wtorek, 26 listopada 2013

Cefarm, Beauty Hair - nieoczekiwana metamorfoza

Pod koniec wakacji otrzymałam od p. Joanny z IMR Advertising by PR propozycję przetestowania suplementu diety Cefarm, Beauty Hair (27,70zł/60 kapsułek - 1 m-c kuracji)


Od Producenta:
Wskazania i działanie
  • Beauty Hair suplement diety, dba o wewnętrzną strukturę włosów i paznokci.

Działanie poszczególnych składników:
  • łatwo przyswajalny krzem, zawarty w wyciągach z pędów bambusa, pokrzywy i skrzypu, bierze udział w produkcji kolagenu i keratyny, które sprawiają, że włosy są mocne, lśniące i zdrowe,
  • witaminy z grupy B oraz aminokwasy (l-metionina, l-cysteina, glicyna) to jedne z najważniejszych czynników pobudzających wzrost i warunkujących właściwą budowę włosów i paznokci. Dodatkowo wraz z żelazem zapobiegają wypadaniu włosów,
  • miedź nadaje włosom siłę, sprężystość i pomaga zachować ładny kolor,
  • naturalny beta karoten i witamina C hamują powstawanie wolnych rodników, co opóźnia procesy starzenia się komórek.
Przeciwwskazania
Nadwrażliwość na którykolwiek ze składników preparatu.
Stosowanie
1 kapsułka 2 razy dziennie.

Po przestudiowaniu zachęcającego składu zgodziłam się pełna nadziei na wzmocnienie włosów, preparat zawiera bowiem najczęściej widywane substancje odpowiedzialne za ich dobry stan.

Skład
Porcja zawiera:
Składniki Zawartość
w 1 kaps.
ZDS*
w 1 kaps.
Zawartość
w 2 kaps.
 ZDS*
w 2 kaps.
Wyciąg z ziela skrzypu
w przeliczeniu na suszony skrzyp
w tym zawartość krzemionki
   75 mg
750 mg
5,25 mg
   -
-
-
  150 mg
1500 mg
10,5 mg
  -
-
-
Wyciąg z pędów bambusa
w tym zawartość krzemionki
    50 mg
35 mg
  -
-
   100 mg
70 mg
   -
-
Wyciąg z ziela pokrzywy
w przeliczeniu na suszoną pokrzywę
   40 mg
240 mg
   -
-
  80 mg
480 mg
   -
-
PABA (kwas para-aminobenzoesowy)    10 mg    -    20mg    -
L-metionina    75 mg    -    150 mg    -
L-cysteina    20 mg   -    40 mg    -
Glicyna   20 mg    -    40 mg    -
Ekstrakt drożdżowy   50 mg    -     100 mg   -
Żelazo     3,5 mg   25%   7 mg   50%
Beta – karoten (pochodzenia naturalnego)
w przeliczeniu na witaminę A
(μg ekwiwalentu retinolu)
  1,68 mg
280 μg
  -
35%
  3,36 mg
560 μg
   -
70%
Witamina C (kwas L-askorbinowy)   40 mg   50%    80 mg  100%
Miedź     0,5 mg   50%    1 mg  100%
Kwas pantotenowy (witamina B5)     3 mg   50%   6 mg  100%
Niacyna (witamina B3)
(mg ekwiwalentu niacyny)
  8 mg   50%     16 mg  100%
Witamina B12 (cyjanokobalamina)   1,25 μg   50%    2,5 μg  100%
Witamina B6 (chlorowodorek pirydoksyny)   0,7 mg  50%    1,4 mg  100%
Foliany (kwas foliowy – witamina B9)   100 μg   50%   200 μg  100%
Tiamina (witamina B1)     0,55 mg  50%   1,1 mg  100%
Ryboflawina (witamina B2)    0,7 mg  50%    1,4 mg  100%
Biotyna (witamina B7)   25 μg  50% 50 μg  100%
*ZDS - zalecane dzienne spożycie

skład kapsułki: żelatyna wołowa (wolne od TSE/BSE), dwutlenek tytanu (barwnik), skład nadruku na kapsułce: czerwień Allura AC (może mieć szkodliwy wpływ na aktywność i skupienie uwagi u dzieci), szelak, poliwinylopirolidon, glikol propylenowy, dwutlenek tytanu, wodorotlenek sodu (barwniki).


Niestety po dwumiesięcznej kuracji nie mogę powiedzieć, żeby włosy wyglądały jakoś spektakularnie. Wyglądają dobrze zważywszy na to, jak je traktuję (farbowanie, niedawne rozjaśnienie i suszenie suszarką). Nie zauważyłam niestety zmniejszonego wypadania czy zwiększonej ilości baby hair w okresie ani po okresie użytkowania Beauty Hair, chociaż wydaje mi się, że trochę szybciej rosły.

