poniedziałek, 18 listopada 2013

Dwumani eleganckie: Essence, 143, I'm the Boss! + CA, Q, 117, Czysta Krew

Jesiennie:
Szarość to grafitowy Essence, 143, I'm the Boss! (6,99zł/8ml)
Zawiera mnóstwo wielokolorowych flejksów, które na paznokciu niestety tracą odcienie tęczy, ale wykończenie nadal jest ciekawe. Odcień wychodzi ciemniejszy niż w buteleczce. Jedna warstwa na bazie. Bardzo wygodny, spłaszczony i zaokrąglony pędzelek. Lakier jest gęsty i mocno kryjący.
Dostępność: szafy Essence (Natura)

Bordo to CA, Q, 117, Czysta Krew. (10,99zł/8ml). Ja swój odkupiłam od Agibil dawno temu).To metaliczny bordowy odcień ze złotym shimmerem. Nazwa może być trochę myląca, bo kolor wpada trochę w róż na paznokciu. Wygodny, klasyczny pędzelek, łatwo nim operować przy skórkach, jedna warstwa na bazie wystarczy do pokrycia paznokcia. Można dać dwie dla pogłębienia odcienia.
Dostępność: lokalne drogerie, http://www.colorowo.pl/

Na zdjęciach po 1 warstwie na bazie Delia, Coral AIRepair 10w1 (dostałam tę odżywkę od sklepu dobrarada), bez topu!

zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. z lampą błyskową
zdj. z lampą pierścieniową
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)
zdj. w świetle dziennym (pochmurno)

46 komentarzy:

  1. Ładnie wyglądają na paznokciach ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo ładne połączenie kolorów :) podobają mi się te lakiery :)

    OdpowiedzUsuń
  3. oba kolorki bardzo mi się podobają :) pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Oba ładne, ale szarość bardziej mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trudno je porównywać, zupełnie inny kolor i wykończenie :)

      Usuń
  5. genialnie pasują ci te kolory do pierścionka :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Z tym pierścionkiem wszystko wygląda obłędnie. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) to była moja pierwsza próba z biżuterią lakierową :)

      Usuń
  7. Ale się świątecznie tak trochę zrobiło :D Czysta Krew piękna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie miałam zupełnie świątecznego skojarzenia :D

      Usuń
  8. piękne paznokcie :) mam chęć na lampę pierścieniową

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w tak ponurą pogodę jaką obecnie serwuje nam natura lampa daje radę :) chociaż ten odblask jest czasem denerwujący :P

      Usuń
  9. Odpowiedzi
    1. :) z pewnością ma ciekawe wykończenie

      Usuń
  10. Śliczne połączenie ;)
    Jeden i drugi lakier prezentuje się obiecująco :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Krwisty super, ale szarak jakoś mi nie podchodzi...

    OdpowiedzUsuń
  12. Mój faworyt to Czysta krew :) Ten drugi jakoś mnie nie zachwycił.

    OdpowiedzUsuń
  13. Oba są obłędne a najlepsze jest to,że przepięknie błyszczą!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. powtórzę, że zdjęcia z lampą wzmacniają efekt :)

      Usuń
  14. Oba piękne :), choć jeśli chodzi o lakiery essence to ostatnio mnie nie nęcą, ze względu na to, że szybko gęstnieją.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ten od początku był gęsty, także trudno mi to stwierdzić :D
      chociaż wolałam te w poprzednich, mniejszych buteleczkach

      Usuń
  15. Świetny i ciekawy blog. :)
    Co powiesz na wspólną obserwacje ?
    ( napisz u mnie )
    http://sialalala96.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mam nadzieję, że żartujesz :P

      "obserwujemy? napisz u mnie"

      Usuń
  16. Ten szary Essence nawet ciekawy..ale w sumie ani jeden ani drugi mnie nie oszołomił:D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ładne połączenie i nawet pierścionek się zgrał z mani :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) pierścionek powstał po inspiracji mani :D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...