piątek, 22 listopada 2013

Rossman -40% - zakupy...

... zrobiłam :)
 Wibo, WOW Effect Glitters, nr 1 (6,99 4,19zł/8,5ml)
Lovely, Matte Topcoat (7,19 4,29zł/8ml)
Wibo, Growing Lashes, Tusz do rzęs (9,90 5,79/8ml)


 Maybelline, Affinitone, Puder prasowany, nr 24 (20,99 12,59zł/9g)

 Maybelline, Color Whisper, Szminka nr 430, Coral Ambition (27,99 16,79zł/?g)
szybki swatch, od góry: lampa pierścieniowa, błyskowa, światło sztuczne z ustawieniami na żarówki, światło sztuczne automat
 L'Oreal Color Rich, Lakier nr 842 Sequin Explosion i 837 Bling Bling Bang (22,99 13,79zł/5ml)

 Astor, Perfect Stay, 107, Perfect Look (20,99 12,59zł/12ml)

Manhattan, Lotus Effect, nr 10S (13,99 8,39zł/11ml)

A Ty na co się skusiłaś?

94 komentarze:

  1. Wzięło Cie na brokaciki :D Wszystkie piękne! Ja wzięłam tylko wiboska 169 oraz korektor Loreal - wystarczy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj wzięło wzięło, aż się wstydzę przyznać ile przybyło przez październik i listopad glitterów :D

      brałabym jeszcze coś więcej, ale doszłam do wniosku, z,e wszystko mam, a to czego chciałam kupiłam już przed promocją :P
      może jeszcze na coś się skuszę :)

      Usuń
    2. wibosia kupiłam przed promocją, ale też nie była to wygórowana cena :)

      jaki korektor?

      Usuń
  2. Fajowe te brokaty :D Też byłam w Rossie i troszkę poszalałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Tą samą pomadkę Maybelline kupiłam :D
    Kusił mnie ten brokat Manhattan ale makabrycznie rozwarstwione były :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jest śliczna *_*

      aaaa Manhattany rozwarstwione wszystkie te glitterkowe, ale widzę, że wystarczy pomieszać i wszystko super się maluje, także to chyba taka specyfika lakieru

      zauważyłam, że nowiutkie Chinki brokatowe jak postoją, to też się rozwarstwiają :)

      Usuń
  4. Super zakupy! :)
    Ja się powstrzymałam przed szałem zakupowym :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mocno nie zaszalałam:
      -puder potrzebny
      -tusz sprawdzony
      -pomadkę, top matujący, lakier Astora i Manhattan obiecałam sobie kupić jak będą w promocji :)

      tylko L'Oreale to nieprzewidziany wydatek :)

      Usuń
  5. POkaz szmineczke na ustach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrzuciłam dla Ciebie szybki swatch, najbliżej prawdy jest chyba pierwsze od góry zdjęcie, ale to wszystko sztucznym oświetleniu na razie :)
      ale gładziutka ta pomadka :D

      Usuń
  6. Cały czas zastanawiam się nad zakupem jakiejś szminki Color Whisper:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli lubisz delikatne pomadki nie dające zbyt mocnego koloru i nie oczekujesz dużej trwałości, to jak najbardziej tak :)
      to moja druga, mam jeszcze nudziakową, ale ta jest dużo ładniejsza

      Usuń
  7. Ja poszalałam ze szminkami Wibo i Lovely :) no i jeden brokat też wylądował w koszyku :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja w poprzedniej promocji kupiłam szminkę Lovely, ale to opakowanie zbyt mnie odstręcza, więcej nie kupię raczej :) chociaż zawartość zacna

      Usuń
  8. o wow zrobiłaś świetne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja się skusiłam na tusz z Lovely (ten co polecano na wielu blogach), Lakier Sally Hansen i korektor Miss Sporty :D
    Faaaajne te Twoje nabytki :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam ten rusz, nie kupiłam go teraz tylko dlatego, że mam zatrzęsienie tego typu produktów ostatnio :D
      a nie jest tak drogi w cenie regularnej, żeby brać na zapas :)

      ale też go polubiłam, pięknie otwiera spojrzenie!

      u mnie chyba nie ma SH w Rossie :(

      Usuń
  10. Kurcze, wiedziałam że o czymś zapomniałam. Puder ..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałam wziąć ten nowy z Miss Sporty (różowy) na spróbowanie, ale nie było najjaśniejszego odcienia :(

      Usuń
    2. A kojarzysz może, czy któraż z marek dostępnym w Rossmanie ma puder transparentny w kamieniu? Bo dla mnie te jasne pudry i tak są za ciemne ;(

      Usuń
    3. 001 (Transparent) z Rimmela jest jasny
      z Manhattanu widziałam taki bardzo jasny, z Astora
      ale musisz sama zobaczyć i najlepiej zmacać tester :)

      Usuń
    4. daj znać jeśli coś wybierzesz :)

      Usuń
  11. Odpowiedzi
    1. tego u mnie zawsze za dużo, dlatego się nie skusiłam :D

      Usuń
  12. Też kupiłam ten top coat matujący, dobrze się sprawuje. A brokacików zazdroszczę, u mnie nie było wyboru.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. matujący capnęłam ostatni :D
      ale widziałam już na blogach, że ładnie matuje :)

      Usuń
  13. Również skusilam się na tusz z Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już go raz miałam :) lubię efekt jaki daje: optycznego zagęszczenia i lekkiego uniesienia rzęs

      Usuń
  14. od razu widać, że karnawał się zbliża, same brokaciki :) lubię bardzo ten tusz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Odpowiedzi
    1. właśnie u Ciebie zobaczyłam :D nawet kolor ten sam!

