sobota, 19 października 2013

Pomóż spełnić Małe Wielkie Marzenie - wyślij kartkę na urodziny Oliwii

Niedawno dostałam maila od p. Łukasza z notjustshop.pl
Nie było tam żadnej prośby czy nakłaniania do zamieszczania posta na blogu, ale chciałabym, żeby jak najwięcej osób wzięło udział w tej pięknej akcji dlatego przeklejam treść wiadomości.
Bardzo Was proszę do włączenie się do akcji! Zostało tylko 8 dni!


Notjustshop wraz z #ZależyMi włączyli się w akcje spełnienia marzenia 6 letniej Oliwii. Dziewczynka bardzo chciałaby, aby na jej 6 urodziny, które będą miały miejsce 27 października 2013 roku, dotarło do niej mnóstwo kartek z życzeniami.  
Na stronie www.zalezymi.pl można zobaczyć specjalny film, w którym rówieśniczka Oliwii, Natalka opowiada o całej akcji i w “przesłodki” sposób zachęca wszystkich do uczestniczenia w niej. Na tej samej stronie, znajduje się też adres Oliwii, na który można wysłać kartki.

 Założyciel #ZależyMi Łukasz Kaliciński mówi: “Jak dowiedziałem się o akcji z kartkami od razu chciałem do niej przyłączyć. Sam mam dwie córki  i wiem jakie to może być ważne dla Oliwki, aby się nie poddawać, walczyć do końca z przeciwnościami losu.”
Akcja cieszy się wielką popularnością. Mnóstwo miejsc w całej Polsce przyłączyło się do wspólnego wysyłania kartek. Zachęcamy wszystkich aby przyłączyć się do nas.
Z całego serca składamy najlepsze życzenia urodzinowe, życzymy powrotu do zdrowia i zebrania jak największej ilości kartek !

Linki:
Strona www akcji: http://www.zalezymi.pl/
Kontakt telefoniczny: +48 12 394 65 75

Nadawca:

NOTJUSTHOP - www.notjustshop.com
Sklep zajmujący się produkcja i sprzedażą odzieży. Zarabiane w ten sposób pieniądze notjustshop wykorzystuje na zakup książek, odzieży zimowej, leków czy żywności dla dzieci z biednych rodzin.
Notjustshop jest wspierany przez Marka Kamińskiego oraz Wojtka Łozo Łozowskiego.
Sklep znalazł się w prestiżowym gronie firm amerykańskiego portalu ROOZT , www.roozt.com, który zrzesza firmy o podobnym modelu biznesowym nakierowanym na pomaganie innym lub dbanie o środowisko naturalne.

5 komentarzy:

  1. Kartkę wysłałam już jakiś czas temu, teraz czekam na filmik, na którym będzie pokazane odebranie listów przez Oliwię ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze że mi przypominałaś, sama już o tej akcji słyszałam dawno temu ale jakoś mi wypadło z głowy! W poniedziałek śmigam na moja pocztę! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo fajna akcja, tak niewiele a mozna komus sprawic usmiech:)

    OdpowiedzUsuń
  4. skorzystałam i jakiś czas temu kartki i drobiazgi ode mnie powędrowały do Małej :)

    OdpowiedzUsuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...