niedziela, 1 grudnia 2013

Zimo, wyjdź! Spóźniona na Rimmel...

Też nie lubicie tego przejścia między jesienią a zimą?
Też jesteście zmarzluchami?
Też bolą Was głowy?
Też chce Wam się ciągle spać?

Miał być makijaż konkursowy poprawiający humor na jesień, ale spóźniłam się ze zgłoszeniem kilka minut :D
Trudno!
Mam nadzieję, że kolory trochę Was rozweselą w te ponure dni. :)

P.S. to była moja pierwsza próba z eyelinerem Mega Liner w pisaku z Bourjois. Niestety nie do końca udana, chyba łatwiej mi posługiwać się eyelinerem w żelu i pędzelkiem :) Chociaż na uwagę zasługuje genialna pigmentacja.


Użyte kosmetyki:
Holika Holika, Essential Petit BB Cream i Lirene, Under 20, 02 Natural Mat (1:1)
YR, Couleurs Nature, Puder Sypki 01 Transparent Mate
Rimmel, Match Perfection, Róż 01
Cienie: Sleek, CC (żółty i czerwony), Bad Girl (fioletowy), An Naturel (brązowy do brwi), Inglot (żółty i zielony, beżowy mat)
Kreska: Bourjois, Mega Liner, 01 Dark Black
Linia wodna: YR, Couleurs Nature, 08 Blanc
Rzęsy: Rimmel, Scandaleyes, Retro Glam
Usta: Maybelline

29 komentarzy:

  1. ja siedzę właśnie pod kołdrą i mimo, że wypiłam gorącą herbatę jest mi zimno w nogi, boli mnie głowa i chyba po prostu pójdę spać!;d tak, mam tak samo jak Ty moja Droga :c nie przepadam za zimą, niestety
    a makijaż mi się podoba, taki barwy w przeciwieństwie do szarości za oknem : ) ładna krecha ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinnyśmy zapadać w sen zimowy jak niedźwiedzie :D

      krechy akurat nie uważam za udaną, ale to nic :)
      :*

      Usuń
  2. Ależ to pięknie wygląda. Wprost nie mogę się napatrzeć. :) Odrobina słońca w pochmurny dzień.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję Kochana! :*
      tak mi brak tego słońca :(

      Usuń
  3. Wow! Świetne przejścia między kolorami:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śpię jak suseł i jeszcze robię drzemki w ciągu dnia:D I oczywiście boli mnie głowa:(
    Cudny makijaż, aż się humor poprawia patrząc na takie kolorki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też bym spała, ale czasu wciąż brak :P

      cieszę się, że udało się umilić choć krótką chwilę tej szarówy :)

      Usuń
  5. Przeganiaj zimę kolorami, niech sobie idzie! :D Ja też potrzebuję teraz terapii kolorem, ojj taaakkk... Kochana więcej takich mejkapów :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niektórzy twierdzą, że takie kolory to tylko na lato :D

      Usuń
    2. Jak ktoś jest ponury z charakteru to tylko barwy achromatyczne i brązy kocha;]

      Usuń
  6. przepiękny makijaż, ja czuję w nim jesień, jestem zachwycona

    OdpowiedzUsuń
  7. Łaaaał :) Czuję lato :) Pięknie Ci to wyszło!!!

    OdpowiedzUsuń
  8. Ojej jaki optymistyczny, świetnie i na przekór pogodzie.

    Śpiąca nie jestem ostatnio ale pobolewa mnie głowa czesto :\

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam wszystkie powyższe objawy przemęczenia i jesiennego znużenia

      Usuń
  9. Przepiekne kolory i przejścia. A kreskę masz udaną i nie narzekaj bo wychodzi Ci super! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bywały lepsze :-P
      Ta trochę poszarpana wyszła. Zwłaszcza na zbliżeniach

      Usuń
  10. przebłysk koloru na te szare dni, miło :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...