czwartek, 7 listopada 2013

Neonowa fantazja - China Glaze, Flip Flop Fantasy + Golden Rose, Carnival, 12

Jak u licha sfotografować neony, żeby wyszły tak jak należy? :) nie da się chyba.
Proszę o włączenie wyobraźni! Kupiłam go od Kamili Chilli (PEWEX :D) za zawrotną kwotę 7 złotych. 

Flip Flop Fantasy od China Glaze to ciepłoróżowy neon (bardziej intensywny niż na zdjęciach)
Wysycha na półmatowo, do krycia wystarczyły mi 2 warstwy (co jak na neon jest wybitnym osiągnięciem :D)
Jest prześliczny *_*

Na nim GR, Carnival, 12 - czarne matowe heksy, morskie metaliczne heksy (w dwóch wielkościach), duże czerwone matowe heksy (w dużo mniejszej ilości, trzeba niestety łowić...), bardzo dużo delikatnych opalizujących krótkich trawek, które nie są mocno widoczne i trochę morskich piegów :) Wymaga przykrycia topem.

z lampą pierścieniową
z lampą pierścieniową
światło sztuczne
makro
China Glaze, FF; GR, Carnival 12, INM Out The Door
China Glaze, FF; GR, Carnival 12, INM Out The Door

Podoba Wam się to połączenie?
Ja nie przepadam za trawkami w lakierach, ale w tym topie sa tak delikatne, że i nie przeszkadzają, a nawet mi się podobają :)

53 komentarze:

  1. bardzo mi się podoba, ciekawy efekt

    OdpowiedzUsuń
  2. Słodkie i urocze, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jak dla mnie świetnie, ten top muszę kupić ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się z nim trzeba napracować przez te czerwone seksu. Uciekają :-D

      Usuń
  4. Przecudnie
    Chinka ma świetny odcień różu :-)
    ____________________________________________
    http://rozowyswiatmarthe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo trudno złapać jego prawdziwy kolor.

      Usuń
  5. taka trawka była w niektórych piórkowych z GR, tam mi się nie podobała a tu jest ok. Też mnie wkurza to łowienie czerwonych hexów :D Mogłoby być ich więcej, ale nakładanie jest ok ogólnie. Fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ogólnie ok, ale seria JJ była łatwiejsza w obsłudze :-)

      Usuń
    2. mi się za duzo tych brokatów nabiera trochę :/

      Usuń
  6. Podoba mi się, idealne na dzisiejszą deszczową pogodę :) Chociaż dla mnie zmywanie GR to koszmar :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy efekt, taki "impresjonistyczny"! :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Strasznie mi się podobają Golden Rose Carnival, tylko jak tu się zdecydowć na kilka, kiedy każdy ma w sobie tyle pozytywnego uroku.. fajne połączenie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dla mnie na szczęście większość Carnivali dyskwalifikują widoczne trawki. Te tutaj są delikatne i jeszcze je toleruję :-D

      Usuń
  9. bardzo miłe połączenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak ten top ładnie wygląda nie spodziewałam się :)

    OdpowiedzUsuń
  11. FFF strasznie mi się podoba. Krycie po dwóch warstwach to niezły wyczyn;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba to połączenie! :)
    Pięknie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ładne połączenie! Podoba mi się zarówno ten neonek jak i top :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Neon od China Glaze świetny *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w rzeczywistości jest piękniejszy :)

      Usuń
  15. bardzo fajne połączenie :) może nie na teraz, ale latem z przyjemnością bym u siebie podobny mani widziała :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tym bardziej na teraz, żeby rozweselić te ponure szare dni :)

      Usuń
  16. Ładny efekt daje ten Carnival :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ładny :D jeszcze na białym mi się widzi :)

      Usuń
  17. Bardzo ciekawe połączenie :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...