wtorek, 15 października 2013

Zgłoszenie konkursowe - Original Source, Raspberry & Vanilla

Przedstawiam swoje zgłoszenie konkursowe na paznokcie (lub makijaż) inspirowane zapachami żeli Original Source u Karoli.
Jeśli macie ochotę możecie się zgłaszać swoje makijaże i manicure jeszcze do końca miesiąca :)

Moje paznokcie inspirowane są moim ulubionym z tych żeli: wersją malinowo-waniliową, a mianowicie lodami waniliowymi z malinowym sosem i cukrowa posypką. Tak słodko, że aż mdli :D
Nie mam co prawda doświadczenia i wprawy w malowaniu wzorków, ale starałam się, świetnie się bawiłam i wiele osób zwróciło uwagę na tak ozdobione paznokcie, co było bardzo miłe :)

Malowałam w nocy i zdjęcie robiłam z lampą błyskową, stąd paznokcie trochę płasko i matowo wyglądają.

Bazą zdobienia był biały lakier Konad, na kciuku i maluchu GR, JJ 109. Na wskazującym i środkowym gradient, na to literki O(riginal) S(ource) robione sondą. Palec serdeczny malowany lakierami zwykłymi i linerem do zdobień Golden Rose.


Inspiracja:

źródło: http://www.chemistdirect.co.uk

33 komentarze:

  1. Świetny pomysł na konkurs i ładnie pomalowane paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się! Połączenie zółtego z różem zawsze przypomina mi lizaki chupachups :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kochana kiedy założysz fb?:D a i tu Ci się spamu nagromadziło http://bajzelkosmetyczny.blogspot.com/2012/04/holika-holika-clearing-petite-bb-cream.html

      Usuń
    2. ooo super skojarzenie z lizakiem :)

      nie mam teraz kiedy ogarnać FB
      dopiero założyłam niedawno konto, na fanpejcza nie mam na razie weny :)

      spam, tak wiem, uczepili się, chyba muszę zablokować w tamtym poście komentarze :(

      Usuń
  3. Super wyszło :D Bardzo fajny pomysł, a jaki kształt masz fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się ten gradient! :)
    Anomalia

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie słodkie połączenie!
    Bardzo mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę nie zamieszczać linków w komentarzach, dziękuję :)

      Usuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. proszę nie zamieszczać linków w komentarzach, dziękuję :)

      Usuń
  8. Ciekawie wygląda połączenie kolorów przy ombre ...
    To już wiem jakie paznokietki zaraz sobie zrobię:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...