wtorek, 5 listopada 2013

Złote płatki - Rimmel, 440, Sun Downer i China Glaze, Hunger Games, Luxe & Lush

China Glaze, Hunger Games, Luxe & Lush to złota cięta folia w przezroczystej, galaretkowatej bazie. Folia mieni się na kolory najczęściej występujące w klasycznych flejksach, czyli złoto, miedź i zieleń oraz trochę mniej widoczny niebieski.
Nanosi się dość ładnie i równo, ale gdzieniegdzie trzeba poprawić. Wymaga użycia jednej lub dwóch warstw topu, bo folia może delikatnie odstawać.

Efekt mnie zauroczył :)
Zdjęcie niestety odbierają mu uroku :(
Tutaj położony na Rimmel, 440, Sun Downer (TU! solo), ale pięknie wygląda też na ciemnych odcieniach.

Lakier odkupiłam od Kamili na blogowej wyprzedaży.
Nie rozumiem jak można sprzedać takie cudeńko :D ale lepiej dla mnie, że nie przypadł Ci do gustu :)

światło dzienne
światło dzienne
światło dzienne
światło dzienne
z lampą pierścieniową (4 dzień noszenia)
z lampą pierścieniową (4 dzień noszenia)

Podoba Wam się?
Coś podobnego wypuściło niedawno Golden Rose.

28 komentarzy:

  1. Może faktycznie na żywo wygląda lepiej, bo na zdjęciach mnie nie przekonuje niestety.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety traci 3/4 uroku :-P mnie się bardzo podoba
      Ale też nie każdy lubi takie błyskotki.

      Może spróbuję go jeszcze pomęczyć aparatem :-D

      Usuń
  2. Mi się podoba ! :) kto nie lubi błyskotek na pazurkach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie każdemu przypadną do gustu :-) ja uwielbiam

      Usuń
  3. Przepięknie razem wyglądają te lakiery:)

    OdpowiedzUsuń
  4. pięknie to połączyłaś Malinko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na jakimś ciemnuchu powinno być super :-)

      Usuń
  5. strasznie podoba mi się taki kształt paznokci

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;-) niestety musiałam je spiłować, bo jeden się złamał. Ale pewnie wrócę do tego kształtu

      Usuń
  6. świetny ten topper, czaję się na niego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kup w promocji albo rozejrzyj się za GR :-)

      Usuń
  7. w buteleczce bardziej mi się podoba niż na pazurkach, ale może to kwestia bazy:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może :-) albo moich nie najlepszych zdjęć

      Usuń
  8. Wyszło świątecznie :D bardzo mi się podoba, takie zgranie zawsze kojarzy mi się ze św. Mikołajem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Łeee, to za wcześnie na święta :-D

      Usuń
  9. Mnie się podoba :) spróbowałabym łączyć też z innymi kolorami lakierów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno jeszcze nie raz go użyję :-)

      Usuń
  10. Uwielbiam taką folie na pazurkach, ja kupuję ją w słoiczku i wtapiam w żel, a łzy robiłam za pomocy szminki i na to polałam oliwką, aby był efekt spływających :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za cynk :)
      może kiedyś się przydać :D

      Usuń
  11. Za folią nie przepadam, lubię za to klasyczne flejki :)
    Uwielbiam ten lakier z Rimmela! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też bardzo lubię flejki, a lakierem już się zachwycałam :D
      mój awaryjny ulubieniec

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...