wtorek, 31 grudnia 2013

Noworoczne rozdanie Lovely Snow Princess [ZAMKNIĘTE]

ZAMKNIĘTE!

Koniec roku, wszędzie podsumowania i postanowienia noworoczne :)
U mnie postanowień na razie brak :) Jednak mam coś dla Was!

Rozdanie dobrze znanych kosmetyków: wszystkie trzy piaskowe lakiery Lovely Snow Dust i rozświetlający puder prasowany Princess Face  z limitowanej kolekcji  Lovely Snow Princess.

Kosmetyki są nowe i nie otwierane. Wiem, że niektórym z Was nie udało się ich dostać, a jeśli się udało, nie zawadzi mieć zapasu :D
Zapraszam do rozdania także bloggerki i obserwatorki spoza Polski. Wygraną paczkę wysyłam na terenie Europy!

http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2013/12/noworoczne-rozdanie-lovely-snow-princess.html

Na zgłoszenia macie czas do 30 stycznia 2014 roku.

Trzeba:
-być publicznym obserwatorem bloga (+1)

Można:
-dodać blog do blogrolla (+2)
-umieścić informację o rozdaniu (podlinkowany banner na pasku bocznym) (+2)
-napisać osobną notkę o rozdaniu (podlinkowane zdjęcie) (+3)
-dodać uwagi na temat bloga (może być jedno zdanie) (+1)

Zwycięzcę wybiorę drogą losową.

Proszę zgłaszać się przez formularz :)
[Usunięty, rozdanie zamknięte]

Regulamin:
1. Rozdanie organizowane jest na serwisie bajzelkosmetyczny.blogspot.com.
2. Organizatorem rozdania i sponsorem nagrody (3 lakierów i pudru Lovely Snow Princess) jest autorka bloga bajzelkosmetyczny.blogspot.com - Maliniarka.
3. Czas trwania rozdania: 31.12.2013 - 30.01.2014 (23:59)
4. Udział w rozdaniu mogą brać osoby pełnoletnie lub niepełnoletnie za zgodą rodziców/opiekunów.  Osoby, których blogi stworzone są wyłącznie w celu brania udziału w rozdaniach i konkursach nie będą brane pod uwagę. Osoby, które przestaną obserwować bloga po zakończeniu rozdania są automatycznie wyłączone ze wszystkich rozdań w przyszłości.
5.Uczestnictwo w konkursie warunkuje treść powyższego posta.
6. Wzięcie udziału w konkursie jest równoznaczne z akceptacją niniejszego regulaminu. Zgłoszenia niekompletne nie będą brały udziału w konkursie.
7. Wyniki zostaną ogłoszone w ciągu 3 dni od zakończenia konkursu na łamach bloga oraz wysłane na maila zwycięzcy podanego w zgłoszeniu.
8. Zwycięzca ma obowiązek podać dane adresowe w ciągu 3 dni od ogłoszenia wyników. Jeśli tego nie zrobi zostanie wylosowana kolejna osoba.
9. Koszty przesyłki pokrywa Sponsor nagród. Przesyłki wyłącznie na terenie Europy. Wysyłka w ciągu 7 dni od otrzymania adresu do wysyłki.
10. Organizator zastrzega sobie prawo do zmian w powyższym regulaminie.
11. Rozdanie nie podlega przepisom Ustawy z dnia 29 lipca 1992 roku o grach i zakładach wzajemnych (Dz. U. z 2004 roku Nr 4, poz. 27 z późn. zm.)

38 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego na Nowy Rok :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Szczęśliwego Nowego Roku, Zdrowia oraz by w nowym roku wszystko ułożyło się po Twojej myśli :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pięknie dziękuję i życzę tego samego :*

      Usuń
  3. To ja wysłałam zgłoszenie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Innym życzę powodzenia, a Tobie
    składam najserdeczniejsze życzenia w nowym roku :).
    PS. Znalazłam Cię na wizażu :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mnie nie udało się dorwać białego, ale mam dwa pozostałe, więc nie będę zabierać innym szansy na wygraną :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. rozumiem, może w kolejnym weźmiesz udział :) właśnie kompletuję, wszystko z YR będzie :)

      Usuń
  6. Szukałam właśnie opinii o tym pudrze, bo zastanawiam się nad jego kupnem.:) I właśnie przypadkowo znalazłam Twój blog. Używałaś może tego pudru? Polecasz, nie polecasz?
    Pozdrawiam i Życzę Szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj! na blogu jeszcze o nim nie pisałam, ale pisałam recenzję dla Rossnet pod tym samym nickiem co mam tutaj na bajzlu.
      Polecam jeśli szukasz nienachalnego rozświetlenia :) w tej cenie to jeden z lepszych rozświetlaczy jakich używałam.

      http://www.rossnet.pl/Produkt/Lovely-Snow-Princess-puder-Princess-Face-1650-g,332392,1650,1#p04SsUyGPkO0tyMlK+I2KQ

      Usuń
    2. Dzięki wielkie za tak szybką odpowiedź. :) W takim razie na pewno go kupię, bo w najbliższych dniach mam zamiar udać się do Rossmanna. Mam nadzieje, że jeszcze go dorwę. :)

      Usuń
  7. A ja mam pytanie co jest tłem do zdjęć chcę takie złote :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. krepina z empiku (srebrny i złoty był razem) :)

      Usuń
    2. Dziękuję :* nie ma u mnie empiku ale może w jakimś papierniczym znajdę :)

      Usuń
  8. Właśnie dziś dorwałam białego Snowa, świetny jest ! Kuszą mnie dwa następne więc i ja się zgłosiłam :)
    Pozdrawiam i wszystkiego dobrego w Nowym Roku :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne są kolory lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...