sobota, 14 grudnia 2013

Urodziny bloga - przegapiłam...

Właśnie sobie zdałam sprawę, że jestem wyrodną matką...
Przegapiłam urodziny mojego jedynego dziecięcia - Bloga.
Tak, wiem, zasłużyłam na baty, pejcze (i inne zabawki). Obiecuję dokonać samoumartwienia w mojej samotni.

Mam nadzieję, że latorośl mi wybaczy, bo przecież to tylko i wyłącznie jego wina, że nie mogę się odnaleźć w tym Bajzlu!
Wybacz maleńki :)


Blog powstał 1 grudnia 2011 roku i ma już 2 latka.


Szkoda, że moja wyrodność przejawia się dodatkowo w niumiejętnośći pieczenia, dlatego wirtualnie-wizualnych pyszności dostarcza nam dzisiaj blog http://patacake-parties.blogspot.com


Hepiberzdejtuju Bajzelku.
Masz, nażryj się tego, co lubisz najbardziej: kosmetyków i słodyczy.
Rośnij w siłę jak Godzilla :D

 http://patacake-parties.blogspot.com

Koniec!

26 komentarzy:

  1. 100 lat!!!!
    Bloguj tak dalej!!!

    OdpowiedzUsuń
  2. gratuluje! życze dalszej wytrwałości w pisaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkiego najlepszego dla bloga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. gratulacje :)
    a "tort" genialny :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Sto lat, sto lat, niech żyjeżyje nam! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Noooooo spóźnialska Malinka :) Sto lat, sto lat! Oby blog rósł dalej tak pięknie jak do tej pory!

    OdpowiedzUsuń
  7. wszystkiego najlepszego, radości z prowadzenia bloga i sukcesów

    OdpowiedzUsuń
  8. o Ty wyrodna kobieto! aty aty! małe baciki ode mnie a dla bloga - kolejnych lat ;*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratulacje :) 2 lata to sporo czasu :D sukcesów dalszych życzę !

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyrodnie, strasznie.. ale bajzelek chyba się nie obrazi :)
    Sto lat!

    OdpowiedzUsuń
  11. Sto lat :D a ty matko wyrodna wstydź się, bo sobie po 2 tyg przypomniałaś ! :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje :) Kolejnych lat owocnego blogowania życzę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolejnych lat takiego blogowania życzę :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Gratuluję :) sto lat z okazji blogowych urodzin :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...