sobota, 21 grudnia 2013

Gdzie ta zima, śniegu ni ma :P Wiosenne stempelkowe zdobienie

Nie ma śniegu, słońce daje, normalnie wczesna wiosna :D
To i na paznokciach też.
Stempel XL i płytka XL MoYou London.
Poprzednie zdobienie z tą samą płytką i kod rabatowy TU!

Uprzedzam, że płytki nie pochodzą ze współpracy, polecam, bo jestem nimi oczarowana :)

Do zdobienia użyłam:
Golden Rose, Color Rich, 111 (baza, jednowarstwowiec, maluje jak marzenie *_*)
Sensique, Strong & Trendy Nails, 163 (do stemplowania)
Pierre Rene, Nails Expert, Diamonds Drops (top)
Płytka MoYou London PRO Collection 06 XL

MoYou PRO Collection 06 XL
lampa pierścieniowa
MoYou PRO Collection 06 XL
lampa błyskowa
MoYou PRO Collection 06 XL
lampa błyskowa
MoYou PRO Collection 06 XL
żarówka

Płytka MoYou London PRO Collection 06 XL

34 komentarze:

  1. ale ślicznie to wygląda :) faktycznie zimy nie ma, w Londynie również, ale mi to w ogóle nie przeszkadza:) nie znoszę mrozu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie moje kolory, ale prezentuje się ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      nie każdy lubi zieleń na paznokciach :D

      Usuń
  3. fantastyczny efekt wyszedł ja to nie umiem się obsługiwać tymi stemplami może nagraj filmik jak robisz te wzorki plissss :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. podpisuję się pod tym! :)

      Usuń
    2. to nie taka prosta sprawa :D
      nawet nie mam statywu, żeby aparat ustawić, a niestety do stempelków potrzeba dwóch dłoni :)

      Usuń
  4. Ślicznie to wygląda. Dodatkowo moje ulubione kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Strasznie mi się podoba ten wzór ! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. na miniaturce wzorek wyglądał jak jakiś kamień szlachetny z żyłkami, świetny efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Aaaaa super te płytki, właśnie oglądam:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no zajebiste te płytki, "starożytna Grecja" musi być moja!

      ile płacilas za wysyłkę?

      Usuń
    2. no są wspaniałe dla mnie :D

      płaciłyśmy 5,39GB, ale to na pół bo we dwie z Mgiełką brałyśmy 15 płytek i dwa stemple :D cena troszkę rośnie wraz z ilością

      Usuń
  8. kolejne genialne stempelkowe mani u Ciebie! <3 cudowne.
    Ciekawa bym była tego wzoru w kolorze czarnym na białym :) bo zdjęcie plytki super wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      no na pewno byłoby fajnie, ale nie wiem kiedy powtórzę ten wzór, tyle do wypróbowania jeszcze :D

      Usuń
  9. Świetne zdobienie, podoba mi się. Z daleka wyglądało jak taki marmurkowy wzór - a z bliska dopiero widać, że to kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...