piątek, 8 listopada 2013

Resztki z arbuza - China Glaze, Watermelon Rind + Konad + mat

Jak widziałyście w ostatnim poście musiałam skrócić paznokcie i chwilowo noszę kwadraty. Tęskno mi za smukłością migdałów, ale do kwadratów mam sentyment, bo to mój pierwszy w miarę "ogarnięty kształt".

China Glaze, Watermelon Rind to chłodnozielona baza z wykończeniem typu glassflecked. Lakier nie wpada jednak w teal, morski czy niebieski. Pędzelek typowy dla Chinek, klasyczny. Lakier jest raczej z tych wodnistych, lekko żelkowych, ale do pełnego krycia wystarczyły mi 3 cienkie warstwy. Uwaga na konsystencję - nie można nakładać za dużo na pędzelek, bo może zalać skórki. Pokryty topem Poshe.

Wszystkie zdjęcia z lampą pierścieniową.


Tutaj ze wzorem:
-Konad m60
-GR, złoty liner do wzorków
-CA, top matujący


35 komentarzy:

  1. Ale pięknie to wygląda, jestem pod wrażeniem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaki cudowny kolor.
    Podoba mi się efekt po tym topie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale on jest piękny! Wiele bym dla niego zniosła :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba się przyzwyczaić, ale już po chwili maluje się bez problemu :-)

      Usuń
  4. Solo średnio mi się podoba, ale już ze stempelkami robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ze stempelkiem świetnie się prezentuje :)))

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi znowu solo bardziej się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co kto lubi :-) mnie obie wersje przypadły do gustu

      Usuń
  7. Lampa pierścieniowa wydobyła niesamowity blask z tego lakieru! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Teraz ciężko o dobre światło :-) ale w słońcu też jest super

      Usuń
  8. Piękny, syreni odcień:) Bardzo podoba mi się wzór, który wybrałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. Wyjątkowo lubię matowić lakiery brokatowe czy glassfleckowe :-)

      Usuń
  10. Odpowiedzi
    1. Stemple polecam zawsze i wszędzie :-D

      Usuń
  11. Tak jak nie lubię takich kolorów to ten mi się bardzo podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ostateczna wersja wygląda świetnie ^^

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam tego typu zielenie:) wg mnie jest troszeczkę morski:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetnie się prezentuje, zwłaszcza ze stemplem i w macie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...