niedziela, 10 listopada 2013

Dwumani z glitterem od H&M

Wiem, że zrobiło się ostatnio monotematycznie :D Tylko lakiery i lakiery... Jakoś tak falami mnie nachodzi. Mam nadzieję, że nie zanudzam :)

Pokazuję jeszcze zaległe mani z końca października.
Szkoda, że musiałam skrócić paznokcie i zmienić kształt, chociaż tam już też zaczęły się różnić długością więc i tak trzeba było opiłować. Z tego mani byłam wyjątkowo zadowolona, zebrało dużo komplementów na żywo :)

Nosiłam ten miks kilka dni, a mani tak ładnie się trzymało, że zostawiłam zielony środek i  zamieniłam niebieską Marizę na różowe Essence i nosiłam jeszcze trochę. (Wybaczcie jakość zdjęcia z essence, wiem, że powala :D)

Mariza, Brilliant (?zł/10ml) - to prezent od Natalii. Dziękuję za przytrzymanie mi go, jest taki jak sobie wymarzyłam :)
Jestem oczarowana tym lakierem. To dość mocne, nieliniowe holo, które kryje nawet po jednej grubszej warstwie (na bazie) i szybko schnie. Ma klasyczny pędzelek, który łatwo nanosi lakier. Jak to przy holo odradzam nanoszenie topu, bo spłaszcza i gasi efekt holograficzny.

Avon, Nailwear Pro+, Divine Lime (25,00zł/8,99zł w promocji/12ml) - dość jasna ciepła zieleń, z mnóstwem zielonkawo-złotego shimmera. Wymaga położenia 3 warstw albo nałożenia na inny lakier - wtedy wystraczy jedna. Odpowiednia, nie za rzadka konsystencja i płaski pędzelek ułatwiają aplikację. Lakiery z Avon są bardzo różne jakościowo w zależności od kolor i wykończenia. Kupuję je gdy cena mocno spada, w dodatku dla konsultantki jest jeszcze niższa. Cena regularna to pomyłka :D

Essence, Miami Roller Girl LE, 02 Miami Pink (6,99zł/10ml)- lakier z ubiegłorocznej letniej kolekcji Essence. Piękny, intensywny, dość ciepły róż wpadający w koral. Ma spłaszczony zaokrąglony pędzelek i trochę niewygodny do trzymania, bo szeroki korek. Dobrze kryje, pięknie wygląda do opalonych dłoni.

H&M, Glitter Nail Polish, Bronze (14,90zł/15ml) - kocham go! Nanosi się jak marzenie, jedna warstwa daje pożądany efekt, łatwo można też dołożyć toppera tam, gdzie chcemy. Nie rozumiem dlaczego w nazwie ma Bronze, chyba, że chodzi o stop metali, a nie kolor, to może prędzej...
Glitter to miks złotych, srebrnych, czerwonych i niebieskich metalicznych heksów średniej wielkości i do tego sporo malutkich czerwonych heksików :D
Dobrze wygląda na większości baz. Przepięknie prezentuje się w "kanapkach" (pokryty półprzejrzystym jasnym lakierem) i zmatowiony :) Będę musiała Wam pokazać, bo jestem nim zauroczona.

zdj. z lampą błyskową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. w świetle żarówkowym
tak, wiem, zdj. poniżej wszelkiej krytyki ;), przy oknie wieczorem, pochmurno :(
mój piękniś *_*
Chwała, czy chała? :D
Robicie miksy na paznokciach, czy wolicie jednobarwne mani?

29 komentarzy:

  1. dla mnie zbyt kolorowo ;) ale postanowiłam spróbować water marble, obejrzałam na YT kilka filmików i będę próbować ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ooo bardzo się cieszę :-) daj znać jak poszło, chętnie bym zobaczyła

      Usuń
    2. Ale jako lakier bazowy namalowany na paznokciu, można użyć jakiegokolwiek jasnego koloru? Bo widziałam że dziewczyny zazwyczaj używają białego lakieru.

      Usuń
    3. Może być jaki chcesz kolor bazowy. Na jasnym kolory wychodzą ładnie i żywo :-) ale też można użyć najjaśniejszego z tych, które wlewasz do wody lub innego.

      Usuń
  2. Lakier z Marizy jest świetny. Przeważnie maluję jednokolorowo i bez jakichkolwiek dodatków typu brokat czy piasek. Zwykły kremowy lakier.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A jakie kolory lubisz najbardziej? :-)

      Usuń
  3. świetne połączenia, a glitter wygląda bosko, będę musiała się za nim rozejrzeć! :) *_*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za Marizę :-*
      Polecam bardzo przyjrzeć się glitterkowi :-)

      Usuń
  4. wersja z essence zdecydowanie bardziej mi się podoba, świetny ten glitter, u siebie ich jeszcze nie widziałam ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Żałuję, że nie zrobiłam lepszych zdjęć z Essence :-( fajnie kontrastował z zielenią. A te glittery chyba już długo są. Sama nie wiedziałam, że są takie ciekawe :-)

      Usuń
  5. W sumie uroczo to wygląda :D.

    OdpowiedzUsuń
  6. Patrząc na zdjęcia zakochałam się w lakierze mariza ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest piękny. Nie wiem tylko czy jeszcze do dostania, bo to była jakaś seria na karnawał.

      Usuń
  7. z Marizą genialnie :) w ogóle podoba mi się i ona i Avon i H&M :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Słodko, ciekawy efekt, jak dla mnie to efekt na + :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawy sposób na manicure, aczkolwiek ja osobiście stawiam na klasykę. :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Klasyka zawsze dobra, ale ja lubię też coś szalonego dla odmiany :-)

      Usuń
  10. Mariza wygląda przepięknie! :) a w buteleczce i lakier Avonu przyciąga wzrok;) chociaż na paznokciach już nie daje takiego czadu, no i faktycznie cena regularna dość wysoka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oba są śliczne. Ceny regularnej w sprzedaży wysyłkowej chyba nikt nigdy nie płaci :-D

      Usuń
  11. Wow, daje świetny efekt. nie spodziewałabym się aż tak spektakularnego po buteleczce! pozdrawiam ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chodzi o H&M?
      mnie tez pozytywnie zaskoczył :)

      Usuń
  12. Ten lakier od Marizy wyglada superancko :P

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...