niedziela, 15 grudnia 2013

Folia za szybką - Avon, Nailwear Pro +, Diamentowa edycja, Mystic + stemplowanie z MoYou London

Pierwsze mani przy użyciu płytek MoYou London
Firma jako jedna z nielicznych robi płytki XL. Standardowy wzorek całopaznokciowy ma wymiary 1,2 : 1,5 cm.
Płytki XL mają wzorki w wymiarach 1,5 : 2,1 cm, więc jeśli mamy dłuższe lub szersze paznokcie możemy być spokojne o całkowite pokrycie ich wzorem :)

Bazą zdobienia jest metaliczny lakier typu foil z Avon, Mystic - w kolorze taupe (pomiędzy szarością, a brązem, do tego oczywiście metaliczne wykończenie).
Urzekła mnie jego butelka w kształcie diamentu :), ale lakier nie jest żadną nowością. Pędzelek długi, lekko spłaszczony, jak standardowy w innych lakierach Avon. Dość szybko schnie.

Stemplowanie zrobiłam przy użyciu płytki MoYou, Pro Collection 06 i białego lakieru do stempli (noname)
Całość pokryłam topem INM, OutTheDoor

w świetle dziennym, pochmurno

MoYou PRO Collection 06 XL
MoYou PRO Collection 06 XL


z lampą pierścieniową

MoYou PRO Collection 06 XL
MoYou PRO Collection 06 XL
MoYou PRO Collection 06 XL


zbliżenie na stemplowanie (idealne krawędzie :))

MoYou PRO Collection 06 XL

MoYou PRO Collection 06 XL
Płytka MoYou London PRO Collection 06 XL


Na płytki MoYou natrafiłam i zakupiłam po przeczytaniu posta zbiorczego u Nailsaurus TUTAJ!

Oczywiście nie bez znaczenia był kupon rabatowy -20% na wszystko po wpisaniu kodu z bloga nailsaurus SAMMY20 (kod działa po rejestracji i zrobieniu zakupów).
Płytki kosztują 4,99 funta.
Po rabacie 4 funty, co po przeliczeniu daje ok. 20zł/1szt.
Przesyłka rośnie wraz z ilością płytek, ale nadal nie jest wygórowana.
First Class mail (tańsza opcja) przyszedł do mnie kurierem DHL, byłam na bieżąco informowana o stanie paczki i otrzymałam maila z linkiem do śledzenia.

Zamawiałam razem z koleżanką MgiełkąM (przy okazji zapraszam na jej nowopowstałego bloga pazurkowego, to ona często jest motorem moich zakupów lakierowych i nie tylko :)),

Jedna wpadka, bo zamówiłyśmy 2 stemple (duże podwójne) i jeden nie przyszedł. Obecnie czekam na dosłanie, ale z lekkim niepokojem, bo Mgiełka mówiła, że ma problemy z odbijaniem wzorów :(
U mnie odbijane stemplem z Konada.

42 komentarze:

  1. po pierwsze podoba mi się avonowski lakier, ciekawy, po drugie zazdroszczę MoYou <3
    ale po świętach też sobie sprawię :P :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Avon jest fajny, jeśli ktoś lubi to wykończenie. Ma ciekawy odcień :)

      a MoYou polecam jak najbardziej :D
      koniecznie z rabatem i najlepiej przesyłkę na spółkę :)

      Usuń
    2. kusi mnie kilka płytek, ale boję się że wzorki mogą być zbyt duże do mojej drobnej płytki paznokcia :(

      Usuń
    3. jak masz drobne paznokcie, to tym lepiej :)
      są normalne płytki też i to 18 całopaznokciowych wzorów na jednej

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. oprócz czerwonych skórek :D
      były... niestety :(

      Usuń
  3. Odpowiedzi
    1. dziękuję, ale pierwsze skrzypce gra wzorek z płytki :D także trochę nie moja zasługa a stempelka :D

      Usuń
  4. Całość wygląda obłędnie ! Zakochałam się normalnie w tym zdobieniu ! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. No ślinię się do nich! Świetnie wygląda ten wzorek, tak jak mówiłaś - obłęd. A lakier Avon też mnie tutaj pozytywnie zaskoczył.

    Co do mojego stempelka, niestety cuda już z nim wyczyniałam i niestety na razie rezultaty marne. Zauważyła tylko tyle, że lepiej radzi sobie z oryginalnym czarnym lakierem Konad. No ale, jak twój przyjdzie to się okaże czy to wina moja, czy stempla. Nie wykluczone, że tylko ja sobie z nim nie radzę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzisiaj doszedł i wszystko działa, może spróbuj z innymi lakierami?

      Usuń
  6. Wieki już nie miałam lakieru z Avonu ;) Ale genialna stylizacja ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam całkiem pokaźną kolekcję tych lakierów :D nawet je lubię :)

      Usuń
  7. Mam ten lakier Avonu. Świetnie wyglada na nim te stemple.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również z myślą o stemplowaniu go kupowałam, bo solo nie wygląda tak super :D

      Usuń
  8. Wow, wygląda to co najmniej pięknie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawsze podobały mi się wzorki w połączeniu z metalicznymi lakierami, cudo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :) i to w obie strony (metalik na kremie też) :D

      Usuń
  10. Fajnie to wyszło, podoba mi się ; )

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...