niedziela, 27 października 2013

Spotkanie w połowie - Rimmel, 60 Seconds, 440 Sun Downer

Ten lakier to idealne połączenie czerwieni i pomarańczu :)
Luby stwierdził, że jednak bardziej pomarańczowy, ale postawiony obok pomarańczowego lakieru wydaje się być czerwony.

Lakier jest przecudnej urody, kiedy miałam krótsze paznokcie nawet jedna grubsza warstwa na odżywce wystarczała do pokrycia. Teraz potrzebuję dwóch ze względu na długość i widoczność końcówek. Lakier rzeczywiście szybko wysycha. Sun Downer to mój wybór awaryjny, ma idealna konsystencję, szybko schnie i zawsze wygląda dobrze. W dodatku zaokrąglony, szeroki pędzelek bardzo ułatwia aplikację.

Na zdjęciach dwie warstwy bez bazy i topu (jednak bazę polecam zastosować, gdyż lekko przebarwił mi paznokcie)


Lakier został wysłany mi do recenzji przez firmę Edelman Polska

46 komentarzy:

  1. jeden z moich ulubionych kolorów ;) miałam już dwie buteleczki i pewnie jeszcze kiedyś go kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też podejrzewam, że zużyję go do końca:-)

      Usuń
  2. Cudowny kolor i piękne paznokcie. Ja o takich długich - ze względów praktycznych - mogę na razie tylko pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Krótkie też są piekne :-) byle były zadbane

      Usuń
  3. kolor jest idealny:) a paznokcie wyglądają fenomenalnie:) piękny kształt.

    OdpowiedzUsuń
  4. Lakier fajny, ale Twoje paznokcie cudne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Odpowiedzi
    1. Dla mnie arbuz ma delikatniejszy kolor :-) i więcej różowego

      Usuń
  6. Kolor bardzo ładny i nowy kształ paznokci też ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fantastyczne masz paznokcie, marzą mi się takie, ale to za parę lat, jak Młodszy urośnie ;)
    Czerwony z tej serii Rimmela u mnie nie schnie szybko :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bezpieczeństwo najważniejsze :-) chociaż bardziej zaczepiałam jak miałes kwadraty

      Usuń
  8. Rzeczywiście bardzo ładny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  9. mam go w swojej kolekcji i bardzo lubię! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie do końca mój kolor jakoś rzadko noszę pomarańcze, ale rozweselający:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja chyba dość często. Mam wrażenie, że pasują mi do skóry :-)

      Usuń
  11. Mam ten kolor, jest świetny :) Jednak nie podoba mi się kształt Twoich paznokci.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki za opinię, ale na razie jestem z niego zadowolona i nie planuje zmian. Jaki by Ci się bardziej podobał? :-)

      Usuń
  12. piękny kolor, nie do końca taka klasyczna czerwień :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Kolor mnie nie przekonuje, bo nie jestem fanką takich odcieni, jednak same lakiery uwielbiam- właśnie za tę jakość o której wspomniałaś :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Odpowiedzi
    1. Musiałaby być prosto z tętnicy po zjedzeniu kilograma marchewek :-D

      Usuń
  15. Mam go, ale u mnie nie wygląda tak ciekawie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może kwestia zdjęć lub odcienia skóry :-)

      Usuń
  16. świetny kolor:) tym bardziej na tę szrówkę za oknem:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękny jest, ale ja mam już tyle odcieni czerwieni... Choć mówią, że czerwieni nigdy dość :D

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...