poniedziałek, 23 grudnia 2013

Świątecznie zdobienie bez zieleni i czerwieni? Orly, Miss Conduct i China Glaze, Pizzazz

Świąteczne zdobienie pełne bling-bling. Mieniące się światełka, iskrzące bombki. Mocnego świątecznego akcentu zieleni i czerwieni brak, ale blask holo i glitteru wprawiają w świąteczną atmosferę :)
Jak zrobiłam to mani to miałam deja-vu: użyłam już kiedyś podobnych odcieni razem :) TU!

Orly, Miss Conduct (kupiłam go na wyprzedaży Orly, o której pisałam TU! za 27zł/18ml) - bardzo mocne, rozproszone holo w kolorze między fuksją a magnetą, czasem układa się liniowo, ale nie jak typowo liniowe lakiery holograficzne. Efekt holograficzny widoczny nawet w cieniu. Ładnie kryje i dobrze się rozprowadza. Ma klasyczny, cienki i dość długi pędzelek.
2 warstwy na bazie Delia, Coral AIRepair 10w1, bez topu

China Glaze, Pizzazz (na wyprzedaży w ANS za 15zł/14ml)- masa różnokolorowego średniego glitteru z przewagą srebra. Oprócz niego znajdziemy żywą zieleń, błękit, fuksję, żółć i pomarańcz. Dodatkowo większe srebrne i fuksjowe heksy. Wszystko mocno metaliczne i odbijające światło. Na paznokciach dają efekt srebrzystej tafli z kropeczkami koloru.
4 warstwy na bazie peel-off Essence, Ready for boarding, bez topu (wystarczyłyby 3, ale do zdjęć wolałam jedną dołożyć, żeby mieć pewność braku prześwitów, na kolorowej bazie wystarczy jedna warstwa dla fajnego efektu :))

Wszystkie zdjęcia w świetle dziennym, niestety jest pochmurno :(

China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz
China Glaze Pizzazz

27 komentarzy:

  1. Jak dla mnie to bardziej sylwester:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawe połączenie, bardzo szalone, karnawałowe :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę o nie zamieszczanie postów typu: zapraszam na...

      Usuń
  4. China Glaze Pizzazz robi wrażenie:) Ten lakier świetnie sprawdzi się w Sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeszcze nie wymyśliłam Sylwestrowego zdobienia, ale chyba bardziej zaszaleję :D

      Usuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawe zestawienie lakierów. Będzie super też na Sylwestra:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super wyglądają na przybliżeniu te drobinki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na żywo piękniej :) nie da się złapać tego jak się mienią...

      Usuń
  8. Oho! Następna się wyłamała z konwencji, nie ma Winter Holly :D No, ale są bombki choinkowe jak nic! Piękne mani, te dwa lakiery bardzo fajnie ze sobą grają. Ja nie zaskoczę nikogo, u mnie czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Pizzazz bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Just blowing some free time on Digg and I found your post . Not typically what I prefer to learn about, but it was definitely worth my time. Thanks.
    I like to have a break during the my day and browse via some blogs to see what others are saying. This blog appeared in my search and I couldnt help but clicking on it. I am glad I did because it was a very enjoyable read.
    jeux de moto 3d
    jeux de tir
    jeux de flash

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...