wtorek, 28 stycznia 2014

Dobre cięcie

W życiu każdej zapuszczającej włosy przychodzi taki moment, że trzeba podciąć spory kawałek, bo końcówki przestają wyglądać dobrze.
U mnie pozostały po warstwach "ogon" nie dodawał uroku (dzięki dziewczyny za uświadomienie!).
Po krótkim okresie buntu poszedł więc pod nożyczki.
Chyba w końcu znalazłam fryzjerkę, która słucha klienta! Ścięła dokładnie tyle, ile poprosiłam i dokładnie tak, jak chciałam :)

Prawda, że lepiej?

Przy okazji przypominam o rozdaniu KLIK!, do którego można zgłaszać się jeszcze tylko przez 2 dni!


przed - ugniatane na żel, suszone z dyfuzorem
przed - widoczna oddzielająca się spodnia warstwa
przed - po
przed-po
po - odświeżona przez fryzjerkę grzywka samoróbka :)

49 komentarzy:

  1. w kręconych ogon nie był widoczny, ale w prostych zdecydowanie lepiej teraz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kręconym warstwy służą :)
      ale częściej noszę "proste", więc to była dobra decyzja, dzięki Wam :*

      Usuń
  2. Pięknie teraz wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Też miałam takie "cuda" na głowie, aż w końcu nadszedł dzień, kiedy są równe :) Niestety z powodu długosci znów się plączą i chodzi mi po głowie myśl o wycieniowaniu...

    OdpowiedzUsuń
  4. O wiele lepiej po ścięciu, lepiej się układają - takie ogony nie są za ładne :)
    A jaki kolor śliczny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kręconym warstwy robią bardzo dobrze, ale jak były proste to nie wyglądały najlepiej. Udana wizyta. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie. Kręconym warstwy dodają objętości i nadają ładny kształt fryzurze.
      Ale jednak częściej noszę włosy bez stylizacji :-)

      Usuń
  6. piękne włosy :) i mój ulubiony kolor ! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kredytem wierna czerwienion od 5 m-cy. Ale już myślę o zmianie czasem :-)

      Usuń
  7. pięknie ścięte! :) wyglądają teraz naprawdę super, chociaż na kręconych ogonek nie był w ogóle zauważalny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-) kręconym ogonek, a nawet kilka robi dobrze :-D

      Usuń
  8. Fajne cięcie i jak pięknie błyszczą! Znam niewiele osób, które tak dobrze wyglądają w czerwieni :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięknie włosy się prezentują i w kręconych i w prostych. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetnie, że zdecydowałaś się na podcięcie, wyglądają o wiele lepiej. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że koleżanki mnie przekonały, bo jednak tej długości zawsze żal :-D ale jest lepiej

      Usuń
  11. Super kolor :D Fajnie że podcięłaś, wyglądają dużo lepiej :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wyglądają. ;]

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz rewelacyjne włosy!
    Piękny kolor i połysk!

    Też mam taką "pozostałość po warstwach", tylko nie ma kto mi tego przyciąć (fryzjerom już nie ufam).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Doskonale Cię rozumiem :-) tym razem wzięłam zdjęcie i pokazałam ile chcę ściąć, a fryzjerka mnie posłuchała
      Dobrze trafiłam , ale też mam traumę po tym co nie raz miałam nagłowie po wizycie :-D

      Może poproś koleżankę, kogoś z rodziny

      Usuń
  14. Ale kolor, nie mogę się napatrzeć *.* No i doskonała zmiana cięcia, teraz wszystko ładnie się komponuje.

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdecydowanie, cięcie jest bardzo ważne, dużo zmienia. A włosy śliczne. :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo korzystna zmiana! Masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądają Twoje włoski :) Mają piękny kolor.

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądają teraz, świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nieduże cięcie, a zmiana jak najbardziej pozytywna :-) Świetnie teraz wyglądają!
    Ale najbardziej podobają mi się te ugniatane <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Malinko piękne włosy! i ten kolor <3

    OdpowiedzUsuń
  21. teraz wyglądasz korzystniej bez tego ogona a nie widać, że włosy tyle straciły z długości ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzjerka oszczędziła na tyle długości na ile się dało uzyskując lepszy kształt fryzury :)

      Usuń
  22. Cięcie jak najbardziej ja plus :) ale chciałam zauważyć jakie Ty masz już długie włosy *-* piękne są!

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...