niedziela, 3 listopada 2013

Tak jak lubi Luby...

Makijaż na randkę :)
Kobiecość - usta na pierwszym planie, spojrzenie delikatnie rozświetlone.


 Użyte kosmetyki:
-Podkład mineralny Anabelle Minerals (beige fair + natural fair)
-Korektor Anabelle Minerals (medium)
-Korektor pod oczy Bell, Perfect Cover
-Puder bambusowy BU
-Bronzer Oriflame
-Róż Wibo
-Cienie Sleek OSS
-Kredka Paese nr 21
-Pomadka Avon, Luxe, Rose Silk
-Tusz L'Oreal, Volume Million  Lashes Excess 

P.S. Nie wiem skąd ta pomarańczowa poświata na nosie na ostatnich zdjęciach :D

31 komentarzy:

  1. Podoba mi się ten makijaż, pięknie w nim wyglądasz ;)
    Ja jednak wolę jaśniejsze usta, a troszkę bardziej podkreślone oczy ;)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :) też ostatnio stawiam na mocniejsze usta :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja kiedyś bardzo się bałam koloru na ustach, teraz sobie pozwalam czasami :)

      Usuń
  3. Na randkę lepiej zrezygnować z mocnych ust, bo można w szybki sposób pozbyć się pomadki ]:-> :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja ostatnio stawiam na takie właśnie makijaże, delikatnie podkreślone oczy i bardziej intensywne usta.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądasz w takiej delikatnej wersji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na co dzień jeszcze bardziej delikatnie się maluę :-)

      Usuń
  6. Piękny make up :) Też ostatnio stawiam na delikatny, naturalny makijaż :)
    Obserwuję i zapraszam również do mnie, będzie mi miło jeśli zostaniesz na dłużej :)
    http://czarnamyszka1994.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki za zaproszenie, ale prosiłam o niezostawianie linków do siebie :)
      wejdę po nicku jeśli mnie zainteresuje Twój komentarz :)

      Usuń
  7. Pięknie :) Naturalność jest najlepsza :) Uwielbiam tę paletkę Sleek'a ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Podoba mi się kolor na ustach :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne usta! Zapraszam do siebie: gabi-net.eu

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...