wtorek, 17 grudnia 2013

Déjà vu, czyli znajdź różnicę: Rimmel, Space Dust, 005 Total Eclipse i Wibo, WOW Glamour Sand, Nr 1 - piaskowi bracia

Skąd ja znam ten lakier. hmmm
... no jak to skąd? Z szuflady :D

Chyba nigdy mnie to nie spotkało, żeby dupe (odpowiednik) był tak idealny.

Kubek w kubek, dobrali się jak w korcu maku, pasuje jak pięść do nosa... a nie, to ostatnie nie :)
bo tutaj jeden do drugiego pasuje jakby byli braćmi i to bliźniakami. 

Oba identycznie kryją po 2 warstwach. Różnią się znacznie pędzelkiem, co widać w zestawieniu poniżej. Oba, oprócz turkusowego nieregularnego shimmeru, mają także fioletowo-różowy odblask widoczny w butelce pod pewnymi kątami. Nie widać do jednak na paznokciach po wyschnięciu.

Rimmel, Space Dust, 005 Total Eclipse - 9,99zł/8ml
Wibo, WOW Glamour Sand, Nr 1            - 6,99zł/8,5ml

Spokojnie można mieć tańszy Wibo, zwłaszcza, że to nasz rodzimy lakier :D a i 3 złote w kiedzeni zaoszczędzone na czekoladę :D

Z pewnością dla wielu osób o węższych paznokciach pędzelek Rimmela może być za gruby i nie do końca wygodny.
Paznokcie pomalowane Rimmelem u mnie nieco dłużej się trzymały w nienaruszonym stanie, po Wibo miałam lekkie odpryski już drugiego dnia, ale może to być kwestia przypadku.

szerszy, płaski zaokrąglony pędzelek Rimmel (mój jakoś krzywo przycięty się wydaje :o), węższy, ale wygodny Wibo


Znajdź różnice! :D
światło dzienne, pochmurno
z lampą błyskową
z lampą błyskową
z lampą pierścieniową

Nie do odróżnienia, co? :) chociaż wydaje mi się, że Rimmel ma ciut więcej drobinek. Ale takie coś zauważy tylko osoba tak nienormalna taka jak ja :D

Mały palec i środkowy to pisaek Rimmel, serdeczny i wskazujący to piasek Wibo. Po 2 warstwy, bez bazy i topu.

Widziałam też srebrnego Rimmela łudząco podobnego do Lovely z zimowej kolekcji :)

61 komentarzy:

  1. One są identyczne!! Niesamowite :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mnie trudno uwierzyć, że kupiłam dwa takie same lakiery w dwóch różnych butlach :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no trochę tańszy, ale ja akurat wolę tutaj Rimmela ze względu na buteleczkę, pędzelek i trwałość

      Usuń
    2. U mnie i tak większość lakierów krotko się trzyma ;)

      Usuń
    3. dla kogoś kto lubi zmieniać mani trwałość lakieru nie jest wyznacznikiem :D

      Usuń
  3. Rzeczywiście identyczne...

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam to samo z bordowym Wibo Glamour Sand i bordowym piaskiem GR, identyczne :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I jakoś mi przypominają jeszcze jeden piasek z P2 :D ale musiałabym na żywo zobaczyć żeby widzieć czy się różnią czy nie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. masz rację, pisała też o tym Iwetto poniżej (Opulent)

      Usuń
  6. identyczne :)
    ostatnio często łapię się na tym, że mam posiadaniu lakiery dupe ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. do porównania przydał by się jeszcze piasek z p2 :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym była w posiadaniu, to bardzo chętnie :D
      a tak w ogóle: nie mam żadnego lakieru P2 :)

      Usuń
  8. nie do odroznienia,chociaz ja wybralabym z Rimmela,bo u mnie lakiery z Wibo wogole nie trzymaja sie(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie podobnie było w tym przypadku, chociaż dużo osób chwali trwałość wibo, także to może zależeć od paznokci

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. jednak fizycznie nieco się różnią :D (buteleczki)

      Usuń
  10. O wow :O Ale Rimmel ma fajniejszy pędzelek :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. byłby jeszcze fajniejszy, jakby nie był nierówno przycięty :P

      Usuń
  11. No Malinko one są jednak identyczne.. Mnożą się piaskowe dupe'ki i mnożą..

    OdpowiedzUsuń
  12. nieźle ;) Kochana gdzie dorwałaś Rimmelka?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Drogeria Laboo. Ale wydaje mi się, że powinien być dostępny ogólnie w szafach Rimmel

      Usuń
  13. wow, faktycznie takie same, fajnie, bo mam Wibo ;) u mnie trzyma się niesamowicie, co najmniej 4 dni i zero odprysków, byłam bardzo pozytywnie zaskoczona ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no proszę :) u mnie szybko był odprysk na Wibo, ale ja robię dużo rękami :D

      Usuń
  14. Faktycznie są nie do rozróżnienia. W Rimmelu podoba mi się szeroki pędzelek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wibo mimo, że mniejszy to też na paznokciu się fajnie "rozpłaszcza" :)
      Rimmel mógłby być minimalnie "chudszy"

      Usuń
  15. ja nie widzę różnicy. w niedzielę zaopatrzyłam się w lakiery piaskowe Lovely z zimowej kolekcji, cudne są

    OdpowiedzUsuń
  16. No nieźle, są właściwie identyczne:P Co prawda lubię te szerokie pędzelki od Rimmela, ale pewnie wybrałabym tańszy i ciut większy Wibo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. te 0,5ml to wątpię, żebyś poczuła :D ale cena rzeczywiście przystępniejsza w wibo

      Usuń
  17. Możesz do podobnych zaliczyć też Opulent z p2 :) Mam go i z tego powodu nie skusiłam się ani na Wibo, ani na Rimmel. Nie widzę między nimi większej różnicy ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. O lol! faktycznie są identyczne! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie widziałam ani jednego ani drugiego, ale ostatnio kupiłam o kilka lakierów za dużo i obecnie mam bana. ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Identyczne, ale kolor i tak świetny .

    OdpowiedzUsuń
  21. ja bym nie poznala, ktory to ktory... a cena sie roznia :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam kupić piaski od Rimmelka, ale jak widzę taki szeroki pędzelek to robi mi się słabo... więc chyba sobie daruję :|

    OdpowiedzUsuń
  23. Ależ na paznokciach wygląda on świetnie:) Super.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...