środa, 11 grudnia 2013

Mroźne złoto - piaskowy Lovely, Snow Dust Nr 1

Kto nie słyszał ten gapa :) Mam wrażenie, że posty o tych lakierach opanowały blogosferę :D

Lovely wypuściło zimową kolekcję Snow Princess: piaskowe lakiery, wypiekane róże, puder rozświetlający i kępki sztucznych rzęs.
Róże zupełnie mnie nie ruszyły. Puder jest w fazie testów. Ale lakiery.... 

Dzięki Programowi Nowości Rossmann złoty piasek mogłam testować nieco wcześniej i miałam go już 3 razy na paznokciach.
Lovely, Snow Dust Nr 1 to chłodne złoto, lekko podbite pistacją. Możliwe, że to zależy od odcienia skóry, ale Pan Sylwestrowy też to zauważył. 

Lakiery z tej serii (złoty i srebrny) mnie oczarowały.
Szybko schną, kryją po 2 warstwach. Mają wygodny rozpłaszczający się na paznokciu pędzelek. Konsystencja odpowiednia, raczej rzadka niż gęsta, ale nie na tyle, żeby zalać skórki.
Lakiery są błyszczące, ale nie w tandetny sposób.
Pojemność buteleczki to standardowe dla Lovely 8ml.
Cena 8,59zł
Trwałość u mnie to 3 dni (po tym czasie mam już drobne odpryski)

Biały jest trochę z innej bajki, ale o tym wkrótce.

po 3 dniach, starte końcówki, kilka odprysków
po 3 dniach (z lampą błyskową)
światło dzienne, pochmurno
światło dzienne, pochmurno

Lakier w butelce bardzo skojarzył mi się z chłodno złotym "foliowym" Miss Sporty Clubbing Colours 312, jednak odcienie nieco się różnią, nie mówiąc o wykończeniu :)



Macie?
U mnie standy wymiecione już pierwszego dnia...
Czemu oni nie dokładają towaru?


Też Was przeraża ten babiszon na materiałach promocyjnych? :D To ma kogoś zachęcić?

58 komentarzy:

  1. ladny ale to nie moja bajka - kiedys mialam jakis "chropowarty" lakier i mnie on draznil i ciezko mi powiedziec dlaczego?! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie dlatego, że był chropowaty :D

      nie radzę zakładać cienkich rajstop mając na paznokciach piasek :)

      Usuń
  2. Te lakiery są piękne, mocno się nad nimi zastanawiam, ale raczej nad srebrną wersją :)
    A laska na plakacie koszmarna :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. srebrny wygląda jak gnieciona folia aluminiowa, bajka! :)

      Usuń
    2. Dokładnie :) Aahhh, chyba czeka mnie wycieczka do Rossmanna :D

      Usuń
  3. Ja mam chrapkę na ten biały lakier :)
    A ta babka na plakacie rzeczywiście bardziej straszy niż zachęca do zakupu ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. biały kryje całkowicie po 4 warstwie, także radzę przemyśleć...
      ewentualnie nakładać na inny lakier

      Usuń
    2. ooo dobrze ze napisałaś, bo miałam zamiar go kupić :/ ale teraz przez Ciebie babrałam ochotę na srebrny :P

      Usuń
  4. Muszę je mieć! *.* Są piękne!

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładny. Kupię jak spotkam, a raczej o ile spotkam...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) powodzenia, bo widzę u mnie, że ciężko o dostępność

      Usuń
  6. na ostatnim zdjęciu w zbliżeniu podbił moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Babka przerażająca.

    Faktycznie zalatuje pod pistację:) Ja właśnie zamiast złota widzę pastelową pistację:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. większość zdjęć z lampą pierścieniową i dało może to taki efekt, w butelce widzę czyste chłodne złoto, na paznokciach jakby kropla zieleni :D nie wiem czemu tak
      na zdj. w świetle dziennym i z lampą błyskową już nie ma tego efektu

