poniedziałek, 25 listopada 2013

Rossmann -40% - powrót...

...po więcej.

Dziewczyny z Wątku Pazurkowego z portalu na W. (:*) przypomniały mi o matowych "błyszczykach" Lovely. Miałam możliwość testowania jednej z nich (nr 3, czerwień) dzięki Programowi Nowości Rossmann
Produkt się sprawdził, więc wróciłam po pozostałe dwa kolory (1, 2)

Lovely, Extra Lasting, Lip gloss matowy z formułą długotrwałą (8,79 5,19zł/6ml)
od góry nr 3, 2, 1

zaraz po nałożeniu
po chwili

Do kompletu wzięłam "uwidziany" u Asi tusz do brwi Wibo :)

Wibo, Tusz do stylizacji brwi (9,49 5,69/8ml)

Chciałam jeszcze kupić Max Factor, Fantasy Fire, ale nie było go na półce.
 
Więcej zakupów nie planuję, tylko proszę już niczego nie pokazywać i nie kusić!

69 komentarzy:

  1. Też kupiłam matowy błyszczyk nr 1 i już się w nim zakochałam! :D Jutro idę po nr 2, bo się nad nim zastanawiałam, ale wolałam najpierw jeden przetestować ;P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powiem szczerze, że nie kupiłabym go, gdybym go wcześniej nie dostała :) opakowanie jest mało przykuwające wzrok
      ale środek już zachęcający :D

      Usuń
  2. Śliczne są te błyszczyki, nawet nie wiedzialam że istnieja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one weszły do Rossa od 1 listopada, ale nie były jakoś specjalnie reklamowane, przynajmniej ja nie widziałam :)

      Usuń
  3. Wow! Nie wiedziałam, że Wibo też ma swoje maty :O kurczę, będę musiała je pomacać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. dobrze, że jeszcze do Ciebie zajrzałam, bo za 8h lecę do rosska :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie wiedziałem o ich istnieniu! Jutro idę sprawdzić : DD

    OdpowiedzUsuń
  6. Chyba wrócę po te cuda do ust!:> chociaż po jednego:P

    OdpowiedzUsuń
  7. nie widizałam jeszcze tych matowych pomadek z wibo...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nowość od listopada :-)
      Lovely, pomyliłam się

      Usuń
  8. Widziałam te pomadki jednak nie wzięłam żadnej, bo mam już kilka czerwonych, a pozostałe kolory niestety mi nie pasują :( Żałuję, że nie ma więcej odcieni. Planowałam kupić pomadkę błyszczykową z Lovely nr 01, ale niestety w 3 rossmanach były tylko 2 i to połamane i 'testowane'.. Ale za to kupiłam bez problemu tusz do rzęs Miss Sporty 'Studio Lash instant volume' :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam brać te błyszczyki. I dlaczegoooo nie wzięłam???????

    OdpowiedzUsuń
  10. Błyszczyki Wibo wyglądają świetnie! Podoba mi się jak ładnie zasychają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie i szybko. Całkowity mat :-)
      Lovely, źle napisałam

      Usuń
  11. Świetne wykończenie mają te mazidła :) Czekam na prezentację "naustną" ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że jest teraz tak ponuro :-(

      Usuń
  12. I kolejny kosmetyk do kupienia.. zbankrutuję na tej promocji.. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Niesamowita ta rzecz matowy błyszczyk jeszcze o tym nie słyszałam bo jak narazie mam tylko szminki matowe no i lakiery do paznokci. Zaciekawiłaś mnie tymi błyszczykami :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Ty właśnie mnie skusiłaś na matowe błyszczyki :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona

      Usuń
  15. wow fajne te maty z wibo ;) ciekawa jestem jak będą zachowywać się na ustach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W Rossnet można przeczytać pierwsze recenzje :-)
      To Lovely. Pomyliłam się :-P

      Usuń
  16. te matowe błyszczyki mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  17. No nie obiecuj, pamiętaj, że miesiąc się jeszcze nie skończył :)

    OdpowiedzUsuń
  18. muszę sobie sprawić ten czerwony mat, jest śliczny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Daj znać jak się sprawuje u Ciebie :-)

      Usuń
    2. upolowałam dwa ostatnie - czerwień dla mnie i róż dla koleżanki. Obu nam pasują idealnie. Ah :3 dzięki za cynk, że są tak zajebiste!

      Usuń
  19. Numerek jeden ma przecudny, stonowany kolor. Tylko pytanie, czy nie byłby dla mnie za jasny. ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wg mnie nie jest bardzo jasny, w opakowaniu wydaje się jaśniejszy

      Usuń
  20. Ja kupiłam różowy i chętnie bym jeszcze jakiś wzięła, gdyby było więcej kolorów.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie akurat te trzy psują. Chociaż brakuje jakiegoś koralu.

      Usuń
  21. Ups! Matowych błyszczyków szukałam w szafie Wibo :x
    Co za nieogar ze mnie... w takim razie jutro też wracam :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Lovely ma takie błyszczyki? Nie wiedziałam a fajnie wyglądają;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakoś nie postarali się z promocją tego produktu :-P

      Usuń
  23. kolorki ładne, natomiast ja jakoś nie jestem przekonana do całkowitego matu na ustach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja raczej wybieram błysk, ale mat też lubię :)
      dobrze mieć wybór!

      Usuń
  24. Ładne! I chyba nieźle kryją...? Aaaaa, muszę przestać oglądać posty haulowe!!!

    OdpowiedzUsuń
  25. Właśnie mi uświadomiłaś czego nie kupiłam. Tak chciałam wypróbować te błyszczyki ale obiecałam sobie, ze nie kupię kosmetyków do świąt.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5 złotych to nie majątek :)
      chyba że to mocne postanowienie, to nie namawiam :D

      Usuń
  26. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  27. Błyszczyki są super :) tuszu nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  28. Te błyszczyki mnie zaciekawiły ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Włączyła mi się krówka: muuuuuuszę je mieć :D

    OdpowiedzUsuń
  30. *.* chcę te pomadki w płynie!

    OdpowiedzUsuń
  31. mile ze nie tylko ja wykupuje wszystko z Rossmanna. tych blyszczykow jeszcze nie mialam, ale napewno po nie siegne przy nastepnej promocji. Moim hitem stala sie pomadka Elixir,wczesniej jej nia mialam a teraz mam ochote na inne. a tak to bardzo fajne zakupy u Ciebie)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedną pomadkę Wibo, ale opakowanie mnie drażni.

      Błyszczyki dobrze się noszą :-)

      Usuń
  32. ja jutro biegnę po dwójkę i trójkę jeszcze przed zajęciami <3 jedynkę też bym kupila, tylko w takich kolorach wyglądam jak bezustna szkarada :P

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...