środa, 25 grudnia 2013

Brokatowe bombki - China Glaze, Love Marilyn

Wigilijne mani nie przetrwało ostatnich przygotowań, dlatego dzisiaj druga świąteczna propozycja. Co może być bardziej świąteczne niż czerwień?

Ten lakier troszkę poczekał na premierę na blogu, ale warto było zaczekać.

China Glaze, Love Marilyn (w promocji na ANS 15zł/14ml) to wywrotka dość drobnego czerwonego glitteru z większymi srebrnymi heksami w przezroczystej bazie. Czerwień jest ciepła, lekko ceglasta, ale nie da jej się pomylić z pomarańczem. Przepięknie połyskuje w sztucznym świetle.
Lakier jest dość rzadki i ma naprawdę dużo brokatu , dlatego można używać go solo lub jeśli ktoś woli do layeringu, pięknie wygląda na czerwonym lakierze :) Wysycha lekko chropowato, typowo dla glitterów, dlatego warto pokryć go topem.

Na zdjęciach 3 warstwy Love Marilyn (ostatnią dałam dla pewności, ale już po 2 solidnych warstwach wygląda dobrze) i jedna warstwa topu INM OutTheDoor, wszystko na bazie peel-off Essence, Ready for Boarding

China Glaze Love Marilyn
zdj. z lampą pierścieniową

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn
światło dzienne

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn

China Glaze Love Marilyn
światło żarówkowe

China Glaze Love Marilyn
zbliżenie na paznokciu (można powiększyć)

China Glaze Love Marilyn
Essence, Ready for Boarding; China Glaze, Love Marilyn; INM, OutTheDoor

Wesołych Świąt wszystkim! :)

47 komentarzy:

  1. Też piękny<3

    Ach te Chinki siedziałam dziś na stronie ANS i już mam na oku kilka do kupienia :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja już kliknęłam :D to moje trzecie zamówienie od października

      Usuń
    2. O szalona, ale tak kuszą :P
      Ja upatrzyłam sobie: Cranberry Splash, Sun of a Peach, Highlight Of My Summer, Texture - Unrefined, Itty, Bitty, Gitty, In The Rough ufff trochę tego jest :D

      Usuń
    3. myślałam nad neonkami, mam Flip Flop Fantasy i jest śliczny :)
      ale może zamówię bliżej lata :)

      a te matowe tekstury mi się wcale nie podobają :x

      Usuń
    4. Oooo piękny zapisuję tego neona <3
      Ja widziałam różową teksturę chyba u Ewalucji chyba i od tej pory za mną chodzi :D

      Usuń
  2. typowo christmasowy lakier :D Czerwień, mega błyszcząca, super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świątecznie, błyszcząco - pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Idealny na święta, kojarzy mi się z bombkami i choinką :) śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest i czerwień! Święta uratowane hehe! Bardzo ładnie wygląda u ciebie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :D Kevin był to i czerwone pazury muszą być :)

      Usuń
  6. Piękne, uwielbiam brokaty. <3 :)

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Wygląda świetnie!
    Typowo Świąteczny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. skończą mi się brokaty do Sylwestra :D

      Usuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny ten lakier, mega błysk ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. ładniutki, jak bombki na choince :D

    OdpowiedzUsuń
  12. To co tygryski lubią najbardziej, uwielbiam brokat :)

    OdpowiedzUsuń
  13. I really like your wordpress template, exactly where do you get a hold of it through?
    jeux camion gratuit
    jeux de barbies
    jeux dora 2014

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...