niedziela, 29 grudnia 2013

Srebro, czerwień, zieleń i cyrkonie

Dzisiaj mani z cyrkoniami, drugie podejście :) Już bardziej "na bogato". Sylwestrowo :)
Pierwsze pokazywałam tutaj: KLIK!

Dzisiaj znowu użyłam małych czarnych cyrkonii Las Vegas SS06 (ok.1,5mm) ze sklepu dobrarada i dodatkowo większych czerwonych cyrkonii (podejrzewam, że to Las Vegas SS10 (ok.3mm), ale wybór jest tak ogromny, że trudno stwierdzić :))

Paznokcie pomalowałam srebrnym lakierem typu foil z czerwonymi i zielonymi brokatowymi  piegami allepaznokcie nr 68 (2 warstwy, 3 warstwa nałożona gąbeczką, żeby nanieść więcej brokatu i zniwelować smugi).
Cyrkonie nakładałam na bezbarwny lakier i zabezpieczyłam topem Pierre Rene, Diamonds Drops

Mani noszę dopiero drugi dzień, ale na razie bez uszczerbków mimo moczenia dłoni i mycia włosów. Cyrkonie dobrze się trzymają, jedyne co mi nieco przeszkadza to to, że czasem zaczepiają o włosy. Zabezpieczone topem nabierają bardziej opływowych kształtów, szlif jest mniej widoczny.

Podoba Wam się? Czy to już za wiele?

cyrkonie dobrarada
światło dzienne

cyrkonie dobrarada

cyrkonie dobrarada

cyrkonie dobrarada

cyrkonie dobrarada

cyrkonie dobrarada

cyrkonie dobrarada
cyrkonie jeszcze bez topu

cyrkonie dobrarada
z lampą pierścieniową

cyrknieni dobrarada

cyrkonie czarne czerwone

cyrkonie czarne czerwone

cyrkonie dobrarada


Nie wiem jak robicie zdjęcia obu dłoni :D Nie wyszło to zbyt korzystnie, ale trzeba próbować :)
cyrkonie dobrarada
z lampą błyskową i samowyzwalaczem

cyrkonie dobrarada

25 komentarzy:

  1. mani przepiękne ;)
    wcale nie jest przesadzone, dla mnie idealne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  3. aa kurcze jakoś mi się z mikołajem skojarzył:D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie wygląda w takim połączeniu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyszło bardzo dobrze moim zdaniem :) Mani nie w moim stylu, ale podoba mi się lakier bazowy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie wyglądają, tak na bogato :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Cyrkonie wyglądają rewelacyjnie:) Nie przypuszczałam, że okażą się tak trwałe:) Zawsze myślałam, że tego typu ozdoby odpadają przy pierwszym myciu głowy:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Cyrkonie nie dla mnie, ale połączenie kolorów fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten bazowy lakier taki niespotykany:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Thanks for taking the time to talk about this, I feel strongly about it and enjoy studying more on this topic. If possible, as you acquire experience, would you mind updating your weblog with far more data? Its very helpful for me.
    Dog training Games

    OdpowiedzUsuń
  11. łaaa ale paznokcie <3
    zapraszam: http://burgundyvelvet.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Elegancko, idealne na sylwestra :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Te czerwono-zielone piegi wyglądają super, bardzo świątecznie!

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny efekt, na Sylwestra idealne!

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo fajnie wyglądają :)
    Na bogato ale nie tandetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ale świetnie wyszło :D

    ps. obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz piękne paznokcie, a mani jest świetny!

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo ładne połączenie.
    Podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne połączenie, idealne na imprezy?

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...