piątek, 1 listopada 2013

Mroczna Bohaterka

Świt zastaje Cię w mrocznej posiadłości króla wampirów. Co zrobisz, aby ukryć swoją ludzką tożsamość i przeobrazić się w jedną z mrocznych postaci?

Po pierwsze nie mam pojęcia jakim cudem przeżyłam noc w posiadłości króla wampirów... a może nie przeżyłam? Może żaden make-up nie jest już potrzebny?

Nie pamiętam nic. Czuję tylko chłód, przeraźliwy chłód i metaliczny smak w ustach...
Słyszę kroki... Idą po mnie?



Jestem gotowa. 


Makijaż powstał z okazji wejścia do naszych księgarni najnowszej książki brytyjskiej pisarki
Abigail Gibbs.

Już teraz możecie kupić książkę "Mroczna Bohaterka" w empiku: KLIK!


30 komentarzy:

  1. A mi ten make-up skojarzył się bardziej z filmem "Czarny łabędź" :D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. heh, no rzeczywiście trochę tak, nie pomyślałam o tym :D

      Usuń
    2. Mam to samo skojarzenie co Zzielona :)

      Usuń
    3. Pewnie jakbym chciała zrobić Black Swan to wyszłoby coś innego :-)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. :*
      duraline + cienie :) kiedyś muszę spróbować z kolorami

      Usuń
  3. wow! boję się Twojego spojrzenia!!! *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. najpierw się tuliłam, a teraz boję? :D

      widzisz jakich Ci emocji dostarczam? ;)

      Usuń
  4. Bardzo podoba mi się Twoja mroczna stylizacja:) Czyżbyś wykorzystała buraki?:) 2 lata temu przebierałam się z koleżanką na juwenalia. Postanowiłyśmy wcielić się w rolę szalonych naukowców. Domowa ćwikła była niezastąpiona;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. duralinka i mieszanka cieni :)
      ale buraków niektórzy nadal używają w charakterze różu :)
      sama natura!

      Usuń
  5. Zaszalałaś :) Super to wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie mrocznie, wcale nie jesteś do siebie podobna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. WOW! ale zrobiło się mrocznie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. O jeny! Masakra ;D ale pozytywna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Wow, wyszło bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Co było na kolację?:D:D:D:D

    Fajny pomysł i wykonanie :) trzymam kciuki :)))

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...