sobota, 5 października 2013

Mariza, nr 44 - i jest smerfnie :)

Mój pierwszy i jedyny lakier Mariza mnie nie rozczarował. To piękny, nasycony, średni niebieski. Niby nic w nim niezwykłego, ale nie miałam jeszcze takiego odcienia w kolekcji. Nie jest za jasny, ale też nie wpada w granat ani w fiolet. Cudny! :)
Kryje po 2 warstwach. Trwałość standardowa, nie zauważyłam szybkiego odpryskiwania.
Zmywa się dobrze, nie barwi płytki (stosuję oczywiście bazę, ale niektóre niebieskie i tealowe lakiery mimo to potrafią zrobić krzywdę, ten nie sprawia problemów).
Buteleczka jest malutka, lakier ma tylko 5ml pojemności, ale dla lakieromanwiaczki to nawet lepiej :D

Jedyne czego mogłabym się przyczepić to długość rączki pędzelka. Dla mnie jest nieco za krótka i trochę trudno nim manewrować przy skórkach. (na zdjęciach dodatkowo widać jak Poshe ściągnął lakier :()

Mimo to polecam to maleństwo i ciekawa jestem innych kolorów.
Cena to ok 4,70zł/5ml.

Jeśli jesteś zainteresowana kosmetykami Mariza zapraszam do odwiedzenia stron pani Ani:
katalog     http://annakowalczyk.klubmariza.pl/page/katalogi/27/


Lakier został przesłany mi do recenzji.

41 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ups, niechcący usunęłam nie to, co chciałam, wybacz :*

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to nie miejsce na autoreklamę
      dziękuję za uwagę :)

      Usuń
  3. Gdyby każdy lakier występował w dwóch wariantach pojemnościowych, to raczej większości brałabym małe wersje :) Tu Mariza ma fajną możliwość pod tym względem

    glamdiva.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. lakieru nie są do zużywania, ale do używania :D
      ale przy tak małej buteleczce jest mniejsze poczucie marnotrawstwa

      Usuń
  4. Rzeczywiście, wygląda bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz rację z tym, że wiele niebieskich lakierów przebariwa paznokcie, nawet mimo bazy. Ten jest ładny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie coś jest takiego w niebieskim/zielonym pigmencie, że może zabarwiać :)

      :*

      Usuń
  6. Ostatnio zaprzyjaźniłam się ze smerfnymi lakierami i nie wyobrażam sobie, że mogłoby ich zabraknąć w mojej kolekcji:)

    Mam jeden lakier Marizy. Ta krótka rączka potrafi napsuć krwi. Moje ręce trzęsą się jak galareta, ale odpowiedni pędzelek pozwala uniknąć zalanych skórek:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no szkoda, że jest taka krótka, bo poza tym lakier bez wad dla mnie :)
      a smerfiki też bardzo lubię :D

      Usuń
  7. Bardzo mi się podoba ten kolorek- sama mam podobny z firmy Diadem ;) Lubię lakiery o tak małej pojemności- nigdy się nic nie zmarnuje. W przypadku, gdy buteleczka jest duża (ok.10 ml), zazwyczaj nie potrafię jej zużyć do końca, bo lakier gęstnieje.
    niestety nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami Mariza, ale na pewno to zmienię w niedalekiej przyszłości, bo czytam na ich temat bardzo dużo pozytywnych opinii ;)
    Obserwuję i pozdrawiam cieplutko ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. spośród mojej kolekcji lakierów, jeden jedyny (Catrice) zgęstniał na tyle, żeby nie dało się go używać, reszta ma się znakomicie :)
      ewentualnie można zawsze użyć rozcieńczacza

      Usuń
  8. Śliczny, faktycznie smerfny kolor:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie masz piękne paznokcie Malinko ! :* Kolor bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam i podoba mi się kolor, ale od zakupu użyłam go tylko raz ;) u mnie jakoś szybko odpryskuje

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może spróbuj położyć go na inną bazę :)
      mnie raz poodpryskiwał, ale się okazało, że się nie polubił z bazą/topem
      potem użyłam innych i trzymał się dobrze :)

      odtłuszczasz płytkę?

      Usuń
  11. muszę kupić jakiś lakier z Marizy :) przeglądałam wczoraj katalog

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie się podobają takie zgaszone kolory na jesień :)

      Usuń
  12. Odpowiedzi
    1. ja znam tylko ten jeden, ale na razie zrobił dobre wrażenie :)

      Usuń

Podoba Ci się? Skomentuj, będzie mi miło!
Coś Ci się nie widzi? Tym bardziej skomentuj! Popracujemy nad tym :)
W związku z brakiem respektowania podstawowych zasad kultury: posty zawierające "Zapraszam do mnie", linki w podpisie i tym podobny SPAM będą usuwane.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...