sobota, 30 listopada 2013

Brokaty, cyrkonie i kontrasty

Moje pierwsze mani z użyciem cyrkonii od sklepu dobrarada

Cyrkonii nie kleiłam na klej, tylko nanosiłam na wilgotny lakier, a potem zabezpieczyłam top coatem.
Trzymały się dzielnie 4 dni, ale po tym czasie dalej wyglądały dobrze, żadna się nie zgubiła. Nie zaczepiały i świetnie się trzymały.
Najlepsze, że po zmyciu spróbowałam je wyczyścić i wrzuciłam je do acetonu. Są jak nowe :) nie zmieniły koloru, nie rozpuściły się. Jestem z nich bardzo zadowolona.


Użyte produkty:
Delia, Coral, 10w1 (8,80 7,90zł/11ml) - Wygładza płytkę, ładnie nabłyszcza, szybko wysycha jako baza, chroni przed przebarwianiem płytki.
Czarny lakier do stempli (no name) - Jedna warstwa idealnie kryje. Niestety naklejka dawno się powycierała i nie wiem co to. Kupiłam lub dostałam go przy okazji nabywania płytek do stempli.
GR, Carnival, 13 (10,90 9,99zł/11ml) Mojego kupiłam na stoisku GR, ale możecie też kupić je nieco taniej TU! Lakier to przezroczysta baza z czterema wielkościami niebieskich heksów (największe bardzo ciężko wyłowić i nie ma ich na zdjęciu). Do tego niebieskie piegi i małe srebrne heksy i piegi. Nieduża ilość srebrzystych trawek. Lakier dobrze się nanosi, z wyjątkiem właśnie tych największych heksów. Na zdjęciach jedna warstwa, gdzieniegdzie poprawki.
Color Club,  Chelsea Girl (odkupiony za 7zł/15ml od Chilli, dziękuję :D) - Trochę żelkowy, trochę neonowy, ale nie bardzo jaskrawy niebieski. Linia wolnego brzegu na zdj. bardziej widoczna niż na żywo.
Cyrkonie Las Vegas SS06 (7,99zł/50szt)
INM, Out the Door, Top Coat (25zł/15ml) - Top coat wysuszający z eurofashion

40 komentarzy:

  1. Cyrkonie jak cyrkonie, ale ten top z GR jest genialny!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ano jest :)
      wg mnie jeden z lepszych z tej kolekcji

      Usuń
  2. Właśnie, ten GR jest boski:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma to jak wrzucić spam i za niego przeprosić w tym samym komentarzu :x

      Usuń
  4. Bardzo fajne zestawienie, brokat i cyrkonie, podoba mi się!

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się, że nie przekraczasz tej cienkiej granicy - takie zdobienia często są tandetne i rażą w moje oczy, Ty na szczęście trzymasz fason i z pewnością zafundowałabym go sama sobie. Jestem na tak :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojejku, dziękuję za te słowa!
      To bardzo miłe :)

      Szczerze mówiąc, wahałam się na początku, czy to nie za dużo, ale potem zaczęło mi się podobać takie połączenie :)

      Usuń
  6. Przepiękne mani! Lakier GR robi prawie cały manikiur :D Genialne są te lakiery!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :)
      zgadzam się, mam teraz manię na te toppery, ale nie wszystkie mi się podobają

      Usuń
  7. Jak nie lubie niebieskości na pazurkach tutaj wygląda fenomenalnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Serdeczny mi jakoś nie pasuje do reszty, ale pozostałe paznokcie wyglądają świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  9. ale musiałaś się napracować- piękne paznokcie !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie za bardzo w sumie :), brokatowy top robi 3/4 efektu
      dziękuję :*

      Usuń
  10. lakier z GR jest przepiękny! :))
    nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zgadzam się :D
      szkoda, ze te największe heksy nie chciały się nanieść :x
      miałam chyba tylko jeden na kciuku na wszystkie paznokcie

      Usuń
  11. A gdzie kupiłaś cyrkonie? Świetny mani, ten GR z czarną bazą genialnie wygląda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. GR pasuje do czerni, bo mocno się wybijają wszystkie drobiny :)

      pisałam skąd są cyrkonie na górze i na dole posta
      moje dostałam w ramach współpracy

      Usuń
  12. Powstał taki galaxy effect xD łądnie to wygląda ;) Uwielbiam błękit <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może troszkę :) chociaż galaxy bardziej mrocznie mi się kojarzy :)

      Usuń
  13. Świetnie to wygląda!

    Też mi się skojarzyło z gwiazdkami roziskrzonymi. :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. wydają się pracochłonne, fajnie to wymysliłaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. właśnie nie były :)
      może jakby przyklejać na każdy paznokieć cyrkonie to bardziej :D
      ale chyba nie umiałabym tego zrobić równo lewą ręką na każdym paznokciu

      Usuń
  15. Pomysłowe i przyciąga uwagę :) a co więcej w mojej ulubionej kolorystyce. Lubię jak dużo się dzieje :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trochę się dzieje, ale lubię gdy paznokcie zwracają uwagę :-)

      Usuń
  16. Bardzo ładnie to wygląda. A jaki śliczny kształt paznokci! ;)

    Zapraszam na mojego bloga. Trwa akcja "Stop obgryzaniu paznokci".

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Powodzenia w zerwaniu z obgryzaniem. Sama miałam z tym problem jeszcze w liceum.

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...