasz... Jakie nieudane...
      Cudne. Każde :*

      Usuń
  2. Już Ci pisałam, że jesteś genialna, wszystkie razem robią jeszcze większe wrażenie!
    Rysiula mój najcudowniejszy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnia propozycja jest świetna!
    Podziwiam :)
    Mnie brak i umiejętności i cierpliwości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wszystkie w kolejności od najstarszego, może nabieram wprawy :D

      Usuń
  4. moje pierwsze, moje pierwsze *_* !!!!
    Kochanie, Twoje zdobienia są rewelacyjne! :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteś nieobiektywna :D
      ale dziękuję :*

      Usuń
  5. Jeju ! cuda na paznokciach :)
    Bardzo mi się podobają - wszystkie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super wzorki :D Na pewno tym osobom zrobi się bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. było im miło :) przynajmniej tak sobie wmawiam :D

      Usuń
  7. Przepiękne te Twoje wzorki :) Masz zdolności!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      powinnam więcej ćwiczyć pewnie :)

      Usuń
  8. Świetnie to wygląda i podziwiam ja bym chyba nie miała cierpliwości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cierpliwości trochę mam :) gorzej, że lewą ręką nic nie zrobię :D

      Usuń
  9. napisz mi jeszcze kiedyś, że nie potrafisz wzorków malować... !! :D :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz, że swoje muszę pomarudzić :-D

      Usuń
  10. oooo i Ty mówisz, że odręczne zdobienie Ci nie wychodzą? wszystkie są mega!! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miały być zabawne i komiksowe i to wyszło :D ale nie umiem np. symetrycznie zrobić wszystkich w jakiś konkretny wzorek :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. od roku blogujesz i nie wiesz, że spamowanie u kogoś jest w złym tonie? :(

      Usuń
  12. Świetne to wzorki robisz, takie zabawne :D Ja zupełnie nie mam do tego talentu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      nie masz? A próbowałaś? Ja też myślałam, że nie umiem, ale jak spróbowałam kilka razy to wyszło :-)

      Usuń
  13. Wszystkie genialne i takie zabawne oraz kolorowe :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...