środa, 13 listopada 2013

Ktokolwiek widział... - mhhhroczny lakier Lovely, Crystal Strenght lub Wibo, Express Growth 282

Ktokolwiek widział ten lakier w tej, czy innej buteleczce jest proszony o kontakt, ale podejrzewam, że jest już niestety niedostępny :(

Mroczniaczka, czyli Lovely, Crystal Strenght, 282 (10ml) dostałam do Koleżanki lakieromaniaczki (Mgiełko dziękuję! :*, to nie moje zęby są odciśnięte na korku :D). Przeleżał ładny kawał czasu zanim go użyłam. Nie wiem czemu tak zwlekałam, bo efekt jest *_*.
282 to czarna (lub bardzo ciemna grafitowa), rzadka baza z wielokolorowym shimmerem (miedź-złoto, róż-fiolet, zieleń), który najlepiej widoczny jest w buteleczce i w sztucznym świetle.
W świetle dziennym efekt jest subtelniejszy, ale nadal zauważalny.

Wady? Lakier jest rzadki, trochę źle się maluje przy skórkach (co widać niestety na zdjęciach :(). No i do krycia potrzeba 3 cienkich warstw, grubych nie da się nałożyć ze względu na dość rzadką konsystencję. Ale czasem warto położyć więcej warstw, spójrzmy chociażby na popularny ostatnio lakier Wibo 169. Można go też użyć do layeringu na ciemnym kolorze.
Dla mnie wadą jest też też butla z brzydkim korkiem imitującym... diament? kryształ? Nie wiem co autor miał na myśli, ale nie podoba mi się to, wygląda tandetnie. No i butla jest duża i pękata, wolę Wibo z serii Express Growth - bardziej pakowne :)


Konieczne jest użycie topu, bo lakier po wyschnięciu traci blask (użyłam INM, Out the Door-na niektórych zdj. bez topu, podpisane)
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. w sztucznym świetle (bez topu)
zdj. w sztucznym świetle (bez topu)
zdj. w sztucznym świetle (z topem)
zdj. w sztucznym świetle (z topem)
zdj. w sztucznym świetle (z topem)
zdj. z lampą błyskową
zdj. z lampą błyskową
zdj. z lampą błyskową
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)

35 komentarzy:

  1. Czy używasz wysuszacz lakieru? Jeśli tak, to jaki polecasz?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mam jeszcze ideału, każdy jakiego używałam na wady:

      -SV i Poshe: bardzo szybko wysuszają, dają efekt szklistej tafli - potrafią niestety ściagnąć lakier z końcówek i przy skórkach, po połowie buteleczki gęstnieje, zdarzało im się powodować odchodzenie lakieru płatami

      -INM, Out the Door jest bardziej wodnisty, nie wysusza lakieru tak szybko jak poprzednicy, nie daje tak szklistego efektu u mnie i widać po nim pociągnięcia pędzelka (jest na zdjęciach powyżej i nawet na niektórych to widać), nie ściąga jak Poshe

      -SH, Insta-Dri też potrzebuje więcej czasu na wysuszenie niż Poshe i SV, również szybko gęstnieje

      Ideałów jak widać nie ma, ale najdłużej używałam Poshe (sprawdzał się zwłaszcza przy migdałach i dłuższych paznokciach, bo malowałam "na zakładkę i wtedy nie ściągał tak lakieru). Dalej szukam :)

      Usuń
    2. Dzięki za odpowiedź. ;] Chyba najlepszy wydaje się INM.

      Usuń
    3. cenowo nie wychodzi najgorzej, więc warto spróbować :)
      mnie osobiście drażni to smużenie :P

      Usuń
  2. Mam go! Już w nowym opakowaniu. Sechł milion lat ale poza tym poradziłam sobie z nim przy moim antytalencie manualnym :> Mi się bardzo podobał na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a w jakim on jest teraz opakowaniu?
      w takim jak Gloss Like Gel?
      ten sam nr?

      Usuń
  3. Świetny , idealnie w moim stylu !! Kupię .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie próbuję się dowiedzieć, czy ten kolor da się jeszcze kupić :)

      Usuń
  4. Ale pięknie wygląda, muszę go mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale cudo! pięknie wygląda na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  6. piękna sztuka ^^ niestety ta seria już dawno wycofana z obiegu :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie, ale widziałam go jeszcze w serii Express Growth pod tym samym nr
      może znowu przelali w inną buteleczkę...

      Usuń
  7. świetnie się ten kolorek prezentuje :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię takie, ciemne kolory z drobinkami zawsze mnie przyciągają:D

    OdpowiedzUsuń
  9. wiem! co prawda w szafie wibo go nie widziałam, ale coś bardzo podobnego było z essence z takiej podwójnej serii nail colour 3 i ten czarny nazywa się ticket to the show. gorsza wiadomość to taka że można je dostać już tylko gdzie nigdzie na wyprzedażach :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiem o który Ci chodzi, ale mam go i wg mnie daje zupełnie inny efekt :)
      drobiny są większe i dużo bardziej widoczne, no i kolorystycznie trochę inny

      Usuń
  10. Jaki fajny, wygląda trochę jak taki śliwkowo -fioletowy holosek :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chciałabym :D
      on nie ma w sobie nic z holo, mimo, że na zdjęciach może sprawiać takie wrażenie :)

      Usuń
  11. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bardzo proszę o nie wstawianie linków do siebie :)

      Usuń
  12. Genialny kolor i jeszcze piękniejsze pazurki!! <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne pazurki, kolor extra!

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo ładny ten lakier, świetny kształt paznokci:)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...