      Usuń
  16. Piękne brokaty! Kocham takie lakiery! Aż mam chęć wrócić po kilka, ale mam tyle nieużywanych, że aż mi wstyd : DD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. brokatów nigdy za wiele :D
      lakiery nie są po to, żeby ich używać tylko żeby mieć :P

      Usuń
  17. Piękny ten lakier z Manhattanu, rozejrzę się za nim dzisiaj :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 9zł można wziąć, 14 to trochę za dużo jak na niego wg mnie :)

      Usuń
  18. Zastanawiam się czy iść po ten glitter z Wibo..

    OdpowiedzUsuń
  19. chciałam ten tusz, ale wzięłam ten żółty z lovely :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. używałam obu :)
      w sumie ich regularna cena nie przeraża :D

      Usuń
  20. Szminka ma śliczny kolor! :)
    Ja wzięłam jedynie wymarzony róż z Bourjois i lakier do paznokci, który miał być bordowy z fioletową nutką, a na paznokciach jest tylko bordowy :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam jeden róż z burżuja i jest super :) dobry zakup!

      Usuń
  21. super zakupy, ja dopiero zajadę tam w poniedziałek

    OdpowiedzUsuń
  22. też kupiłam Growing Lashes i puder Afinnitone:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam Color Whisper :) Gratuluję udanych łowów :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Też kupiłam ten matujący top i już próbowałam. Nie spodziewałam się cudów, ale jestem bardzo zadowolona:)
    Przy okazji to dzień dobry, bo jestem tu pierwszy raz ale zamierzam zostać :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. witaj Króliczku :) miło, że postanowiłaś zostać!
      ja spodziewałam się, że top będzie fajny, bo widziałam go już na blogach :D

      Usuń
  25. Mam tę maskarę, całkiem przyzwoita i ma wygodną szczoteczkę. Puder Maybelline nie zachwycił mnie, kolor jakby za jasny, dość twardy poza tym.

    Ja skusiłam się na 2 lakiery do paznokci, cień manhattan oraz moje ulubione trio Smoky Eyes z Bourjois. Cena 32 zł to całkiem duża okazja, normalnie te cienie są w cenie 50-60 zł.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. puder już miałam, ale winnym odcieniu i dla mnie jest zadowalający :)

      opłaca się właśnie wziąć droższe rzeczy przy okazji tej promocji, ja akurat kupiłam tusz L'Oreala jak był -35% :)

      Usuń
  26. Wzięłam 2 "żółte tusze z Lovely" na zapas :D Złapałam jeszcze żel do brwi z Wibo i szminkę z Rimmela. Nic wielkiego ;P

    OdpowiedzUsuń
  27. Ale piękne lakiery :) Ja sobie nie kupiłam nic :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  29. Color Whisper bardzo lubię. Śliczne odcienie lakierów L'oreal wybrałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zapomniałam o matowym topie z lovely.. aszzz kurde ;/
    ja nie szalałam zbytnio, na początku wrzuciłam sporo ale później głos rozsądku przemówił i zrobiłam selekcję. Został więc lakier z miss sporty i wibo, mascara lovely żółta. Zastanawiałam się jeszcze nad 2000calorie ale w ostateczności odłożyłam, mam sporo mascar napoczetych i tamta musiałaby dłuuugo czekać. ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jeszcze parę rzeczy na oku, ale muszę przemyśleć, czy rzeczywiście warto :)

      a top matujący warto mieć, można fajny efekt uzyskać

      Usuń
  31. Fajne zakupy ale ja wzięłam inne rzeczy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u Ciebie również zacnie :)
      część z tych rzeczy znam i lubię

      Usuń
  32. myślałam o tej szmince, ale skończyło się na rimmelu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to 16? :) mam ją :D MNY daje zupełnie inne wykończenie, lżejsze :) chyba wolę takie właśnie

      Usuń
  33. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jeśli zależy Wam na opinii to nie spamujcie, tylko zapytajcie!
      pozdrawiam :)

      Usuń
  34. co powiesz na temat pudru maybelline ? warto? bardzo się waham :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dla mnie to zwykły lekko matujący puder do poprawek w ciągu dnia :)
      nie jest mocno widoczny na twarzy, miałki
      nie daje wielogodzinnego matu, ale też Producent tego nie obiecuje
      byłam zadowolona na tyle, że kupiłam ponownie

      nakładam go zawsze pędzlem, nie osypuje się
      ma dołączoną gąbeczkę, w środku lusterko

      na plus solidne wykonanie (napisy się nie wycierają, nie otwiera się sam w torebce, nie rozpadł się jak wielokrotnie opakowanie pudru Rimmela)
      nie wstyd go wyciągnąć w toalecie :D

      Usuń
  35. A u mnie w rossamanie nie ma tych lakierów z loreala :(
    Tak strasznie chciałabym je miec!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powinni ujednolicić ofertę
      u mnie też nie ma kilku rzeczy, marek, które chętnie bym widziała

      Usuń
  36. Też kupiłam ten zielony tusz Wibo :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Też kupiłam Color Whisper z okazji tej promocji (dziś się wybrałam). Mam kolorek 220 i już go lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Na nic, bo mnie tam nie ma... :(

    Ten ostatni lakier bym chętnie przygarnęła :D:D
    Zaraz musze siostrze potruć tyłek :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Też kupiłam ten tusz do rzęs. Bardzo go lubię;)

    OdpowiedzUsuń
  40. Skusiłaś mnie na pomadkę Maybelline ;) jest strasznie kremowa, ma ładne krycie, ale nie utrzymuje się u mnie na ustach długo - nawet bez jedzenia i gadania nie wytrzymuje mi dłużej niż godzinę na ustach... Czy Ty też masz z nią takie problemy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie trochę dłużej się trzyma, ale ja nie liczyłam na trwałość w przypadku tych posadzek :-*

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...