Włosy były rozjaśnione (koniec sierpnia), podcięte (początek września) i wielokrotnie farbowane (ostatnio na czerwienie). Mimo to mają się względnie dobrze :)

połowa sierpnia - koniec sierpnia - początek września - połowa listopada
Jednak inne efekty stosowania preparatu wprawiły mnie w osłupienie. Bardzo (!) wzmocniły mi się paznokcie, które po lecie były w dość opłakanym stanie - rozdwajały się i często nadłamywały na rogach.

Na początku nie skojarzyłam poprawy wyglądu paznokci z Beauty Hair, ale właśnie kiedy zaczęłam stosować preparat i zmieniłam kształt: najpierw na zaokrąglony, potem na migdał i zapuściłam najdłuższe paznokcie jakie miałam w życiu :)
W tym czasie nie zmieniałam diety ani odżywek do paznokci, dlatego całą zasługę przypisuję działaniu Beauty Hair i zmianie kształtu.
Teraz znów mam kwadraty - mocniejsze niż kiedykolwiek i poza małymi przebarwieniami (od farby do włosów) również piękniejsze niż kiedykolwiek :) Bonusem okazał się też zwiększony przyrost.

22 sierpnia - 02 września - 16 listopada
22 sierpnia - 16 listopada


Łykałam codziennie 2 razy po 1 tabletce Beauty Hair przez okres 2 miesięcy.
Samo użytkowanie preparatu nie było uciążliwe, kapsułki są łatwe do połknięcia. Szklana buteleczka zapakowana jest w kartonik, oba opakowania są opatrzone w niezbędne informacje. Przezroczysta buteleczka ułatwia kontrolowanie ilości pozostałych kapsułek. Jedynym niuansem było to, że po jakimś czasie od zażycia zdarzało mi się... odbijanie smakiem kapsułki. Dlatego radziłabym spożywanie jej razem z posiłkiem, żeby tego uniknąć :)

Czy jestem zadowolona? I tak i nie. Spodziewałam się lepszego wpływu na włosy np. w postaci "baby hair". Nie oczekiwałam za to żadnego wpływu na paznokcie, mimo, że Producent o tym wspomina. Pod tym względem Beauty Hair okazał się bardzo pozytywnym zaskoczeniem i możliwe, że do niego wrócę.


Na końcu, abstrahując od działania preparatu... Ostatnio zwrócono mi uwagę, że zwiększył mi się przyrost. Nie zauważyłabym tego gdyby nie Ania. Dziękuję! :*

Porównałam zdjęcia i rzeczywiście!
2010----2012----2013
2010---2013
 Warto było przestać obgryzać :D

23 komentarze:

  1. Paznokcie rzeczywiście wyglądają pięknie i zdrowo! Ale powiedz mi, jak to robisz, że Twoje długie włosy, które niecnie katujesz (sorki ;)) nadal wyglądają tak zdrowo? Moje traktowane wzorowo nadal się puszą, pomimo, iż w dotyku są bardzo gładkie. Chcę poznać Twój sekret :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A kto powiedział, że się nie puszą :-)
      U mnie puszy gliceryna w większej ilości i czesanie na sucho.
      Może spróbuj zabezpieczać odżywką bez spłukiwania, a do spłukiwania używać czegoś emolientowego.

      Usuń
    2. No, na zdjęciach nie są spuszone :)
      Czegóż to ja już nie robiłam. Używam bogatych nawilżających masek (proteiny robią u mnie jesień średniowiecza), nakładam nawet olejową odżywkę glis kur bez spłukiwania. I nadal puch O.o

      Usuń
    3. Dobrze, że wiesz, że proteiny nie służą. Może masz wysokoporowate włosy? Z tego co się orientuję powinno pomóc ograniczenie humektantów: gliceryna, panthenol, aloes itp. No i proteiny właśnie. Może coś silikonowego do zabezpieczania?

      Usuń
    4. Myślę, że to jest kwestia właśnie porowatości. Silikonów używam i myślę, że przyjdzie mi się pogodzić z kształtem fryzury ;)

      Usuń
    5. Przynajmniej nie narzekasz na brak puszystości :-)

      Usuń
  2. Wow, śliczne paznokcie! *.*

    OdpowiedzUsuń
  3. szkoda, że nie zahamował wypadania włosów :( ale paznokcie rewelka :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No szkoda. Tutaj chyba lepiej działały u mnie wcierki.

      Usuń
  4. Masz piękne paznokcie, a suplementy i tak przecież nie działają.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak widać po paznokciach u mnie zadziałały :-) ale to bardzo indywidualna sprawa

      Usuń
  5. Moją uwagę też przykuły paznokcie :D chyba dostałam porcję motywacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. paznokcie się bardzo poprawiły, piękne! a włosy..hm..uwielbiam Twój kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jakie Ty masz piękne, długie włosy *.* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      ale nie są jeszcze długie chyba :*

      Usuń
  8. O kurczę, muszę zapamiętać

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo estetyczne paznokcie. Motywują mnie do nieobgryzania :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...