sobota, 16 listopada 2013

Wygrana od Hair&Food i Ukryte w Słowach

Prawie miesiąc temu zakończył się konkurs organizowany przez autorkę bloga Hair&Food i sklep Ukryte w Słowach oferujący kosmetyki naturalne.
Tak się fortunnie złożyło, że udało mi się wygrać dzięki mojej odpowiedzi. Dzięęęęę - kuuuuuu -jęęęęęęęę! Bardzo się cieszę, bo to moje pierwsze rosyjskie kosmetyki :)

A odpowiedź brzmiała tak:

Mój wymarzony kosmetyk do włosów powinien mieć następujące składniki, sięgałabym po niego zawsze, by wyglądać perfekcyjnie:
Nanowygładzacz z syreniego ogona  – dla idealnej gładkości i połysku 
Ekstrakt ze skrętacza pospolitego (Curvus Vulgaris) – dla zachwycającego skrętu
Unoszalnik antyprzyklapiczny – dla cudownej objętości
 
Zdecydowanie nie powinien zawierać:
Puszatnika buszorodnego – aby nie powodować spuszenia
Smalczenu oblepicznego – aby nie powodować przetłuszczenia
Ekstraktu z papryczek tasmańskich (Papricus Diavolos Tasmani) – aby nie powodować podrażnień skóry głowy
 
Marzenia, marzeniami – ideały niestety nie istnieją, ale wyobraźnia działa. Może kiedyś ktoś stworzy perfekcyjny kosmetyk, Święty Graal Włosomaniaczki. Czego Tobie i sobie życzę.
 
Do wygrania był Voucher na 50zł, niestety nie obejmował on bezpłatnej wysyłki, więc musiałam poświęcić 8,50zł na przesyłkę. Z drugiej strony akurat obowiązywał rabat -15% na wszystko, więc w zasadzie na jedno wyszło :)
 
Dajcie znać, czy miałyście któryś z tych kosmetyków. Chętnie poczytam :)

 Wybrałam:
 
 
 




29 komentarzy:

  1. ale świetna odpowiedź :D skręcacz :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że jakaś krzywda mnie przez to nie spotka :D

      Usuń
  3. Świetna odpowiedź :)
    Fajne rzeczy wybrałaś, ja mam drożdżową maskę i dobrze sie sprawdza, no i ma super zapach :)
    Miłego używania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie tę maskę wzięłam ze względu na liczne polecenia :D

      Usuń
  4. Haha zasłużyłaś sobie!:D Ciekawa ta woda szungitowa:>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :*
      no ciekawa! ma w środku pływający niebieski kamyczek :D

      Usuń
  5. gratuluję ;)
    fajne kosmetyki ;))

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje!

    Bardzo fajna nagroda!

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję wygranej :) Jestem bardzo ciekawa jakie efekty przyniosą te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      na razie mogę tylko powiedzieć, że składy są zachęcające, a zapachy cieszą nos :D

      Usuń
  8. Mam i bardzo lubię balsam turecki. Ciekawi mnie woda szungitowa. Jak ją będziesz używać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo mi się podoba jego zapach :)

      wody szutingowej będę używać jak wody termalnej, z tym, że ten rozpylacz daje duże krople, nie nada się na makijaż (np. do utrwalenia minerałów)
      na oczyszczoną twarz rozpyla się z 15 cm, potem krem nawilżający :)

      woda jest słonawa w smaku, czyli jakieś tam minerały powinna zawierać, do tego oliwa z oliwek, panthenol i inne dobroci

      dam znać jak trochę poużywam, ale pierwsze wrażenia pozytywne

      Usuń
    2. W takim razie poczekam na pełną recenzję. :)

      Usuń
  9. Gratulacje :)
    Ja miałam maskę drożdżową, ale u mnie się nie sprawdziła i obciążała włosy ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki :)

      może spróbuj ją nakładać przed myciem?

      Usuń
  10. bardzo ciekawa jestem tej maseczki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na razie mogę tylko powiedzieć, że rzeczywiście pachnie jak ciasteczka :)

      Usuń
  11. Gratuluję, maskę muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję wygranej :)
    Mam tą maskę, ale jeszcze jej nie używałam, bo czeka na swoją kolej ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo fajne rzeczy sobie wybrałaś :))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...