poniedziałek, 2 grudnia 2013

Dzień Darmowej Dostawy

Spieszę donieść Zapominalskim, że macie jeszcze 3 godziny (02.12.13, do północy) na zakupy bez kosztów wysyłki w związku z Dniem Darmowej Dostawy 2013. W akcji bierze udział ponad 2000 sklepów z różnych kategorii, a organizatorem jest eKomercyjnie.pl.


Sklepy w kategorii Uroda i zdrowie TU!
Wszystkie sklepy TU!

Wielu z nich nie znam, ale te mogę polecić:
http://www.yves-rocher.pl/ (Lubię ich kolorówkę i pielęgnację. Nie mam dostępu stacjonarnie więc zamawiam wysyłkowo, ale nie ze sklepu tylko pocztą :))

http://www.hairstore.pl/ (Oferuje przede wszystkim profesjonalne linie kosmetyków i farb do włosów. Jako jeden z niewielu sklepów online ma serię do włosów kręconych Tigi)

http://mintishop.pl/ (W Minti zamawiałam dwukrotnie, świetny kontakt ze sklepem i prześlicznie pakowane w kolorowy papier kosmetyki. Polecam ofertę Barry M [lakiery *_*], suche szampony Batiste, szczotki TT, pędzle Ecotools i Real Techniques, top przyspieszający wysychanie lakieru Seche Vite - warto spróbować, jeśli jeszcze nie miałyście, chociaż moim ideałem nie jest)

Sklepy i outlety od Dr Ireny Eris:

Na końcu niekosmetycznie:
http://www.szkla.com/ (Zamawiam u nich soczewki od lat, zawsze bez obsuwy. Częste promocje, poza DDD wysyłka powyżej 200 zł kurierem gratis - zwykle się łapiemy, bo zamawiamy w kilka osób  :))


Co i gdzie jeszcze warto kupić?
Jakieś pomysły? :)

15 komentarzy:

  1. Ja się właśnie skusiłam na Seche Vite, ciekawa jestem tego produktu. ;) Zazwyczaj stosowałam Sally Hansen.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam do niej parę ALE, ale nie była najgorsza :)

      Usuń
  2. Ja już więcej nigdzie nie zaglądam! Bo znowu kasa z konta zniknie...
    Juz zamowilam akiery i stanowczo za dużo wosków :p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja się skusiłam tylko na myszkę do laptopa:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super :)
      nie lubię używać touchpada :D

      Usuń
  4. Ech... nie mów nawet... Właśnie przeputałam... dużo... na tej akcji...

    Oni wiedzą, co robią, ci z tych sklepów - tyle powiem. Człowiek myśli "za wysyłkę nie płacę, to jeszcze się skuszę na..." i w koszyku lądują całe stada... ;-D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zamówiłam lakiery CA, ale to już spoza akcji :D a już sobie je wcześniej upatrzyłam :)

      staram się panować nad sobą po ostatnich zakupach w rossie

      Usuń
  5. A ja zakupiłam prezenty gwiazdkowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja jeszcze o Świętach i prezentach nie myślę :)
      raczej kosmetycznych podarunków dawać nie będę, a każde inne kupię raczej stacjonarnie :D

      co kupiłaś? :)

      Usuń
  6. ja sama nie skorzystałam, niestety fundusze mi nie pozwoliły na to zupełnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w tym roku skupiłam się na sprzęcie do fotografii. Zamówiłam lampę pierścieniową, klips, tło i pilot do aparatu. Mam nadzieję, że zrobię z nich użytek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też miałam kupić pierścieniową, ale nie miałam czasu wieczorem szukać szybko informacji gdzie najtaniej i jaki model :(

      Usuń
  8. How is it that just anyone can create a weblog and get as popular as this? Its not like youve said something extremely impressive more like youve painted a quite picture more than an issue that you know nothing about! I dont want to sound mean, right here. But do you actually think that you can get away with adding some pretty pictures and not really say something?
    online games empire

    OdpowiedzUsuń
  9. Nice to be going to your blog again, it continues to be months for me. Properly this write-up that ive been waited for so lengthy. I require this article to total my assignment inside the university, and it has exact same topic together with your article. Thanks, terrific share.
    EcoFlex review
    Healthy Cleanse Reviews

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...