      Usuń
  8. kupiłam go ostatnio :) i to jest taki jednak rzadko spotykany kolor, choć ja za bardzo w nim zielonej nuty nie widzę :p ale bardzo ładny. i mi kojarzy się z szampanem ;)
    no i racja, wszystko wymiecione w rossmannie. tylko te złote piaski były i sztuczne rzęsy. chociaż np. ten biały piasek to chyba bardzo podobny albo taki sam jak golden rose holiday, nie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no nie wiem czemu u mnie tak wygląda, w butelce widzę złoto, ale na dłoniach w sztucznym świetle zielonkawy :D ale to naprawdę minimalnie :)

      biały nie jest jak GR właśnie, to taki roziskrzony lakier, drobiny są równe i nie ma większych brokacików jak złoty i srebrny Lovely ani jak GR

      poza tym ponoć GR jest podbity leciutko bladym różem (ale nie wiem, bo go nie mam :))
      oba opalizują na różne kolory

      Usuń
    2. kurczę, to teraz będę musiała gdzieś dorwać ten biały lovely i go chociaż obejrzeć ;) no i on podobno jest dobrym topperem do kolorowych lakierów.

      a te oliwkowe tony może sama zauważę, jak nim pomaluję ;) bo póki co widziałam u koleżanki. ale może to rzeczywiście zależy od koloru skóry

      Usuń
  9. Jako miłośnik piasków muszę na własnych paznokciach przetestować choć jeden z tych lakierów! Kupowałem dzisiaj paletę Nude, ale o lakierach zupełnie zapomniałem : DD

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Malinko ;) Zastanawiałam się nad tym kolorem,aleostatecznie wzięłam dwa pozostałe i raczej tego już nie zakupię,ładny,ale jednak nie czaruje mnie do końca ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. cudowny :) wczoraj dorwałam srebro i złoty ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. mam ten biały, ale ten też jest świetny

    OdpowiedzUsuń
  13. Hey :)
    Your blog is really great-i love it so much. Maybe you're interested in following each other ? I would love it ❤ Pls let me know in a comment on my blog
    kisses, Anna ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ślicznie wygląda ;) Chętnie przypatrze mu się bliżej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękny! dzisiaj idę chyba do Rossa zobaczyć czy u mnie jeszcze są;) kupię ze dwa i tą paletkę jeżeli będzie:D

    OdpowiedzUsuń
  16. Udało mi się kupić,a le jest piękny w ogóle cała kolekcja jest <3

    OdpowiedzUsuń
  17. W sumie najpierw mnie nie zainteresował w ogóle... ale tak patrzę na te zdjęcia na blogach i chyba jednak go chcę :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękność! Udała się tak kolekcja Lovely :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękności, pięknie wpasuje się w klimat zimy, a Twoje pazurki idealne, nie wspominając już o skórkach :) Babsko straszydło :D

    OdpowiedzUsuń
  20. W moje ręce wpadł biały ale to złotko także kusi :d

    OdpowiedzUsuń
  21. piękny :]
    sreberko i złoto od wczoraj jest w moich łapkach :]

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowny, piękny akcent z tym granatowo-niebieskim <3

    OdpowiedzUsuń
  23. kupiłam dzisiaj srebro i złotko ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. I teraz nie wiem już sama czy chcieć złoty czy srebrny :D

    OdpowiedzUsuń
  25. Świetny efekt na paznokciach, bardzo mi się podoba :)
    Babiszon i mnie przeraża :P

    OdpowiedzUsuń
  26. hahaha babiszon wymiata :D
    za to ten lakier kocham i właśnie rewelacyjnie mi się nosi na pazurkach *_*

    OdpowiedzUsuń
  27. mam nadzieje, że uda mi się jeszcze dopaść ten lakier bo jest genialny!!! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. To złoto omijałam szerokim łukiem. Zmieniłam zdanie, gdy zobaczyłam Twoje zdjęcia. Ja również dostrzegam pistacjowe tony:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Lakiery cudne ,ale ten plakat promocyjny yyyyy okropny

    OdpowiedzUsuń
  30. Piękny lakier! :) Chyba kupię sobie go na święta.

    OdpowiedzUsuń
  31. piekne sa te lakiery! strasznie polubialam piaski,wiec napewno sie wybiore do rossmanna!

    OdpowiedzUsuń
  32. Ja skusiłam się na piaski puder i kępki Tylko mam strasznie wkurzający problem z tymi kępkami są tak przytwierdzone do opakowania ,że wydobycie ich bez uszkodzenia graniczy z cudem ;<Ps. bardzo zadbane dłonie i paznokcie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam ich, ale przy kępkach spróbuj delikatnie złapać pęsetą jak najbliżej nasady kępek, myślę, że w ten sposób najmniej się niszczą

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...