środa, 30 października 2013

W nastroju Normamat Dr Irena Eris - pierwsze wrażenia

Biorę udział w konkursie pt. "W nastroju" z okazji wypuszczenia na rynek nowej serii Normamat od Dr Ireny Eris. Zadanie konkursowe to opisanie swoich pierwszych wrażeń dotyczących jednego kosmetyku Normamat.
W skład serii wchodzą trzy produkty dedykowane cerze normalnej i mieszanej, skłonnej do przetłuszczania i miejscowego przesuszenia, czyli dokładnie takiej jak moja. Ja otrzymałam Nawilżający sebo-normalizujący krem na noc. Pozostałe to Lekki krem-nektar nawilżająco-matujący na dzień i Sferyczny peeling oczyszczający

Producent obiecuje nam regulację, stabilizację wydzielania sebum i optymalne nawiżenie skóry. Ma zapewnić nam równowagę hydro-lipidową, wygładzić i zmatowić skórę.

Jako składniki aktywne podano:
-nektar kwiatowy
-bioaktywną pochodną cynku


Normamat krem nawilżający sebo-normalizujący na noc to 30 ml przepięknie pachnącego kwiatami kremu o lekkiej konsystencji. Szybko się wchłania, nie klei do włosów i do poduszki w czasie snu. Pozostawia skórę delikatną i przyjemną w dotyku. Matuje doraźnie, ale na razie za wcześnie by wyrokować o sebo-regulacji.
Rano skóra jest gładka i wygląda na wypoczętą :)
Krem jest wygodny w stosowaniu ze względu na zastosowanie buteleczki z pompką typu airless. Srebrne elementy dodają opakowaniu elegancji.
Konsystencja w połączeniu z zapachem to sama przyjemność tuż przed snem.


Pewne rzeczy są stworzone by błyszczeć:


Inne nie:


Teraz dzięki nowoczesnej inteligentnej sebo-technologii masz wybór.
Niech mat stanie się normą! Błysk wybierzesz, gdy zechcesz.


Pierwsze wrażenia odniosłam pozytywne, mam nadzieję, że będzie tylko lepiej. Pełna recenzja niedługo :)
Cena kremów na dzień i na noc to 65zł/30ml. Peeling sferyczny kosztuje 45zł/100ml.

18 komentarzy:

  1. myślę, że ten krem byłby idealny do mojej atopowej plamiastej cery ! poza tym świetne paznokcie te zielono-zielone wykonane metodą water-marble :) Muszę spróbować jeszcze raz bo za pierwszym podejściem się niestety nie udalo :( Zapraszam na swojego "świeżaczka" www.plamista-salamandra.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za komentarz. Proszę o nie zostawianie linków :-)

      Usuń
  2. a jakie ma piękne opakowanie. Wspaniała prezentacja!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. zachęcające, szkoda, że produkty mają takie wysokie ceny :(
    obserwuję!
    http://pannakatt.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czasem za jakość warto zapłacić więcej:-)

      Usuń
    2. Miło mi, że obserwujesz, ale proszę nie zostawiaj linków :-)

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie miał mi kto zrobić zdjęć. Z samowyzwalacza nie wyszło do końca tak jak chciałam :-P

      Usuń
  5. Super zestawienie :D 'Pewne rzeczy są stworzone by błyszczeć, inne nie", jak z reklamy :D Właśnie już na kilku blogach widziałam o tym notkę i zainteresował mnie ten Erisowski normamay, mam nadzieję, że się u Ciebie sprawdzi :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo Ci dziękuję :-) na początku miałam inny pomysł, ale ktoś już go wykorzystał więc musiałam kombinować :-D

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...