niedziela, 8 grudnia 2013

Orly - 30%

Skorzystałam z promocji w orlybeauty.pl i w lakierowej kolekcji pojawiły się nowe ślicznoty :)

Orly proponuje swoje lakiery w starych buteleczkach z rabatem -30%. W sumie trochę szkoda mi tej zmiany, bo te starsze z szarą literką O bardziej mi się podobały od tych z czarnym napisem.

Za lakier wychodzi 27zł/18ml (nadal sporo, ale butla jest ogromna, jeśli macie jakąś znajomą lakieromaniaczkę możecie spokojnie rozlać te lakiery, na 2 lub nawet na 3 buteleczki)

Przesyłka: pocztą 8zł, kurierem Siódemką 12zł

Ja zamawiałam z koleżanką, więc przesyłka wyszła nam taniej :)
Mgiełko :*

Macie swoje ukochane Orzełki?
Do tej pory miałam tylko 3 buteleczki lakierów Orly. Ale żadnego jeszcze nie pokazywałam solo na blogu.
-Pure Porcelain
-Mirror Mirror
-Androgynie








40 komentarzy:

  1. uwielbiam lakiery Orly
    piękne buteleczki sobie wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne<# mi marzy się Pure Porceline ale niestety nie mam na niego promocji tak to bym od razu klikała :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak zachorowałam na Porcelankę, że sprowadzałam ją z zagranicy (ebay) :D
      ale to już było parę lat temu

      wyszło mi wtedy ok 25zł za butelkę

      Usuń
  3. Ja nigdy nie miałam tych lakierów, głownie kupuję z Sephory, ale warto wypróbować coś nowego :)

    www.daariaaa.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie miałam żadnego z sephory, bo nie mam do nich dostępu :)

      Usuń
  4. Czerwony jest świetny! Muszę go mieć < 3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żaden z nich nie jest czerwony :)
      ale jeśli mówisz o Miss Conduct to tak, musisz go mieć :D

      Usuń
  5. OSTATNIA dwójeczka - boska ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kusi mnie właśnie pure porcelain, kiedys w końcu będzie mój! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Porcelankę jak najbardziej polecam :-)

      Usuń
  7. Nie mam żadnego orlika w swojej kolekcji ale może się kiedyś pokuszę:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Taki wydatek na lakier to jednak warto przemyśleć :-)
      Ja kupiłam te wcześniej upatrzone

      Usuń
  8. pierwszy ma super kolor, ja ostatnio powróciłam do takich klasycznych kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  9. Miss Conduct wygląda przepięknie już w opakowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Same cudeńka ! Oczywiście najbardziej podoba mi się fiolet! <3

    OdpowiedzUsuń
  11. pierwszy i drugi lakier bym chciala :) piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  12. pierwszy lakier by mnie zadowolił :)))

    OdpowiedzUsuń
  13. sklep orly jest koło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O proszę :-D
      Dobrze, że nie koło mnie, bo poszłabym tam mieszkać

      Usuń
  14. Kusisz tymi brokacikami. Ale tylko zimą mi się podobają. Przychodzi wiosna i miłość mi mija.

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam jeszcze lakieru Orly, a szkoda, bo faktycznie duże buteleczki :) Może się dorobię kiedyś ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To dla mnie jednocześnie plus i minus. Mogłyby być połowę mniejsze i połowę tańsze :-)

      Usuń
  16. I had this page saved some time previously but my laptop crashed. I have since gotten a new one and it took me a while to find this! I also really like the template though.
    jeux action

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...