sobota, 28 grudnia 2013

Trochę kwasu - Sleek, Acid i neony dobrarada

Dziewczny jak zapatrujecie się na kwaśne kosmetyki?

Niedawno dotarła do mnie paletka Sleek Acid (chciałam ją mieć od dawna, kupiłam w minti w DDD), ale teraz trochę się jej boję :P

Przez tę perłę to chyba najtrudniejszy odcień jaki mam, ciekawe czy uda się z niego zrobić coś sensownego. Chyba stempelki pójdą w ruch... Macie jakiś pomysł?

Lubicie eksplozję koloru i odrobinkę kiczu od czasu do czasu? :D


paletka Sleek
Sleek Acid (minti)
lakier dobra rada
I-nails 421 (dobrarada)

Z różowym neonowym (nieperłowym) lakierem i z neonowymi linerami Golden Rose 103 i 115 na pewno sobie poradzę :)

Golden Rose Nail Art 115 103
I-nails 204, Golden Rose Nail Art 115 i 103 (dobrarada)

48 komentarzy:

  1. Nie moje kolory- zarówno paletki, jak i lakieru. :) Kolory z paletki kojarzą mi się z makijażami do sesji, ciężko wyobrazić mi sobie ich użycie na co dzień ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli chodzi o lakiery to i dla mnie nowość, bo zazwyczaj takich nie używam
      ale cienie... nie trzeba wszystkich na raz nałożyć, może coś się uda wyczarować

      Usuń
  2. Ja nie lubię, lakieru nie wiedziałabym jak użyć ;d

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale paletka mi się podoba :)

      Usuń
    2. myślałam, że coś podpowiesz co do lakieru :D

      Usuń
  3. Paletka jest rewelacyjna. Idealnie się nadaje do robienia tęczowych i podwójnych kresek (czarna kreska obrysowana kolorem).

    OdpowiedzUsuń
  4. uwielbiam tę paletę i sięgam najchętniej po dwa kolory z niej. Pomarańcz i ten niebieski obok :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pomarańcz daje po oczach :)

      Usuń
    2. pomarańcz najładniejszy jest w niej ;) ślicznie na powiekach wygląda :D
      już pisałam na wizażu Ci ale powtórzę, najlepiej te cienie na białej bazie wyglądają ;)
      szczególnie z kredką NYX Milk :)

      Usuń
    3. jak dobrze, że kupiłam tę kredkę :D
      właśnie z myślą o kolorkach :)

      Usuń
    4. to teraz do dzieła ;))) czaruj pędzlem ;))

      Usuń
  5. Acid to jedna z niewielu Sleeków, które mnie nie kuszą ;) Równie kolorowa jest Curacao, którą mam, ale jakoś taka bardziej uniwersalna ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Curacao też mam i Brights z takich mocniejszych kolorów, ale Acid mi się śniła po nocach :D zwłaszcza jak zobaczyłam jakiś piękny makijaż z jej użyciem :)

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba kolor tego zielonego, perłowego lakieru <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłby świetny jakby nie był właśnie perłowy :)

      Usuń
  7. Dla mnie trochę za kolorowa ta paletka, ale pewnie można nią wyczarować coś cudnego:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuję coś wykombinować, ale cudowności nie obiecuję :D

      Usuń
  8. Paletka to nie moje koloru,ale ogólnie Sleeka uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Paletka Acid jest jedną z moich ukochanych :D Jest na maxa crazy! :D :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale u Ciebie przynajmniej widać to co zmalujesz :D a u mnie 3/4 się chowa :P

      Usuń
  10. jaka cudowna paletka! aż się lata chce..:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, poproszę lato jak najszybciej :D

      Usuń
  11. A ja tą paletkę mam ochotę kupić na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) jest inna niż wszystkie, także wg mnie warto

      Usuń
  12. ja lubie wyraziste barwy, ale neoymnie nie jaraja chyba ze jedynie jako akcent :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczymy co z tego wyjdzie :)
      neony mogą łatwo przekroczyć granicę kiczu

      Usuń
  13. Oj, nie moje kolory - ani cieni, ani lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak kryje ta perła? Trudno ocenić tutaj, jak będzie wyglądać na paznokciu. Urzekła mnie :) ciekawa jestem, jak wykorzystasz te cienie, bardzo mi się podobają, lubię takie akcenty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na zdjęciu są 2 warstwy, ale na wzorniku to zawsze inaczej
      myślę, że 3 będą potrzebne, żeby zakryć wolny brzeg, ale to nie problem, bo lakier jest dość rzadki
      gorzej, że smuży (jak to perła :)) ja zamierzam ostatnią warstwę nakładać gąbeczką

      Usuń
  15. oj, kompletnie nie moje klimaty, ale z sympatią patrzę na dziewczyny, które potrafią wyczarować z takich kolorów coś fajnego i niekiczowatego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :)
      postaram się sprostać wyzwaniu :D

      Usuń
  16. Jak kolorowo! Może perłowemu neonowi dobrze by zrobiło, gdyby go nałożyć gąbką?

    OdpowiedzUsuń
  17. Zdecydowanie nie moje kolory. Wolę beże i brązy. Ale jestem ciekawa makijażu zrobionego tą paletką, także na pewno zajrzę:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Odważnie, ja bym jednak u siebie nie spróbowała :P

    OdpowiedzUsuń
  19. uu ale lakiery ! w lato chciałam kupić sobie neony, ale nie były takie, jakie chciałam, bo sobie zamarzyłam konkretny kolor i nie mogłam go nigdzie znaleźć ;P

    OdpowiedzUsuń
  20. No konkretne kolory - ale czasami fajnie w środku "zimy" a raczej szaro-buro brudnego i ciemnego grudnia - strzelić sobie neonowe mani albo makijaż :D dla ożywienia ...

    OdpowiedzUsuń
  21. Zbyt kolorowo.
    Ja nudziakowa dziewczyna raczej jestem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Acid ma odważne kolory ;) a neonki z GR wyglądają super :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Miałam ochotę na neony w zeszłe wakacje, teraz wolę ciemniejsze, ale może mi to powróci na następne wakacje xD Paletka jak dla mnie zbyt odważna, ale z otwartą buzią oglądam makijaże nią stworzone :D

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  25. Great blog, I have just bookmarked it
    Hi there I like your post
    jeux dora 2014
    jeux de guerre
    jeux de mario

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...