wtorek, 29 października 2013

Zielone zawijasy - water marble

Kolejne (trzecie) podejście do metody wodnej, tzw. water marble.
Pierwsze: czarno-białe KLIK!
Drugie: różowo-kremowe KLIK!
Ale miałam kikutki :D

Tym razem znów nie obyło się bez niedostatków (bąbelki na serdecznym palcu, zbyt głębokie podklejenie taśmą na paznokciu zamiast na skórkach, prawa ręka trochę nie wyszła jak chciałam, zamazała się).
Mimo to polecam, jeśli lubicie eksperymenty i niepowtarzalny efekt.
Jeśli nie wiecie, jak to się robi, zapraszam do obejrzenia któregoś z tutoriali na youtube KLIK!

Mani BARDZO zwraca uwagę otoczenia :)

Użyłam:
-białego lakieru Konad jako bazy - jasna baza podbija kolory marble.
-woda z kranu o temperaturze pokojowej u mnie dobrze się sprawdza, ale można kombinować z temperaturą, niektórzy używają wody destylowanej
-patyczek z drzewa pomarańczowego od Promoto KLIK!
-taśma Scotch tape (do zabezpieczenia skóry)
-zmywacz w pisaku od Promoto KLIK!
-wszystkie lakiery to zielenie Avon
-top GR Gel Look (nie polecam, pęka u mnie za każdym razem :x)

Zróbcie też i pokażcie!
[ładnie prosi]

59 komentarzy:

  1. Genialny efekt i pięknie połączone kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow nie wiem jak to wykonałaś, ale wygląda to zjawiskowo:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zwykła woda, kilka lakierów i dużo sprzatania :-D

      Usuń
  3. Fajna metoda tylko bardzo czasochłonna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda, ale jak potem miło, gdy ludzie chwalą i pytają "jak to zrobilaś?" :-)

      Usuń
  4. Super Ci wyszły.. naszło mnie na marble:D!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zrób koniecznie :-) jestem ciekawa co wyjdzie

      Usuń
  5. Paznokcie super! Mam pytanie o Twoją pomadkę jaką masz na ustach na zdjęciu bo właśnie takiego koloru szukam! Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :-)
      Na ustach mam matowy lip gloss Wibo Extreme Wear nr 3
      Będzie dostępny w Rossmannie od 1 listopada. Na początku listopada napiszę o nim więcej :-)

      Usuń
    2. Ooooo super! na pewno wyląduje w mojej kosmetyczce! :) Pozdrawiam i dziękuję za odpowiedź :)))

      Usuń
  6. Świetne! Niesamowity jest ten efekt!

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć zielonego nie lubię, to ten mani wygląda genialnie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To tym bardziej mi miło, że Ci się podoba :-)

      Usuń
  8. bardzo efektowny water marble :)
    świetnie Ci wyszedł. Jest tak wzorzasty, że nawet te bąbelki mi ty nie przeszkadzają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wiem czemu czasem się robią :-P
      Ale z daleka nie widać :-D

      Usuń
  9. Kurcze wyszło świetnie ! Muszę koniecznie w końcu spróbować tej metody ! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie :-) aż było to dla mnie zaskakujące ile osób na nie zwróciło uwagę

      Usuń
  11. wskazujący i serdeczny w lewej dloni są super. Też kiedyś się bawiłam w water marble, nawet mi wychodziło, ale teraz mam za krótki paznokcie na to:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest pięknie, mi nigdy takie ładne wzory nie wyszły:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Robiłaś? Czemu ja nic o tym nie wiem?;-)

      Usuń
  13. pięknie Ci wyszły te zawijasy. u mnie ta metoda nie sprawdziła sie

    OdpowiedzUsuń
  14. super wyszło! może się skuszę i zrobię :)))

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja tej metody nie potrafię ogarnąć ;P

    OdpowiedzUsuń
  16. zieleni na paznokciach nie lubię ale w takim zestawie wyglądają super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Kiedyś robiłam wzorki tą metodą, ale nie pomalowałam paznokci jasnym kolorem i wyszły takie półprzezroczyste, co nie wyglądało zbyt atrakcyjnie...Poza tym nie jestem człowiekiem o anielskiej cierpliwości, więc oklejanie wszystkich palców taśmą i cała ta zabawa chyba nie jest dla mnie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no jest z tym trochę zabawy i babrania się :) to prawda

      Usuń
  18. Cudownie, raz probowalam ale musze miec zle lakiery bo wyszlo mdlo i nie tak rowno...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spróbuj z innymi albo pokombinuj z wodą :)

      Usuń
  19. Super Ci wyszło ;) pełna profeska :) ale dla mnie to za wysoka szkołą jazdy, wiec nie zorbie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie jest trudne, tylko czyszczenie to zabawa :D

      Usuń
  20. Fajny wzorek, lubię takie cuda na paznokciach, ale moje ostatnio wszystkie się połamały i nie mam czego malować ;-(

    OdpowiedzUsuń
  21. mi też Gel Look pęka strasznie i nie wiem dlaczego, myślałam że jakiś wadliwy kupiłam :/

    OdpowiedzUsuń
  22. Ale cudownie wyszly Ci te paznokcie :) Ja też robię ta metoda, ale takie piekne mi nigdy nie wyszły... gratulacje :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...