czwartek, 28 listopada 2013

Cudeńko za grosze - Silcare, Garden of Colour, 29

Paznokcie ubrane w
 Silcare, Garden of Colour, 29. Jest to cudowny ciemny, śliwkowy fiolet z mnóstwem shimmeru, glassflecków i miedzianych flejksów*_*
Minus? - trzy warstwy do krycia, ale warto!

Zwłaszcza za te 6zł/9ml.
Pędzelek krótki, klasyczny, ale ładnie się "rozpłaszcza" na paznokciach. Rączka nieco niewygodna (krótka, kwadratowy trzonek). 

Lakier nie wpada w granat!

Podobno to świetny zamiennik Orly, Fowl Play i OPI Merry Midnight 

Dziękuję Śniegusi za zabranie mnie do Silcare :*

Z lampą pierścieniową:




Z lampą błyskową:



W sztucznym świetle (żarówki):


54 komentarze:

  1. Piękny!! Gdzie go można dorwać? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja go kupiłam w sklepiku Silcare w Wawie, na pewno można kupić też u producenta: http://nails.silcare.com/

      Usuń
  2. piękny jest :) orly ma coś podobnego w swojej ofercie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. słyszałam, że to idealny dupe Orly Fowl Play właśnie :)

      Usuń
    2. Są nie do rozróżnienia.Mam Fowl a ten Silcare przewinął się przesz moje ręce. Pomalowałam oba na wzorniku... Na prawdę nie ma różnic!

      Malinko... Ty zawsze wiesz jak nie rozczulić. :*

      Usuń
  3. Bardzo ciekawie to wygląda:) Za mną ostatnio, naturze wbrew, chodzą lakiery o kremowym wykończeniu:) Chciałabym znaleźć taki ładny fiolet:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a czemu wbrew naturze? :)
      zazwyczaj wolisz błyskotki?

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. sympatyczny, chodzimy z nim razem na ploty :D tak dobrze mnie rozumie

      Usuń
  5. Piękny i jakie masz cudne pazury!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      w końcu się udało zapuścić :D

      Usuń
  6. w moim stylu- lubię takie kolorki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Rzeczywiście cudeńko! Ciekawe połączenie kolorów.

    OdpowiedzUsuń
  8. cudowny! dla niego porzuciłabym nawet moją aktualną czerwień :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nieścisłość w związkach lakierowych to akurat dobra cecha :-D

      Usuń
  9. Ładny, ciekawy i wyjątkowy...tylko nie 'mój' :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wygląda jak galaktyka :) Piękny <3

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny efekt i kolorystyka taka jak lubię :) Chyba skuszę się na Orly Fowl play bo na słoczach wygląda ciekawiej niż OPI :) (albo to tylko złudzenie)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jest bardzo dużo porównań w necie. Orły wydaje się trochę ' głębszy' :-)
      Ale trudno powiedzieć nie mając ich w dłoni

      Usuń
    2. Przewertowałam sporo blogów i zdjęć łącznie z porównaniami, bo ten kolor nie dawał mi spokoju :D Zostałam finalnie przy Orly :)

      Usuń
  12. jejku jaki piękny *.*
    nawet by mi nie przeszkadzały te trzy warstwy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ładnie się nakłada, także warstwy to nie problem :-) zawsze można nałożyć na ciemną bazę

      Usuń
  13. fajowsko wygląda, szczególnie te miedziane akcenty :D

    OdpowiedzUsuń
  14. Bosko prezentuje się na pazurkach :) mam na niego ochotę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Łał! Za 6 złotych taka rewelacja?:O Jest przepiękny, z każdej strony wygląda inaczej <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, będę się za nim z uwagą rozglądała, jest przepiękny!

    OdpowiedzUsuń
  17. Super kolor! Ech.. a ja mam "bana" na zakupy lakierowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudny!
    Nie uwierzyłabym, że aż taki tani!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam dokładnie taki sam, tylko w większej buteleczce (kształt taki jak duże buteleczki tej marki) i pod inną marką, numerek ten sam. Widziałam już kilka marek mających dokładnie te lakiery w ofercie i do tego pod tymi samymi numerkami, w podobnych buteleczkach, nie wiem na jakiej zasadzie to działa ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Inna marka? To dziwne... A jaki napis jest na butelce?

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...