sobota, 9 listopada 2013

Wredny bachor pod przykrywką - SH, Problem Child + Konad

Odkurzyłam Konada i teraz ciągle bym stemplowała :D
Uwielbiam tę metodę, bo jest prosta, szybka i efektowna. Łatwo ozdobić nią nawet tę gorszą, dominującą dłoń.

Wzór koronki z płytki Konad m73 jest moim ulubionym i nie raz już go używałam.
-na cielistym Rimmelu TU!
-na foliowym Goshu TU!

Bazą zdobienia jest przepiękny Problem Child od Sally Hansen. Kolor to bakłażanowy, raczej ciepły fiolet z mikroshimmerem i złotomiedzianymi flakesami. Lakier kryje całkowicie po 2 warstwach, chociaż na upartego wystarczyłaby jedna gruba. Ma spłaszczony i lekko zaokrąglony pędzelek, mój jednak jest nieco nierówno przycięty :( Nie płaczę zbyt mocno z tego powodu, bo za lakier zapłaciłam na pewno poniżej 10zł na allegro, a jego pojemność to aż 14,7ml.

Do zdobienia użyłam lakieru do stemplowania z Essence, Stamp Me! White. Jest ok, ale podobny efekt można uzyskać też inną dobrze napigmentowaną bielą.

Do nabłyszczenia Golden Rose, Gel Look Top Coat (u mnie niestety ma tendencję do pękania, nie polecam :( )

zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą błyskową
zdj. z lampą błyskową



37 komentarzy:

  1. No przepięknie, bardzo mi się podoba, bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Super!
    Ładny ten fioletowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kiedyś wypróbować stemplowanie, bo naprawdę ślicznie to wychodzi. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie mam cierpliwości, bo fajnie wyglądaja takie wzorki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a to akurat nie jest zbyt wymagające zdobienie :)

      Usuń
  5. cudownie to wygląda, zdobienie na prawdę przyciąga oko, ja mam chyba za krótkie paznokcie na takie piękne wzorki:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja robiłam nawet na mikropaznokciach i i tak fajnie wygląda :)

      Usuń
  6. boski tytuł posta hehe :)
    ale mani lepsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Chyba czas zainwestować w te stempelki :) .

    Tytuł faktycznie powala :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetny print, stempelki to coś genialnego, warto w nie zainwestować, szybko można coś fajnego zdziałać na paznokciach. ;) Pozdrawiam i zapraszam do siebie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się w całej rozciągłości :D

      Usuń
    2. Mi się marzą płytki od pueen cosmetics. :D Ale to większy wydatek i chyba będę musiała znaleźć coś innego.

      Usuń
  9. Też mam ten koszmarek z GR, u mnie z kolei nie chce schnąć... mijają 2h, paznokcie niby suche, nie kleją się, a i tak na pazurkach odciska się wszystko, jak leci...
    ps. Tytuł notki- zabójczy ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie chyba schnie ok, ale co z tego jak na drugi dzień paznokcie jak popękane...
      nie wyszedł im ten top :(

      :*

      Usuń
  10. Kusi mnie ten Konad już od dawna.... :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam płytki i stemple od kilku lat i jestem bardzo zadowolona :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...